{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

Udlån?! - hjælp. {{forumTopicSubject}}

Hej kære Hestegalleri.
Jeg har gået lidt og tænkt på hvor mange der egentlig, hjælper med at betale hvor jeres hest bliver udlånt? - Altså udover hestens forsikring.

Er der nogle af jer der hjælper med at betale smed (måske hveranden gang eller lign.)

dyrlæge eller opstaldning?

Bare for at være nysgerrig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udlån?! - hjælp.
  • #1   17. dec 2014 Da min var udlånt betalte jeg forsikring, halv smed og dyrelæge regninger over 10000 pr år og vaccination mener jeg nok

    Har en lige nu jeg gerne vil udlåne hvor jeg vil betale halvdelen af alle udgifter hvis han bliver på fyn


  • #2   17. dec 2014 Da jeg lånte min hest betalte jeg alt selv pånær livs-og dyrlægeforsikringen.. Jeg havde smed, tænder, vaccine, opstaldning, og uanvendelighedsforsikringen... Efter 10 mdr købte jeg ham, og overtog resten af forsikringen også...

  • #3   17. dec 2014 Han jeg låner nu har ikke nogen forsikring da han er en ældre herre smiley jeg har et loft for 2000 kr til dyrelæge så hvis der sker noget betaler jeg de første 2000 til behandling derefter er det ejer der betaler smiley

  • #4   17. dec 2014 jeg har en låne hest, det eneste jeg betaler er undervisning smiley

  • #5   17. dec 2014 Hvis jeg en dag skal låne min hest ud, betaler jeg ikke andet end hans forsikring.. Har det lidt sådan, at vil man have hest på fuldtid, må man ofre hvad det koster smiley jeg har lige hentet en frieser i lørdags, også en lånehest, og jeg tilbød at betale forsikringen også, men den ville ejeren selv stå for.. Jeg står for alt andet smiley

  • #7   17. dec 2014 det kommer an på hvorfor hesten skal lånes ud synes jeg,, den låne hest jeg har, skal sælges engang dvs jeg holder den igang og uddanner den, det vil jeg ikke betale penge for, så til gengæld tager jeg ikke noget for at have heste i ridning , ejer skal bare betale alle udgifter så er jeg tilpas smiley

Kommentér på:
Udlån?! - hjælp.

Annonce