{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Søvind rideskole
  • #1   30. okt 2014 Vidste slet ikke der havde været en rideskole i Søvind smiley

  • #2   30. okt 2014 Du mener nok Mosegården? Åge er død og Karen er ved at sælge. Der er næsten dødt derude.
    Jeg stod der med min vallak sidste år, ,men flyttede grundet for lille ridehus, ingen undervisning osv.


  • #3   30. okt 2014 Cecilie s , ved du hvornår rideskolen lukkede, og hvad der blev af alle hestene ? Hvornår døde Åge ? Kan godt huske ridehuset ikke var ret stort . Har du evt et billed derfra ? Det kunne være sjovt at se smiley

  • #4   30. okt 2014 Søvind rideskole og Mosegården er ikke det samme - de ligger på hver sin side af Søvind.

    Jeg red på Søvind rideskole i min barndom og arbejdede der i 92-95 ca.
    Jeg har hørt at det langsomt døde ud, da Aages helbred blev dårligere og dårligere. Og nu er han vist død. Jeg kører forbi en gang imellem, og der er ingen heste derud. For en del år blev ridehuset fjernet.



  • #5   30. okt 2014 mette b kan være vi gik der samme tid så ? Det var simpelthen det hyggeligste sted at være hestepige som barn smiley Har tit tænkt på det efterfølgende smiley Tak for svar begge to smiley

  • Maria F
    Maria F Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Svar: 1
    #6   17. aug 2016 Er der nogen af jer det har nummeret eller adressen til Karen der har mosegården ??

Kommentér på:
Søvind rideskole

Annonce