{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
575 visninger | Oprettet:

At udleje hesteklipper - Pris {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Der er et par piger fra skolen som ha spurgt om de må leje min hesteklipper, jeg har aldrig lejet den ud før så ved ikke hvad jeg kan tage for det? Og kan ikke rigtig finde nogen på nettet som lejer ud til at sammenligne priser.
Så hvad syntes i er fair at tage for at leje sin klipper ud?
Mvh Sinita


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At udleje hesteklipper - Pris
  • #2   31. okt 2014 Jeg synes at 350 ville være en realistisk pris, tag evt. noget i depositum? smiley

  • #3   31. okt 2014 Jeg har taget 200kr pr hest der skulle klippes i leje smiley


  • #4   31. okt 2014 jeg tager 200 pr hest, der klippes. Du skal regne med, at du kan risikere at skærne skal slibes bagefter, hvis den ikke er brugt korrekt eller hvis hesten har været beskidt ved klipningen. Egentlig synes jeg også at 250-300 ville være fair smiley

  • #5   31. okt 2014 jeg vil ikke leje min klipper ud heller ikke til folk jeg kender, da jeg ikke ved hvordan de behandler den og om den får olie nok derimod tager jeg gerne ud og klipper folks heste og derved er det også mit ansvar om klipperen bliver behandlet rigtig og min egen skyld hvis den går i styker

  • #6   31. okt 2014 Nanna, sådan har jeg det også! Jeg følges altid med klipperen, ligemeget om det er mig der klipper eller hvis folk selv vil klippe smiley Man kab hurtigt brænde motoren, hvis den ikke bliver behandlet korrekt.

  • #7   31. okt 2014 Jeg var naiv nok til at låne min ud for 150 kroner, samt en slibning af skær som pris, jeg fik kun 100 kroner, og to sæt sløve skær hjem, så jeg måtte låne mig til en anden klipper at klippe min egen hest med.

    Så få altid pengene på forhånd, følg eventuelt med klipperen selv, og hvis du har flere skær: behold et sæt hjemme, bare for en god ordens skyld.


  • #8   31. okt 2014 Jeg har lånt min ud én gang, mod at hun fik slebet skærene og købt en ny flaske olie til den. Låner den ALDRIG ud igen! Den måtte til rep fordi de ikke havde givet den olie nok, og derved slidt den firkant i stykker som trækker overskæret. Ævs! Og skærene var også slidte (Enten har dem der har slebet dem været virkelig dårlige, eller også har hesten været fuldkommen beskidt). Så for fremtiden er det kun mig der klipper smiley

  • #10   31. okt 2014 Jeg lejer min ud til andre i stalden, det koster 200.
    Ellers klipper jeg andres heste.

    anette&tøffer: Min klipper, min pris og så er det op til folk om de vil betale prisen.
    Ville aldrig leje ud fra 40-50 kr, gider ik være til grin.
    Skær, klipper og olie, det koster alt sammen.


Kommentér på:
At udleje hesteklipper - Pris

Annonce