{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Pioneer støvler ødelægger nye Montar ridebukser! {{forumTopicSubject}}

Hej, har lige fået købt nogle nye rigtig lækre Ridebukser fra Montar, og nu har jeg redet med dem et par gange og ligger så mærke til dette(billede).

-Mine ridestøvler er Pioneer

Er det mine ridestøvler det ødelægger ridebukserne eller er der noget med mine ridebukser?
- måske er der nogle der har oplevet det samme ?

Modtaget gerne mod alt Info smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pioneer støvler ødelægger nye Montar ridebukser!
  • #1   30. sep 2014 Jeg vil sige du skal klage over de bukser, tror helt sikkert det er dem der er problemet.. smiley

  • #2   30. sep 2014 Jeg ville sende ridebukserne tilbage på garantien - det der er slet ikke iorden med dyre ridebukser - men jeg ville tro at det var støvlerne ja - er der ikke sådan en ''flab'' man kan sætte under lynlåsen så lynlåsen er dækket af ind mod benet?? smiley

  • #3   30. sep 2014 Jeg oplevede det samme, desværre var de bukser jeg havde købt, 2. Sorteringsgitternet, dog kunne jeg få pengene tilbage, men er i stedet begyndt at ride med lange strømper, som beskytter bukserne mod lynlåsen.

  • #4   30. sep 2014 Jeg oplevede det samme, desværre var de bukser jeg havde købt, 2. Sorteringsgitternet, dog kunne jeg få pengene tilbage, men er i stedet begyndt at ride med lange strømper, som beskytter bukserne mod lynlåsen.

Kommentér på:
Pioneer støvler ødelægger nye Montar ridebukser!

Annonce