{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GUMMIBID
  • #1   19. nov 2014 Jeg har desværre kun dårlige erfaringer med gummibid, da de heste jeg har redet, ikke har kunnet "tåle" det. Gummibid glider ikke så let i munden som metalbid, så hestene har fået slidsår/brændsår i mundvigen, da gummiet har været tørt og siddet og gnavet. Alle er blevet redet med let hånd og bidet har været tilpasset, så har ikke været fordi de er blevet revet i munden eller fordi biddet ikke passede. Tror simpelthen bare ikke de kunne tåle gummibelægningen på biddet. Så jeg rider kun med metalbid eller hackamore nu smiley

  • #2   19. nov 2014 Ja okay det kan blive problematisk, det er fordi jeg gerne vil lægge biddet delvist, men for at skåne hende når hun endelig har bid i så kunne det måske være en mulighed.

    Evt kunne man vel smøre det ind i mælkefedt smiley


  • #3   19. nov 2014 Synes de er alt for tykke, og klodsede.

    Et muffebid der passer korrekt til hesten er meget blidt smiley og mere skånsomt et tykt gummibid.

    Men ved at nova bit er smallere i munddelen. Eller måske et læderbid??


  • #4   19. nov 2014 Ja, jeg vil også sige læderbid, hvis ikke det skal være metal. Der er efterhånden en del brugere herinde der laver dem på bestilling. Prøv at bruge søgefunktionen. smiley

  • #5   19. nov 2014 Og ellers hjælper jeg gerne med kontakt til nikita på joras. Hun laver læderbid, hm eller er det Birgit. Never mind. Du sir bare til så formidler jeg ihvert fald kontakt

  • #6   19. nov 2014 Jeg bruger et udelt gummibid på min og er rigtig glad for det.
    Han gik og var noget uroligt fortil, men det har hjulpet meget med at bruge gummibidet.
    Han har aldrig fået sår af det.


  • #7   19. nov 2014
    Alt for tykke hvis vi snakker udelte gummibid, køb istedet et ganske alm.

    Og snakker vi to eller tre delt er de også tit for tykke og man lige så godt kan købe et alm.


Kommentér på:
GUMMIBID

Annonce