{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julegaver til hesten?
  • #1   5. nov 2014 No go.. Kan ikke se hvorfor? Er der noget jeg mangler så ønsker jeg mig det.. Det der med at have sine dyr på gavelisten har jeg altid syntes var noget underligt noget..

  • #2   5. nov 2014 Begge mine får julegaver smiley Sidste år fik de gamacher og sliksten smiley

  • #3   5. nov 2014 Jo hun får lidt gulerødder, ligesom min hund får et kødben smiley
    Men rende ud og købe grimer, underlag osv. som gave til hesten giver ikke mening i mit hoved.


  • #4   5. nov 2014 Min får ikke gaver - bruger alle mine penge i december på julegaver til familien (-; Gaverne til den er alligevel, mere eller mindre, gaver til mig selv, og det køber jeg løbende hvis jeg mangler, eller får i gaver - og den ved jo ikke, om jeg eller farmor har købt den, og den forstår heller ikke, at det er en gave eller at det er jul (-:

    Men min familie giver mig altid gaver fra hesten og hundene d:


  • #5   5. nov 2014 Jeg kan godt finde på at give hende lidt ekstra gulerødder eller lignende, juleaften. Men en gave som sådan, nej, det kan jeg ikke se nogen grund til.

  • #6   5. nov 2014 Mine får altid julehaver smiley spørgsmålet er så bare hvems behov der egentlig bliver tilfredsstillet i sidste ende..... hmmm smiley

  • #7   5. nov 2014 Kan godt høre at dyrene i vores familie vist er liiiiiiidt forkælet XD
    Min hest får jo altså gulerødder hverdag, musli foder og betfor XD
    Nu har vi tradition for at give dyrene gaver hvertfald mig og min mor smiley
    Så hunden får altid enten kødben eller guffere.
    I år får min ilder et nyt sæt til sit bur smiley
    Og hesten skal selvfølgelig ikke snydes på den konto!
    Han får godbidder og en sliksten og nok en grime han kan have på, på folden(det har han ikke pt da de slider hårene af ham)

    Så jeg må i den grad erklære mig selv for skyldig i at være en tosse smiley


  • #8   5. nov 2014 Min får også gulerødder og æbler til hverdag, men hun får lidt flere af gangen til jul, det er den eneste forskel. Sliksten får hun ikke (lakrids), fordi jeg indtil videre kun har haft heste der ikke kunne "styre det". Altså det der mere vil have mere, og de kunne ikke forstå "nu er det nok lakrids for i dag". Så det vil jeg ikke lære min nye hest smiley

  • #9   5. nov 2014 Vores hund får dog julegave, og det har vores hunde altid fået. Men det er jo også sjovere, fordi at de selv kan pakke op og sådan smiley

  • #10   5. nov 2014 Gjorde dengang jeg havde en pony, men nu har jeg 3 - Og er desværre mærke menneske!..... :-i
    -I stedet elsker jeg og spare lidt op til hest & rytter i Herning, også bliver alle hestene forkælet. På den måde kan jeg holde økonomien på en overkommenlig stadige.

    Men de plejer "bare" og få en masse lækkert i foderet (gulerod/æble/banan/pebernødder osv...)


  • #11   5. nov 2014 Jeg plejer at høre jule musik i stalden imens jeg giver hesten en ordenlig massage tur og masser er godbider smiley ikke andet.. Det er kun hunden der får en gave her, i form at et kødben, som den selv kan pakke ud.

  • #12   5. nov 2014 Min hun får sin hestelagkage + ekstra mange gulerødder juleaften smiley
    Især lagkagen er et hit xD


  • #13   5. nov 2014 Altså jeg giver måske en ekstra gulerod, men da ikke mere end det. Jeg ville gå fallit, hvis jeg skulle give alle mine dyr julegaver... xD

  • #14   5. nov 2014 Min får både fødselsdagsgave og julegave, også fra min mor, ligesom både mine 2 katte får, og min mors hund smiley
    Merlin har fået en masse gennem årene, både sadler, fortøj, gamasher, trenser osv. min mor giver dog altid godbidder.
    Merlin elsker opmærksomheden, ved især sin fødselsdag, med hans yngling barrel race, billede tagning, lagkage, pyntning og gaver smiley
    Min mors hund elsker, at pakke gaver op.


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #15   5. nov 2014 Hvis man indrømmer at det udelukkende er for ens egen tilfredsstillelse så er det ok smiley

  • #16   5. nov 2014 Mine for julegaver, men det er en ekstra lækker strigletur, og noget lækkert at spise..

    det der med at give den udstyr er jo altså ikke noget hesten for glæde af, og den er bedøvende ligeglad, det er en gave til en selv ikke til hesten.. undskyld jeg siger det men sådan er det altså


  • #17   5. nov 2014 Må sige mig enig med dig Maria, hesten bliver mere glad for en gang massage, noget "guf" (gulerødder, æbler osv.) eller en ordenlig strigletur end for et nyt underlag i lyserød smiley

  • #18   5. nov 2014 Jo da jeg var barn fik den da julegaver og boksen var pyntet, men nu er jeg blevet voksen og går mere op i at pyntet huset og købe gaver til familien. Hesten får så rigeligt gennem hele året.

  • #21   5. nov 2014 Min (Cali) får i hoved og røv hele året, så julegaver bruger jeg ik.
    Og hun fatter det ik alligevel, men tror da bare det er en undskyldning, for at købe endnu mere udstyr smiley


  • #23   27. nov 2014 Min holder juleaften 1. juledag smiley

Kommentér på:
Julegaver til hesten?

Annonce