{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Equitop Myoplast
  • #1   19. okt 2014 Det er en kur - altså noget man bruger i en periode og derefter stopper med

  • #2   20. okt 2014 Jeg brugte det i 4 mdr. Tror 2 mdr er lidt kort tid for at se et resultat..

  • #3   20. okt 2014 Jeg bruger det i den tid det er nødvendigt for hesten, holder en pause engang imellem. Men ser jeg den har behov for en periode mere får den det.

  • #4   20. okt 2014 Det er en kur man giver hesten, ikke nogen man skal fortsætte med, da man kan risikere at hesten selv stoppe med at producere nogen af stofferne.
    Det er vigtigt at man husker at træne hesten i den periode den er på det, ellers giver det ikke resultater som sådan. og så er man nødtil at fortsætte træning efterfølgende ellers taber den musklerne igen.
    Vil dog mene at den mest naturlige måde er at træne den korrekt selv og sørge for at den er inddækket igennem sit foder. Så burde en almindelig hobby hest som langt de fleste af os har, ikke have brug for en booster smiley
    På samme måde som langt de fleste mennesker heller ikke har behov for det hvis vi spiser korrekt smiley


  • #5   21. okt 2014 Jeg har også brugt det som en kur til min fuldblod. Mest af alt for at give en "kick-starter" til at aminosyrerne kan arbejde korrekt og så balancen kan få hjælp til at blive genoprettet. smiley

    Vil så lige tilføje at nogle heste, uanset hvad de får af foder og hvordan de bliver trænet, alligevel kan have brug for en booster.
    Jeg har fået lagt professionel foderplan på min hest, som jævnligt bliver rettet til, og alligevel kan min hest have svært ved at tage på og sætte muskler, da hans stofskifte er højere end "almindelige" heste.
    Han er ret svær at fodre på - jeg kan hælde foder og grovfoder i ham i kæmpe mængder uden at han tager synderligt på af det.
    Jeg bruger derfor Myoplast som en "kick-starter" for at få sat skub i processen, og det har virket hver gang. smiley


  • #6   22. okt 2014 Der er jo altid undtagelser josephine.
    Har selv en hest med et kæmpe stofskifte som bare kræver mager kraftfoder og grovfoder for at se fin ud.
    Det er ligerså vel som nogen mennesker bare kan spise der ud af, uden man kan se det på dem smiley


Kommentér på:
Equitop Myoplast

Annonce