{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

Macbook air {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Det her er måske et lidt atypisk spørgsmål smiley
Men altså jeg står i det problem at jeg mangler en computer, som de fleste nok kender til. ¨Så går de i stykker eller man taber dem, men i mit tilfælde trådte jeg på den smiley
Men skærmen er nu blevet slem at det er svært at lave noget på den og hvis der kommer vand ind i skærmen så bryder den sammen...

Nå, men nu til mit endelig spørgsmål det er om jeg skal vælge en macbook air eller pro. Men jeg hælder mest til macbook air.

Men hvilken en butik er den billigst i? Jeg har kigget på Bilka og Elgigantens hjemmeside. Men jeg tænkte på om i kender nogle andre hjemmesider hvor de sælger dem smiley og evt hjemmesider fra udlandet smiley men de skal være nu, er ikke så meget for at købe en brugt, hvis nu der er problemer. Så vil jeg hellere være sikker på den er tip top smiley

MVH Jasmin smiley

Mange tak for hjælpen på forhånd smiley


Kommentarer på:  Macbook air
  • #3   25. okt 2014 Elsker min Macbook Air! De fleste ville nok anbefale en Pro til skolebrug, pga. den er mere egnet til det.

    Men kunne ikke drømme om, at skifte min air ud med en Pro (medmindre det var en pro med retina skærm). Men altså synes i hvert fald, at en air lever op til alle mine krav til en computer. Den har ikke en helt vild stor harddisk. Men det kommer jo an på, hvad man har behov for og hvad man skal bruge den til. smiley


  • #4   25. okt 2014 Jeg vil sige at hvis det kun er til skolebrug, skal du købe en air. Den er lavet til at være let, enkel og let at skrive på.
    Hvor imod en pro, har bedre dele, tyngede, skabt til at være en ALL-AROUND pc og egentlig bare er en air med mere og koster mere. (tag det fra en der selv laver computere i sin hverdag) smiley


  • #5   25. okt 2014 Nej jeg er godt klar over at der ikke er den store pris forskel på appels produkter, for de skal jo tjene på det smiley

    Jeg syntes også en air ser pænere ud en Pro,
    Pro ser lidt stor ud på en uhandig måde (min mening) smiley

    Men man kan vel købe et hukommelses kort eller sådan noget smiley


  • #7   25. okt 2014 Prisen på Apple produkterne er nok rimelig fast, de er uhyre sjældent på tilbud - og så er det ikke ret meget de er sat ned. Af og til er der et slagtilbud på en telefon eller en iPad, men så er det de gamle modeller, og så skal du købe et abonnement med. Jeg har aldrig set computerne på tilbud smiley Apple kører af og til kampagner, fx i forbindelse med skolestart, hvor du får et gavekort med ved køb af en ny Mac. Men så er det til deres egen online store.

    Jeg har selv købt min Macbook Air via deres online store, og jeg er simpelthen så glad for den smiley Jeg valgte den primært fordi den er lettere en pro'en, og jeg skal slæbe den mange km til og fra uddannelsessted. Så tæller hvert et gram smiley Det eneste jeg godt kan føle jeg mangler af og til er et diskdrev, men hvis det er et meget stort problem kan det købes ved siden af. Men jeg har nu altid fundet en vej omkring det problem smiley


  • #8   25. okt 2014 Min søster har en pro, og den er egentlig ikke uhandy smiley Den er selvfølgelig lidt større end air'en, men den er hverken større eller mere klodset end en helt alm computer.

  • #9   26. okt 2014 Hvis du køber en fra udlandet, er den jo ikke med æ, ø og å:)....

    Jeg har haft en MacBook Pro, og nu ejer jeg er en MacBook Air. Jeg må sige, at jeg synes at begge computere er gode, men jeg er nok mere til Air, da den bare er så let at have med alle vegne.. Jeg kan dog godt mangle et diskdrev til tider.


  • #10   26. okt 2014 Jeg havde også valget mellem pro og air. Jeg valgte pro, da det er en stærkere maskine, og det har jeg ikke fortrudt en eneste gang at jeg gjorde. Og derudover så lad vær med at spare på plads og ram, og i stedet køb det ram, og den plads du har brug for, det bliver du gladere for i længden smiley
    Min pro er med 8 ram og omkring 258 plads, da jeg både bruger den til billede/videoredigering, og skolearbejde smiley
    Personligt bryder jeg mig ikke om at air er så tynde, fordi jeg føler den knækker under mig, hvorimod den nye pro er langt mere mig, og så vejer den altså ikke mere en 1,5 kg smiley


  • #11   26. okt 2014 jeg har en pro med retina, og er vildt glad for den, den er ikke så tung, og den kan nemt være i min taske så jeg kan have den med i skole smiley



  • #12   26. okt 2014 Jeg har en macbook pro og er super glad for den!! (pro med retina-skærm er også VILDT lækker) Jeg valgt at købe min i ekspert så hvis jeg fik problmer med den, kunne jeg bare gå ned i ekspert og så hjælp, så jeg ikke skal sende den frem og tilbage til et firma i et andet land. smiley

  • #13   26. okt 2014 jeg har selv en air og er mega glad for den ! smiley jeg købte min i fona i viborg, hvor de havde en special garanti hvor man i 3 år kan få ALT gratis, altså hvis laderen går i stykker viser du bare laderen også får du en ny GRATIS, og også hvis du selv eller andre taber den får du bare en helt ny computer hvis den ikke kan repareres GRATIS smiley det koster 1800 får 3 år smiley og self lige meget hvad der går i stykker ikke kun laderen eller hvis nogle taber den men også alt andet:)

  • #14   26. okt 2014 Husk hvis du er studerende får du rabat på Apple-produkter. Men du skal kunne bevise, at du er studerende med studiekort eller andet. smiley
    Har også macbook air(går på gym), og jeg er i hvert fald glad for min smiley


  • #15   26. okt 2014 Lige en kort indskydelse (har ikke læst de andre indlæg) - men jeg har selv en Macbook air (og jeg ELSKER den) - MEN jeg mangler altså nogle gange at kunne indlæse en disc så hvis jeg skulle vælge om ville jeg nok have taget en pro.

    Det er yderst sjældent jeg mangler det og man kan jo købe en disc-læser (eller hvad sådan noget nu hedder x)) - men det er en ekstra overvejselse ifht valg af computer smiley


  • #16   26. okt 2014 Jeg valgte min MacBook Pro, pga. Skolebrug, den har mere plads (har jeg hørt) og så har den en disk ting, så du kan tage cd'er ind ?

  • #17   26. okt 2014 hej smiley
    jeg valgte at købe en macbook air smiley
    jeg går selv i gymnasiet i 2.g hvor jeg blandt andet har matematikA og fysikB selvom jeg i begge fag skal bruge 2 FORSKELLIGE og STORE progammer så køre min fint og uden problemer (desuden spiller jeg også Heartstone på den stadig ingen problemer) smiley
    og hvis det er et problem med det manglende diskdrev så koster sådan et ikke ret meget (som en lille boks du kan have med dig rundt ved siden af computeren ) smiley


  • #18   26. okt 2014 Kig på Kelkoo.dk de sammeligner priser og linker til butiken så kan fande den billigeste til den dyreste smiley

  • #19   26. okt 2014 Jeg har en Macbook Pro retina, kan varmt anbefales. Den er lettere og tynedere end den normale Pro, tilgængel kan man ikke lægge en disk i. smiley

  • #20   26. okt 2014 håber du finder en god pc smiley

  • #21   3. nov 2014 Mange tak alle sammen, undskyld jeg ikke har svaret/givet jer respons på det i har skrevet smiley men jeg har ikke haft tid til at svare pga personlige årsager smiley men mange tak alle sammen, fordi i har gidet og bruge jeres tid på at svare smiley


Kommentér på:
Macbook air

Annonce