{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

Hvad syntes i om?? {{forumTopicSubject}}

Nå så er det blevet tid til en lille debat
Man SKAL holde sig til emnet!

Hvad syntes i om at nu må man godt undlade at flette man til dressur stævner? Jeg syntes at det er noget være noget da det da ser 100 gange mere "prof" ud at have flettet man! Og man viser samtidig også at man vil det!
Bare min mening:o)

Der skal være plads til alle!
Hvad er din mening?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad syntes i om??
  • #1   30. sep 2014 Er fuldstændig enig i at det ser mere prof ud, men så dem som ikke vil flette deres heste, vil jeg sige at det er deres valg at se uprof ud smiley

  • #3   30. sep 2014 Syns man bør flette den når man starter i LB og op efter smiley

  • #4   30. sep 2014 Jeg synes det er pænest med løs man, og man bliver ikke "prof" af, at kunne finde ud af, at flette en hesteman op - selvom nogen sikkert tror det.

  • #7   30. sep 2014 Jeg synes det ser rigtigt flot ud, med flotte rosenknopper smiley

    Men der findes også heste, som bliver generet af en flettet man, så dem synes jeg blandt andet skal have lov at slippe smiley


  • #8   30. sep 2014 Nej Calla, det SER mere prof ud. Det har intet med talentet at gøre

  • #9   30. sep 2014 Jeg ved skam godt at der står SER, men hvad hjælper det, at ligne noget man ikke er??

  • #10   30. sep 2014 Jeg er sådan set lidt ligeglad. Synes det er helt fint, at det nu er valgfrit. Det betyder jo ikke, at ens ridt bliver dårligere. Så det er sådan set op til den enkelte person, og hvorvidt man synes løs eller flettet man er flottest til den hest, man nu rider på smiley

  • #11   30. sep 2014 Jeg er ligeglad. Man skal vælge det, det man bedst kan lide, og det der er pænest til hesten. :o)

    Nogle heste ser dumme ud med rosenknopper, til andre er virkelig flot. Nogle heste er jo også helt vildt smukke med løs man. Gør hvad man synes er pænest, og som passer til hesten. :o)


  • #12   30. sep 2014 Har det ikke altid været valgfrit? har i de 10 år jeg har debuteret aldrig hørt det SKULLE være sat op da smiley

  • #13   30. sep 2014 DD: Nej det har ikke altid været valgfrit dog var/er der rigtig mange som vælger ikke at flette pandelokken:o)
    Tror det er derfor det er blevet valgfrit men ved det virkelig ikke?


  • #14   30. sep 2014
    Jeg har aldrig mødt nogen der kunne henvise til reglementet vdr. flette hesten - heller ikke for år tilbage. Folk siger bare man ikke må uden og henvise til kilde.

    Men jeg er pænt ligeglad, jeg overvejede selv og gøre det fordi jeg er en hat til rosenknopper. Men det endte med rosenknopper. Men havde hun ødelagt dem i løbet af natten, så var hun startet med løs man.


  • #15   30. sep 2014 Each to their own.. Jeg er ligeglad med hvad andre gør. Hvis de ikke vil flette deres hest, så lad være smiley

    Jeg fletter min hest og tager det pæne tøj på, for jeg kan godt lide at se pæn ud og jeg kan godt lide at min hest ser pæn ud. Jeg er nok lidt en dressursnob når det kommer til mit eget og min hests udseende, men hvad andre gør, gider jeg ikke gå op i, det er ikke sikkert de synes det samme som jeg og fred være med det smiley


  • #16   1. okt 2014 Foretrækker klart at den er flettet op! Det ser ikke bare prof ud, men man udtrykker at man gerne vil gøre lidt ud af det. Nogle dommere lægger faktisk også mere mærke til det end man tror.
    Det virker lidt for tilfældigt for mig med løs man. Pandelokken kan jeg gå med til, hvis det er fordi man har en hest, som bestemt ikke bryder sig om at man står oppe i hovedet på den, selvom det ser liiiiidt trist ud smiley
    Vælger man en løs man og pandelok ser jeg dog helst at den er velplejet! Man kan med fordel bruge lidt olie, som får den til at se mere frisk og ren ud smiley


  • #17   1. okt 2014 Ja okay, jeg fletter så ikke mins stritman haha

  • #18   2. okt 2014 Jeg synes det er helt op til en selv, og hvad man har lyst til.

    Jeg fletter mines man, fordi det er blevet lidt "tradition" for mig, at stå og hygge og nusse med hestene og gør dem finde og flette inden stævne. Så det er nok også hvad man er vant til smiley

    Men jo der har stået i reglementet at manen skulle være opflettet med endten rosenknubber, hingstefleting eller stå oprejst (Som stritman), så man kunne se hestens halsmuskulatur. Så det er rigtig nok, at dette har været et krav.


Kommentér på:
Hvad syntes i om??

Annonce