{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

Mærkeligt ''ar'' danner skorpe i perioder {{forumTopicSubject}}

Sikke en sær overskrift! Jeg spørger egentlig mest fordi at jeg undrer mig, og blot vil høre om andre har oplevet noget lignende eller måske har en forklaring på det.

Min hoppe har i al den tid jeg har ejet hende (7½ år) haft noget der minder om et ar. Det starter mellem forbenene, ca 10 cm tilbage mod maven, og bevæger sig op og et par centimeter hen over det ene forben. Jeg har altid troet det var et ar efter en skade, som hun evt. har fået syet. Det er meget fint og lige, og meget smalt - deraf konklusionen om, at det nok har været syet. Men jeg ved det i princippet ikke, og det har været rent gætteri fra min side af.

I dag lagde jeg så mærke til, at der nærmest var skorpe på. Når jeg tænker over det, er det sket før, men jeg synes alligevel at der var en del i dag. Man kan pille en smule af det af, ligesom hvis det var et almindeligt sår med sårskorpe. Hun virker ikke generet af det, og er ikke øm når man trykker der. Hun kan flytte sig lidt når man piller i skorpen, men det er vel bare fordi det ikke er så behageligt at jeg står og hiver i hende.

Men er der nogen der har nogen ide til, hvad det kan være? Lyder det helt dumt, at det skulle stamme fra en gammel skade?
Det har som sagt været der i ihvertfald 7½ år, og har aldrig været til gene - jeg har derfor heller aldrig gjort noget ved det. Jeg undrer mig blot smiley Det var desværre ikke til at tage et billede, pga. pels.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkeligt ''ar'' danner skorpe i perioder
Kommentér på:
Mærkeligt ''ar'' danner skorpe i perioder

Annonce