{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lasota Energy bånd
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   30. okt 2014 Det er placebo...

  • #2   30. okt 2014 Ja, og det er desværre blot psykisk overbevisning. De ioner der er i, er slet ikke nok til at kunne trække igennem hud og påvirke hverken immun- eller nervesystemet eller gå i blodårene. Du kan bla. læse om det i et andet indlæg herinde eller Google det, så kan du læse om det

  • #3   30. okt 2014 Hvad er grunden så til at man kan mærke det i sine fingre når man får det på, hvis ikke ionerne kan trænge ind? Jeg kunne i hvert fald tydeligt mærke at det begyndte at prikke i mine fingre da jeg fik mit armbånd på.

    Og ang. dit spørgsmål TS, så har jeg set flere ride med dem på nationalt plan, så mon ikke man godt må smiley Men jeg vil dog anbefale dig evt. BoT produkter istedet for, da man ikke rigtig kan vide hvad armbåndet går ind og hjælper på smiley


  • #4   30. okt 2014 Nikoline:
    Det er pga. psykisk indbilding smiley Hvis man tror rigtig meget på noget, så kan man sagtens få en "fornemmelse" af, at noget virker, selvom det ikke kan lade sig gøre smiley
    Det er testet og videnskabeligt bevist, at de ioner der er i fx Lasota armbåndende, ikke er nok til at påvirke et menneskes fysiske tilstand. Der skal MANGE flere negative ioner til at påvirke et menneske fysisk, end hvad der overhovedet kan være i et armbånd. smiley

    Så det du har oplevet er et sammentræf af en normal nervereaktion som bare kom pludseligt, eller en psykisk indbildning smiley


  • #5   30. okt 2014 Har du et link til de undersøgelser? smiley

    Men nej, jeg troede faktisk ikke på at jeg ville kunne mærke det, når det kom på, og da jeg aldrig har følt sådan en kraftig prikken i hånden før, vil jeg tvivle på at det er en tilfældig nervereaktion smiley


  • #6   30. okt 2014 Ved der er nogen link i nogen af debatterne der er herinde smiley
    Men stadig har jeg heller aldrig hørt nogen have så kraftige reaktioner som du uddyber med armbåndet. Som Lasota også selv udtaler hvis du snakker med en konsulent, (De skal jo tale for at det virker) så siger de også, at det først kræver tilvænning på 7-14 dage, før du vil kunne mærke noget som helst. Så jeg tvivler stærkt på, at det er armbåndet smiley


  • #7   30. okt 2014 Det er virkelig mærkeligt så. Både min mor og jeg fik en prikken i hånden, hvor mit det kun varede et par min., men min mors varede over en time. Min partrytter bruger også armbåndet, og hun siger at det begynder at prikke i hendes fingre hvis hun tager det af.. smiley

  • #8   30. okt 2014 Nu er det ikke lige det du spørger om, men da jeg ikke kender til Lasota armbåndene, vil jeg foreslå Back On Track produkter til din hest istedet smiley De virker i hvert fald uden tvivl, og hjælper på den stivhed du snakker om. Jeg bruger selv knæbandagerne fra BOT og er fuldkommen smertesfri når jeg har dem på. Derudover bruger vi nakkevarmeren til min ene part, som lige har været låst i nakken i flere uger - han er helt klar igen, og der er tydelig forskel på, når man rider ham med og når man rider ham uden nakkevarmeren smiley BOT kan kun anbefales!

  • #9   30. okt 2014 Jeg vil også anbefale dig back on tracks produkter smiley

  • #10   30. okt 2014 Nikoline:
    Det skulle jo ikke prikke når man tager det af, for så forsvinder virkningen jo af negative Ioner jo øjeblikkeligt smiley Og ja jeg har selv haft et på - uden en eneste virkning.

    Rask Hestetræning:
    Jeg vil også mene at BoT er et MEGET bedre alternativ, også da det har en videnskabelig bevist virkning og at produktet sådan set virker.
    Kan klart anbefale BoT produkter !


  • #11   30. okt 2014 Vi er jo bygget forskelligt, og reagerer forskelligt, så det kan være at hun mærker hun har det på, når hun tager det af, hvis du forstår smiley
    Men ja, jeg må melde pas - jeg synes ikke rigtig jeg har mærket nogen virkning, min mor derimod har fået meget bedre skulder/nakke siden hun tog det på - hun havde hold i nakken, hvilket stort set forsvandt på 1 døgn, uden hun havde gjort andet smiley


  • #12   30. okt 2014 Ok til en anden gang så foreslå fx BoT's nakkevarmer hvis din mor har hold i nakken smiley Det virker via infrarøde stråler og varme.

    Lasota armbåndet kan heller ikke hjælpe et hold i nakken, da det er muskellåsninger ofte udløst efter en forstrækning eller muskelkrampe. smiley Lasota hjælper kun på (Eftersigende), bedre balance, energi, søvn, små nervesmerter og koncentration. Altså kun nerverne, ikke muskler. Ellers ville alle fysioterapeuter jo heller ikke have noget og lave smiley smiler.

    Så igen, et heldig tilfælde smiley


  • #13   30. okt 2014 Vi har skam BoT, både til os selv og hestene, men det får hun ikke nogen umiddelbar virkning ud af. Jeg har skam også foreslået BoT højere oppe smiley

    Men nej, når hun får hold i nakken går der ALTID 1-2 uger, medmindre hun tager til fys eller kiropraktor, som alligevel ikke kan få det hele med af en omgang smiley


  • #14   31. okt 2014 Jeg har også mærket en stor virkning på mig selv ved at bruge armbåndet, og da jeg i en periode ikke havde det på blev jeg både syg og træt og kunne slet ikke fungere smiley så jeg tror bestemt på at det virker smiley

    Min hest har også et men der kan jeg ikke fortælle om det virker smiley
    Men det er ikke tilladt til stævner da der endnu ikke står skrevet noget i reglementet smiley
    Men jeg har gjort det at jeg har spurgt de dommere jeg har skulle ride ved og hvis de har saft ja så har jeg redet med det til stævner også smiley


  • #15   31. okt 2014 Jeg har i dag købt et og men besvær fået det installeret på ridedyret?? så nu glæder jeg mig til at se om det har effekt og hvor længe der evt går.

    Vi skal starte stævne på søndag og har snakket med dommeren, og så længe jeg rider under la4, så må jeg gerne benytte det ??


  • #16   31. okt 2014 Folk kan sige og tro hvad de vil, men siden jeg tog mit Lasota Energy band i brug april har jeg kun haft 4 spændings hovedpiner, og det var før jeg tog det i brug altid 1--2 dage før jeg skulle til arrangement og 1-2 dage efter, samt efter ridning.
    Jeg har aldrig haft så aktivt et liv som jeg har haft denne sommer, og spændingerne kommer ved at min krop er EKSTREM skæv så mine sener omkring skuldre, nakke og hoved er konstant spændte - det kan tanker ikke bare lige lave om på, så et eller andet gør det altså hos mig.


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #17   1. nov 2014 rosenlund: jo det kan de..

    ved ikke om du kender til placebo medicin? det er nøjagtigt samme effekt.

    patienten tror de for et korrekt stykke medicin, men i virkeligheden for de bare kalk tabletter - alligevel, bliver utroligt nok raske.. - det er psykisk det hele.

    - og det er videnskabeligt dokumenteret at placebo eksistere.


  • #18   1. nov 2014 holder på min tro er ikke til alt sådan noget hokus pokus men lige her måtte jeg overgive mig smiley

Kommentér på:
Lasota Energy bånd

Annonce