{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kranio sakral eller kiropraktor?
  • #2   19. okt 2014 Tak smiley har fundet en til 625 og min kiropraktor/dyrlæge skal have 825 +moms og kørsel smiley så jeg får en ud hurtigst muligt smiley

  • #3   19. okt 2014 Tove fra naturgaarden er den eneste der har kunnet rette op på min MEGET skæve hoppe! Har prøvet kir., akupunktur og div... men Tove som laver noget kranio sakral samt kinesiologi kan trylle smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #4   19. okt 2014 Louise: kst er da ikke en videre byggelse af kiropraktik..

    Jeg ville få en osteopat eller fysioterapeut ud..


  • #5   19. okt 2014 AMT: Der er noget jeg har misforstået - godt at du rettede mig så hurtigt.

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #6   19. okt 2014 Louise: man ved jo aldrig, men så har jeg da forstået det rigtig smiley

  • #8   19. okt 2014 Personligt starter jeg altid med at kontakte en kiropraktor fordi de tager det mere "grove" og så bruger jeg ofte en bindvævsmassør når kiropraktoren har været på fordi de arbejder lidt blidere og kan hjælpe kiropraktorens arbejde rigtig godt på den lange sigt smiley

    Så kort sagt ville jeg kontakte en kiropraktor eller en osteopat for den sags skyld smiley


  • #9   19. okt 2014 Personligt synes jeg at KST er det der har hjulpet min hest mest! smiley

    SÅ det ville jeg anbefale smiley

    Håber du får det løst med din hest, sår den får det godt igen smiley


  • #10   19. okt 2014 Jeg har haft min hest til adskillige behandlere, da han har problemer i lænden. Det er blevet til 6 behandlere, hvoraf der var 4 kiropraktorer (de 3 af dem dyrlæger, den ene af dem også osteopat og bruger akupunktur), en massør/osteopat og en KST-udøver.

    To af dem stod klart ud og var med flere længder bedre end de andre: massør/osteopat (Gudrun Unander) og den ene kiropraktor/dyrlæge, der også er osteopat og bruger akupunktur (Rikke Schultz).
    Så hvis du kan finde en med en af de to kombinationer af uddannelser, så er det det jeg vil gå efter. Generelt vil jeg gå efter en, der kender til flere metoder og gerne en dyrlæge, da det er min erfaring, at jo mere viden behandleren har om forskellige metoder, jo dygtigere er vedkommende.


  • #12   20. okt 2014 Tak for alle jeres svar smiley der kommer en og laver kranios sakral på hende i aften smiley hun koster kun 400 og hvis det ikke hjælper så kontakter jeg kiropraktor smiley

  • #13   20. okt 2014 Det kan også være svært at svare på, hvad der er det rigtige for din hest, da det jo afhænger af om problemet er i led, sener, nerver eller muskler.. en kiropraktor er jo super til alt med skelet og led, hvor kranio sakral og kinesiologi går i dybden med medianbanerne, væv, muskler osv smiley Massage er også altid en god ting, men sjældent noget der gør en stor forskel hvis det er et større problem.. dog er massage jo fint hvis det bare er en ømhed, og hvis grunden ikke skal findes et andet sted i kroppen smiley Jeg håber du finder den rette behandling til din hest smiley

  • #14   20. okt 2014 En ting man lige skal være opmærksom på (ved jeg ikke om du er), er at de fleste heste har brug for mere end en gang ved alle behandlingsmetoderne før man kan afgøre om det virker. Men det er noget du kan tale med behandleren om.

    Min hest har gået til kiro/osteopat hver anden måned i 8 måneder, og han bliver stille og roligt bedre og bedre smiley


  • #15   20. okt 2014 Hun var låst i bækkenet, og alle muskler og nervebaner var så spændte at hun havde de sygeste smerter og bed ud efter hende mange gange, hun blev en helt gummiboldt efter 2 timers behandling tog rigtig godt imod smiley

Kommentér på:
kranio sakral eller kiropraktor?

Annonce