{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fede hesten op??
  • #1   20. nov 2014 pas på med meget korn (hvor meget er en skovlfuld hos dig?) - det kan faktisk stresse hestens fordøjelse så du opnår modsat effekt
    Er det en pony i voksealder? er der tjekket op på tænder, orm osv. ?
    Er wrappen af god kvalitet (og kan den tåle det) og igen hvor meget er nok?

    vores "baby" DV på fire får alt det kvalitetshø den gider æde og så den anbefalede mængde pavo all-sports - det har hjulpet meget - i sommers lignede den en 3 års plag og nu ligner den mere en 4,5 års smiley

    mvh Ponymor


  • #2   20. nov 2014
    Smid byggen ud til højre - ingen grund til at fylde den med stivelse.

    1 - Få taget gødningsprøve og larvedyrket den.
    2 - Tjekket tænderne.
    3 - Alt det hø/wrap hesten kan spise - også på folden
    3 - Smid byggen langt væk.
    4 - Start med og giv hesten nogle vitaminer/mineraler. Køb fx Dangros Omega 3 Easy og giv det der står på hesten skal have.
    5 - tilføj fiberpiller fra fx horselux.


  • #3   20. nov 2014 Jeg har i sommers købt en hoppe der de sidste mange år har tabt sig voldsomt i vinterhalvåret, og som "normalt" på den her tid ser forfærdelig ud, hun har været vant til at få meget korn, meget foder. det gør hun ikke mere. hun får ½kg om dagen, og selvfølgelig hø. Hun fodres med og nu bliver jeg slagtet, men hun fodres med grisse foder, og en sjat olie, roepiller, hø og vitaminer, og hun ser pragtfuld ud, til trods for årstiden og at hun stadig går ude hele døgnet.
    pelsen er blank, og blød, og hun er dejlig rund.


  • #6   20. nov 2014 min hoppe tabte sig voldsomt sidste vinter, så jeg gav hende rapsolie i hendes roepiller. det virkede rigtig fint

  • #7   20. nov 2014 evt. kig på mit nyeste inlæg.

Kommentér på:
Fede hesten op??

Annonce