{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Strigletaske eller kasse
  • #2   20. nov 2014 altså jeg har haft 2 kasser, hvor den ene gik i stykker og den anden (trods at den var større) havde den ikke plads til alle mine strigler, jeg har en taske nu, og kan have alle mine ting der i smiley så jeg er da blevet positivt overrasket over strigle taskerne smiley

  • #3   20. nov 2014
    Bruger faktisk aldrig min striglekasse, tager bare de tre ting jeg bruger.


  • #4   20. nov 2014 Jeg startede ud med taske, skiftede til kasse, og igen fik jeg en ny større kasse, og der kunne mine ting ikke være i smiley
    Desværre på rideskolen hvor den stod fik de kværke, og jeg har part på en shetter et andet sted, og den var brugt derude, så jeg ville ikke tage chancen at tage den med ud til Sofus (shetteren smiley ) så købte en taske fordi den skulle være lilla - og jeg kunne ikke rigtig finde en kasse som var i den str. jeg skulle bruge, som var pæn og i lilla smiley
    Så fandt jeg en taske hvor jeg har alt som jeg bruger, og mere til i xD
    Jeg har så godt nok et par spande ved siden af som jeg bruger til alt andet end strigler, men altså smiley

    Jeg syntes bedst om taskerne smiley De er mere praktiske for mig i hvert fald smiley


  • #5   20. nov 2014 Mange af mine elever har en taske, og ja de er nu meget smarte.. Men jeg er nok lidt gammeldags her, har altid brugt striglekasse smiley

  • #6   20. nov 2014 Har haft kasser til alle mine, men nu er det dog tasker til dem alle! smiley
    Meget nemmere og så kan der være mere der i. smiley


  • #8   20. nov 2014 Har både kasse og taske og hader min taske xD
    er nok bare gammeldags men min kasse fungerer bare bedre smiley


  • #9   20. nov 2014 Bliver en taske ikke meget beskidt? Tænker bare en kasse er jo oftest af plast, det kan man jo lige tørre af, men det kan man jo ikke rigtig med en taske?:)

  • #11   20. nov 2014 Den hest jeg havde part på sidste år havde en taske. Jeg var godt nok træt af den mange gang, for jeg synes at ting forputtede sig (men der var også meget i den), der var fnuller over alt og den virkede beskidt.
    Men til gengæld var det meget smart, at den bare kunne moses ind i skabet, for den skulle nok give sig. Gamacher og klokker boede i den også, og det kunne snildt være der. Det var nemt at bære det hele frem og tilbage (det var især en hjælp om vinteren): Strigletasken over skulderen, tæppe over armen eller sadlen, ridehjelm kunne ligge på tasken, sikkerhedsvest over skulderen eller under armen. Og på de rigtig dovne dage, kunne jeg lige få sadel og hovedtøj med på turen også. Jeg kunne dælme bære meget skrammel, når det bare var en taske smiley

    Skulle jeg selv vælge, så ville jeg afgøre det efter hvor strigletasken/-kassen skulle opbevares og hvad/hvor meget der skulle være i den. Jeg synes det er der man kan skelne rigtigt mellem dem. Skal den ikke stå i skabet, så ville jeg klart foretrække en kasse.


  • #12   20. nov 2014 om dem bare af stof bliver meget beskidte kommer an på hvor de er og hvad de bliver udsat for smiley
    Men har jeg haft siden sommer og det eneste der er med den er at den er lidt beskidt i bunden af hår der er røget af striglerne mens de er dernede smiley
    Den står også indenfor i et slags skur (eller, ligesom en campingvogn bare bygget på jorden smiley ) Dog i starten stod den i ponyens hø-krybbe da han ikke kunne nå den og derfor fik i en anden balje på gulvet xD (det er en skidt ting at være lille i en stor boks xD ) Og der blev den heller ikke beskidt smiley


  • #13   20. nov 2014 Jeg er super glad for min taske..

    Der kan være mere i, samtidig med at den ikke fylder lige så meget i skabet..


  • #14   20. nov 2014 Nu har jeg både brugt kasse og taske, og tasken var jeg mere tilfreds med end kassen.

    Men jeg er dog alligevel bare gået tilbage til en ganske alm sort spand smiley synes sgu det fungere meget bedre. Hehe.


  • #16   21. nov 2014 Ville sige en stor striglekasse smiley

  • #18   21. nov 2014 Jeg har haft begge dele, førhen brugte jeg altid kasser, de står pænt på loftet og jeg bruger min taske. Bliver den for beskidt ryger den en tur i vaskemaskinen også er den som fin som ny smiley

    Tasken fylder ikke ret meget, men der er mange rum uden på til alle mulige små ting og sager, også lukker jeg tit stroppen op og hænger den på f.eks. boksdøren smiley


  • #19   21. nov 2014 Jeg bruger bare en spand xD

  • #20   21. nov 2014 Jeg har haft/har begge ting.
    De sidste par år, har jeg kun brugt min strigletaske. Jeg syntes helt klart at en strigletaske er mere praktisk, istedet for sådan en "fast" kasse. Har haft en del kasser også, men er helt klart mest glad for strigletasken smiley


  • #21   21. nov 2014 Jeg har haft er par striglekasser gennem tiden, og kan konkludere at en kasse uden låg fungerer bedst til mig. Men har reelt set aldrig haft behov for at flytte striglekassen. Tager de strigler jeg skal bruge smiley

  • #22   22. nov 2014 Jeg er personligt mest til kasse.
    Min strigletaske gik hurtigt i stykker, og jeg føler også at jeg har lidt mere styr på mine ting i en kasse.

    Tror dog at en taske ville være mere praktisk, hvis nu du tit skal transportere dine ting forskellige steder hen. smiley


  • #23   22. nov 2014 Jeg er vildt glad for min striglekasse (værktøjskasse) Jeg har plads til alle mine strigler og div sprayer osv. Rigtig god plads + at jeg sagtens kan stå på den hvis jeg skal op i højden smiley Skide praktisk. Så har den hjul så den trilles af gårde igennem stalden smiley

    denne har jeg, dog er min ikke til salg og jeg kan ingen steder finde den af ny nu. Det er over 3 år siden den blev købt.


    profilbillede
  • #24   23. nov 2014 Tak for alle de gode råd, så jeg får en strigletaske på fredag. tusind tak alle sammen:-)

  • #25   23. nov 2014 Foretrækker bestemt strigletasken, men har selv en kasse pt. smiley

  • #26   23. nov 2014 Jeg bruger sådan en spand der i tidernes morgen har været urteblanding i. Men næsten altid, så tager jeg bare de tre ting jeg bruger mest med ud til bomme. Børste, hovrenser og plastiskstrigle. Jeg behøver ikke bruge 14 strigler for at strigle min hest smiley

Kommentér på:
Strigletaske eller kasse

Annonce