{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opstaldning af føl
  • #2   24. okt 2014 Det er er en dansk varmblod. Han er stadig hingst, men viste godt det vil være lidt et problem når han er hingst.

  • #4   24. okt 2014 Det var en fin pris smiley

  • #7   24. okt 2014 Hvad er prisen tina ?

  • #8   24. okt 2014 Vi tilbyder opstaldning 25 minutters kørsel fra Randers. Kig evt. vores annonce herinde smiley

  • #9   24. okt 2014 Det behøver altså ikke være skod foder eller -wrap, bare fordi prisen ikke er over x antal kroner, nu må du lige styre dig Tina.

  • #11   24. okt 2014 Jamen Tina du kan jo uanset hvad ikke udtale dig om det, når du ikke kender sted osv. Synes ærlig talt det er åndssvagt at du skære alle steder over en kam.
    Der hvor jeg står nu skal jeg selv købe foder og wrap/hø så der styrer jeg selv hvad jeg vil købe. Men hvor jeg stod før da var det altså stadig billigere end 1500kr. Hvor der fulgte alt undtaget foder med. Og det kommer også helt an på hvor meget ens hest/pony/føl spiser.


  • #13   24. okt 2014 Jeg har ikke sagt jeg at kan. For jeg har intet føl og har aldrig haft føl.
    Men bare fordi du ikke kan finde et sted, er det ikke ensbetydende med andre ikke kan.
    God aften.


  • #14   24. okt 2014 Det kan jo være at stedet selv kan producere wrap, og det derfor enten er meget billigt, eller helt gratis for opstaldningsstedet at fodre. Derudover kommer det også meget an på hvilke faciliteter der er på stedet. En gård uden ridehus tager det samme for føl som for voksen hest, og en gård med ridehus tager jo ikke mindre for et føl, end en voksen hest, bare fordi føllet ikke kan rides.

  • #15   24. okt 2014 Tina J: Ja hvis du smider rundt om dig med penge tror jeg ad ikke du kan fodre til den pris.Men en stutteri har jo nok lidt mere styr på det end du har.Min vurdering at 750 sagtens kan lade sig gøre også til en rimelig godt foder.Her i stalden koster en varmblods hest 3000 kr om året incl.dyrlæge og smed ,men uden arbejde med pasningen.Hvis den ku gå i løsdrift med vores plage ku den da sagtens gå her men det er jo i Viborg og lidt langt væk fra Randers. Hingstplag ingen betydning der går i forvejen en 1års hingstplag.

  • #16   24. okt 2014 750 kan på ingen måde lade sig gøre! Føl får følfoder, nøjagtig ligesom hvalpe og andre dyr.
    Kvalitets foder koster! Jeg havde mit føl stående det første halve år på special aftale til 1100, hvorefter den så gik over på alm pris til 1675.


  • #17   24. okt 2014 Måske ikke hvor I kommer fra, men det kan jo så tydeligvis lade sig gøre.
    Igen, bare fordi I ikke kan finde et sted til den pris med ordentlige forhold, betyder det altså ikke at andre ikke kan.


  • #21   25. okt 2014 Hahaha selvfølgelig kan det lade sig gøre til 750kr.
    Folk er da virkelig naive hvis man tror, at det kun kan gøres for 1000kr + ..
    Der er nogle landmænd/opstaldningssteder som virkelig kan tjene kassen på så uvidende folk som kaster om sig med penge smiley der findes altså også overpriser smiley
    Tænk nu også lige over hvor vi forskellige befinder sig henne i landet frem for at påstå at folk fodrer med skod foder og hø/wrap ! smiley


  • #22   25. okt 2014 Sacha *
    Er jeg træls at høre på?
    Igen, igen, igen. Bare fordi I ikke kan finde et sted til mindre end 1500kr betyder det altså IKKE at andre ikke kan. Så simpelt er det.
    Og ordentlige steder/ordentlige forhold potato potato.


  • #24   26. okt 2014 I stedet for at diskutere hva der er dyrt, billigt og kvalitet, vil i så ikke prøve og hjælpe mig at finde et sted til mit føl ? Vil være lækkert smiley

  • #26   26. okt 2014 Tina:
    Morsomt... for jeg synes faktisk DU er træls at høre på, ikke Sacha smiley


  • #27   26. okt 2014 Du kan også prøve at lave en annonce herinde smiley

  • #29   26. okt 2014 Synes nu dine kommentarer er lige så platte som vores :).

  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #30   26. okt 2014 Hold venligst en sober tone og lad være med at ødelægge TS tråd.



  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #31   26. okt 2014 TS lav en annonce og se om nogen byder sig ind, eller kontakt steder i dit område der selv har nogen føl gående så dit føl står med nogen jævnaldrende smiley

    Prisen kan ingen jo sige noget om, den afhænger jo af hvilket foder og andet det enkelte sted bruger og om de ønsker noget for ar have din hest stående.

    Her på Sjælland koster en boks det samme om hesten er 6 mdr. Eller 12 år, arbejdet er det samme boksprisen er den samme, arbejdet er det samme så hvorfor skal den stå billigere end andre sådan tænker jeg, desuden så er der en del håndtering med en plag kontra en hest der er vant til alle hverdags ting og den tid er vel også noget værd.

    De færreste føl ejere kommer til deres føl dagligt dvs at alt håndtering ligger hos udlejer smiley


Kommentér på:
opstaldning af føl

Annonce