{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.402 visninger | Oprettet:

AMIGO dækkener {{forumTopicSubject}}

Hej alle hestefolk:)

Jeg vil høre om der er nogle af jer der har erfaringer med AMIGO dækkener? Er de store, små eller almindelige i størrelserne?

Det er fordi jeg har en stoooor og laaang hest som går med et regndækken nu i str 165 og det er for lillle. Og jeg vil helst ikke ud i det samme igen med de andre dækkener jeg skal have smiley
Jeg har set at AMIGO laver et dækken i store størrelser og tror også det ender med at jeg køber sådan et til vinter smiley

Men hvis der er nogle der kan hjælpe mig med størrelserne på AMIGO ville det være rigtig dejligt!:)

Tak på forhånd:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AMIGO dækkener
  • #1   22. okt 2014 Jeg synes personligt at Amigo er normale til lidt små i det.. Min går med 155 overgangs dækken, men vinter dækkenet (hvor hun ofte har flere dækkener under) det har jeg købt i hmm kan ikke huske om det er 165 eller 160..

    Rambo derimod - deres dækkener siges at være ret store i størrelsen smiley


  • #2   22. okt 2014 Jeg havde et Amigo Hero Lite, og synes egentlig det var ret normalt i størrelsen smiley Jeg var super glad for det. En ting der var lidt anderledes end andre dækner jeg har haft er, at det ingen bagbensstropper havde, heller ikke ringene til at sætte dem på. Alligevel sad det altid upåklageligt på hesten, selv når han meget tydeligt havde været nede og rulle sig i mudderet smiley

  • #3   22. okt 2014 Har lige købt et amigo overgangs dækken på 200gr og det passer helt fint i størrelsen, hun er en Str 125 og.det samme k amigo smiley

  • #4   22. okt 2014 Elsker mit amigo regndækken smiley

    Synes det passer fint i størrelsen, han er en 125 og bruger 125 i amigo...


  • #5   22. okt 2014 Jeg synes mit er lidt stort i str.
    Min bruger 145 men i amigo 140 smiley


  • #6   22. okt 2014 Syns altid de har været store i størrelsen faktisk.. min dreng på 170 bruger 150 i Amigo. han har nogle Amigo i 155, men de er for store til ham...

    Men normalt hedder det vidst også at hvis hesten bruger str 145, så skal man købe str 140... det får jeg da altid afvide med Amigos dækkener...


  • #7   22. okt 2014 Jeg synes både Amigo, Rhino og Rambo er en smule små i det/normale.
    Da jeg havde hest, brugte den 140 i ovenstående mærker, og 135 i andre.


  • #8   22. okt 2014 Har haft flere Amigo dækkener og synes de passer meget godt i størrelsen. Det eneste problem jeg har haft var at det ene var lidt smalt i bringen, men de andre har passet fint smiley

  • #10   22. okt 2014 Jeg synes også Amigo Bravo er lidt store i størrelserne.
    Min pony der er for stor til 115 og for lille til 125 går nu med 115 i Amigo og det er en smule stort til ham..


  • #11   22. okt 2014 Okay mange tak for alle jeres svar! smiley

  • #12   22. okt 2014 En standard amigo går kun op til str 160...
    Der imod er modellen Amigo XL at finde helt op til 175.

    Hvis din hest både er bred og lang, så vil jeg anbefale dig at kigge på Premier Equine og deres modeller..

    Min kæmpehest der ikke kan passe 165 i Rambo Duo eller 160 i Amigo, har et PE i modellen Buster Trio i str 165 og det ligger helt fantastisk og er uden tvivl det bedste dækken jeg nogensinde har haft- og jeg har altid haft Rambo/Horseweare.

    PE er bare bedre i pasform, åndbarhed og deniere..


Kommentér på:
AMIGO dækkener

Annonce