{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

BILLEDER SØGES AF MIN PONYS NÆRMESTE FAMILIE 'FJORDHEST' {{forumTopicSubject}}

JEG SØGER BILLEDER AF MIN PONYS NÆRMESTE FAMILIE

Jeg har en side her på facebook (Mia Eskesen og co.), hvor jeg ønsker at vise mine kære følgere hvor smukke min ponys familie er. smiley

Derfor søger jeg billeder som jeg må bruge på min side her på facebook, selvfølgelig vil der ved billedet stå navn på hesten og ejer. Og hvis det er et ride billed også hvem rytter er
Jeg søger Fjordheste efter hingstene Højgaards Bacardi, Ågerupgårds Pascal og Golf Gudenå og efter hopperne Nordenskovs Døsse og Nordenskovs Monika.

Jeg ønsker kun billeder af heste som er ren avlede og som har en af hingstene til far eller en af hopperne til mor da det ellers vil blive for forvirrende for mig at holde styr på hvem der er hvem smiley

Hvis jeres skønne hest har gået stævner og vundet placeringer eller titler I er stolte af så skriv det sammen med billedet (Samt navn, moder, fader, fødselsår, ejer af hesten og evt. rytter på hesten)

Min pony hedder Carlos Godthaab og er fra maj 2009.

Tusind tak for jeres opmærksomhed, jeg håber på en masse respons, da jeg elsker at sidde og kigge billeder af min kære ponys familie smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BILLEDER SØGES AF MIN PONYS NÆRMESTE FAMILIE 'FJORDHEST'
Kommentér på:
BILLEDER SØGES AF MIN PONYS NÆRMESTE FAMILIE 'FJORDHEST'

Annonce