{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.389 visninger | Oprettet:

Barefoot Ride-on-pad (physio) {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at købe en ride-on pad fra barefoot, men er lidt i tvivl om det skal være den almindelige eller om jeg skal købe physio modellen. Den koster 500 kr mere, men er den det værd? Er der nogen der kender forskellen på de to modeller? Min hest er hverken gammel eller muskelfattig, men min numse er ret spids;-)
Hvis der er nogen, der har en brugt liggende, er jeg meget interesseret.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barefoot Ride-on-pad (physio)
  • #1   2. okt 2014 Så vidt jeg har forstået, har physio-modellen "kamre" så den ikke ligger direkte på rygsøjlen, og derfor ikke har behov for et trykfordelende underlag under. Hvorvidt den almindelige ride om pad har behov forndet, ved jeg ikke, men hvis jerg var dig, ville jeg ofre de ekstra 500 kroner. smiley

  • #2   2. okt 2014 Vil mene det samme som Madsen smiley

  • #3   2. okt 2014 Helt klart physio, var lige inde at læse om den, og der står også er den rigtig god til ældre heste, fordi den er mere polstret, og giver en ekstra beskyttelse til hestens ryg smiley

  • #4   2. okt 2014 Jeg har physiomodellen og er super glad for den! Jeg har ikke prøvet den almindelige model før, men ville slet ikke undvære kamrene med indlæggene i smiley

  • #5   2. okt 2014 Månehestene: dejligt med et svar fra en som har prøvet den selv. Er det for din eller hestens skyld, at du ikke vil undvære indlæggene? Lige nu rider jeg med et helt almindeligt underlag, holdt fast af en longegjord. Det jeg synes, der er rart er, at jeg tydeligt kan mærke hestens ryg arbejde under mig, og om jeg sidder lige. Er den fornemmelse bevaret i physiomodellen?

  • #6   2. okt 2014 Kamrene med indlæg i er helt klart for hestens skyld, men synes også, det er mere behageligt for mig. Rider jeg helt uden sadel, kan jeg mærke ponyens ryggrad, hvilket jeg heller ikke synes er behageligt. Desuden tror jeg heller ikke, det er særlig rart for ponyen, og kan også godt mærke, at han er mere følsom helt uden sadel mht. hvis jeg kommer til at sidde lidt dårligt. Med pad'en kan jeg ikke mærke ryggraden, og det er derfor heller ikke helt som at ride kun med underlag. Jeg kan dog stadig mærke hesten meget bedre under mig end med almindelig eller bomløs sadel smiley

  • #7   2. okt 2014 Ok, tak for svar. Jeg tror det bliver den model

Kommentér på:
Barefoot Ride-on-pad (physio)

Annonce