{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
404 visninger | Oprettet:

Astma urter også om vinteren ? {{forumTopicSubject}}

Ja altså , ,
Vi sad og kom til af snakke herhjemme om skal vores pony have urter til sin astma om vinteren også ?
Skal lige siges af vi mærker intet , eller mikro ganske få gange , siden vi overtog hende i februar.
Farmand og drengene får jo ikke for deres her om vinteren ( måske i december når der er gran inde alle vegne )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Astma urter også om vinteren ?
  • #1   23. okt 2014 Hvidløg er godt for luftvejende smiley Vi havde en pony med astma som fik hvidløg. Ellers kan jeg varmt anbefale at give andre urter for at hjælpe imunnforsvaret hvis du får problemer med snot eller lignede problemer i forbindelse med stma smiley
    Jeg har haft god effekt med hvidløg og secreta pro max som er en urte blanding som styrker imunnforsvaret smiley


  • #2   23. okt 2014 Min altmahest får urter fra Askhim året rundt - pt kun et halvt bærger, mærker vi mere fra det går hun op til et helt morgen + aften. Vi har noget medicin fra Højgaard til at ligge til rigtig slemme perioder
    - om sommeren får hun intet smiley


  • #4   24. okt 2014 Mange tak alle sammen smiley

    Jeg Googler askhim , urter er jo forebyggende og kan se i også giver om vinteren


Kommentér på:
Astma urter også om vinteren ?

Annonce