{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.975 visninger | Oprettet:

Hest bruster og mulen/næsen klør? {{forumTopicSubject}}

Laver lige endnu et emne, da jeg ikke fik noget respons på det andet smiley

Hej allesammen
Jeg har en hoppe på 4 som jeg er lidt bekymret for..
sagen er den, at hun er begyndt at pruste rigtig meget, og det virker som om næsen/mulen klør..
der er ihvertfald et eller andet der irriterede hende "derinde"

I sommers slog hun nærmest ud, og hun var hårdt plaget af insekt bid... Dvs hun havde små knopper overalt på kroppen, men det gik hurtigt i sig selv igen, men lige efter den episode har hun nærmest været helt "statisk" Tænkte det bare var insektbiddene der kløede, men eftersom hun stadig er statisk.. er jeg ved at blive lidt bekymret.. Og når hun så sammentiedig er begyndt pruste.. Såå'e er jeg ikke helt med mere..

Da jeg er flyttet til viborg, og Amina bor på fyn er det rigtig svært holde øje med hende, så ved ikke hvor længe det har stået på.. Opstalder har fortalt mig at hun før har prustet lidt, men det så ud til at det gik lidt sig selv igen, og i går da jeg var ude ved hende var der ingen ting..

Men i dag da jeg smed hende ind i boksen, og hun blev lidt bekymret over at være alene, så gik det helt amok, og hun prustede helt vildt.. og kunne slet ikke finde ro.. Normalt kan hun godt stå alene.. lidt senere gik vi en tur, men valgte at gå hjem igen, da hun prustede rigtig meget, og virkede lidt irreriteret over kløen..

Hun har aldrig haft lignende adfærd, og for at være helt ærlig har hun aldrig set bedre ud i pelsen og foderstanden som hun gør lige nu, og når hun ikke pruster virker hun glad tilfreds..

Hun står i en støvfra stald, og lige i øjeblikket er hun på døgnfold..

Er godt klar over at jeg skal have fat i dyrlægen, hvis det bliver ved, men jeg ville lige høre hvad i tror det kan være først.. Beklager det rodet indlæg, håber i forstår hvad jeg mener..
Slet hele emnet


Kommentarer på:  Hest bruster og mulen/næsen klør?
Kommentér på:
Hest bruster og mulen/næsen klør?

Annonce