{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til plag
  • #1   30. sep 2014 Du kan da sagtens øve med dækkener, eller plastisk osv.

    Men hvorfor putte dækken på en plag? Hvis den ikk fryser ville jeg lade være - så hesten ikke bliver så sart (;


  • #2   30. sep 2014 Det er første gang jeg har med en så ung at gøre så er bare i tvivl om hvornår man begynder på det. Vi er igang med at øve med alm tæppe, når hun er driv våd efter en regnvejrs dag. Presenning har vi været igang med et stykke tid

  • #3   30. sep 2014 Alle heste kan vel gå uden dækken, hvis de vant til det - det er jo mest pga. At de sveder under træning at de bliver klippet og derefter får dækken på. Men med så ung en hest, ville jeg lade den gå uden, så længe den sætter god pels selv og ikke fryser. Og får masser af hø/wrap at holde varmen på.

    Men du kan sagtens lave en masse miljø træning, og lærer den at have noget på kroppen - det rigtig fint (;


  • #4   30. sep 2014 Super. Men hvad så med mit andet spørgsmål ang og må lave udstræknings øvelser med benene

  • #5   30. sep 2014 Der må jeg være dig svar skyldig (; ved ikke om det kan skade?

  • #6   30. sep 2014 Du kan sagtens lave udstrækningsøvelser med en ung hest, men start stille og roligt så ikke hun synes det er ubehageligt smiley

  • #7   30. sep 2014 man kan sagtens træne dækken og evt. lade dem stå med det mens de tørrer efter en våd dag, men jeg ville aldrig lade dem gå ude med dækken i den alder medmindre de var syge og dyrlægen anbefaler det.

    Jeg vil mene du sagtens kan lave udstrækningsøvelser med hende, start i det små og pas på ikke at overstrække noget, så er det kun et plus at hun lærer det smiley

    mvh
    Mie


  • #8   30. sep 2014 Super 1000 tak for jeres svar smiley

Kommentér på:
hjælp til plag

Annonce