{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

Sponsorater {{forumTopicSubject}}

Jeg håber, der er nogen derude som kan hjælpe mig lidt.
Min datter på 11år er springrytter og har fået tilbudt et sponsorat fra et firma som producerer ridetøj. Jeg er dog meget i tvivl om, hvad vi kan forvente os af et sådant sponsorat.
Derfor vil jeg høre, om der er nogen af jer, som har lyst til at fortælle om, hvad i har modtaget i sponsorater og lidt om forventninger fra både jeres og sponsors side.
Jeg håber nogen vil hjælpe. I må gerne svare i Pb, hvis i ikke ønsker at skrive om det i offentligt forum.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sponsorater
  • #1   24. nov 2014 Syns du skal snakke med firmaet om hvad de forventer og være rigtig glad og stolt over at have en sponsor - det er tit svært at finde.

    Jeg har lidt sponsor aftale og de forventer at jeg tydeligt fremviser navn/logo og står til rådighed til fotos til markedsføring. Den ene sponsor stiller en bil til rådighed med logo når vi køre til stævne og har været ude og dele flyvers ud om deres åbenhus...


  • #2   24. nov 2014 Hvem er det der vil sponsorere jer? Og hvad rider din datter af stævner smiley

  • #3   24. nov 2014 Så længe der ikke er nogen form for aftale på plads, vil jeg holde navnet på firmaet helt for mig selv smiley
    Min datter springer på distriktplan.


  • #4   24. nov 2014 Det er meget forskelligt hvad de forventer, alt efter hvem det er.
    Jeg bliver og er blevet sponsoreret af en del, og det mest almindelige er at jeg modtager noget, får taget nogle gode billeder med det, som de naturligvis må bruge, og reklamere med det.


  • #5   24. nov 2014 De sponsorer jeg har forventer jo selvfølgelig reklame. I vil højst sandsynligt modtage noget ridetøj/udstyr med deres logo/navn på smiley Det er nok den mest kendte 'metode'.

  • #6   24. nov 2014 Vi har fået sponsorater i vores 4h klub men der har vi jo søgt til diverse ting. Der vil de have dokumentation på tingene er købt, og de må skilte med at de støtter os smiley og oftest er det blot en hjælpene hånd fordi de kan har muligheden, og de trækker pengene fra så for dem er det en anden pris end hvis du skulle åbne pungen. Så fedt at nogle firmaer støtter op. Men ja få gerne lige afstemt forventningerne.

Kommentér på:
Sponsorater

Annonce