{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.133 visninger | Oprettet:

Hvad pokker kan han være en blanding af? xD {{forumTopicSubject}}

Ja nu har jeg de sidste 3 uger, været ved at drive mig selv vanvittig over, at spekulere på hvad der ellers kan være af racer i min hul-i-hegn pony. smiley
Især hans næseryg undre mig, jeg har aldrig set noget ligende, men om kan være et karakteristisk træk fra en race, eller om ham bare er "grim" kan jeg ikke helt blive enig med mig selv om. xD

Han er selvfølgelig lige skøn, sød, dejlig og "grim"-charmerende, uanset hvad, men det kunne da være lidt sjovt, at få nogle bud på banen, om hvilke racer der ellers kan være i ham. smiley

Hans mor er Shetlænder/Dartmoor, ca 105-110 i stg, massere af hår, rimelig krops fylde, og solid brun.

Laban er 115-120 (vokser nok lidt endnu), brun broget, ikke voldsomt meget hår, dog rimeligt langt, mellem krops bygning (altså ikke kraftig, men heller ikke sporty, men midt i mellem).

Så mit bud er, at faderen er max 3'er/lille 2'er pony, sporty bygning, broget, ikke meget hår pragt, og så muligvis med den spøjse næseryg.
Men hvad pokker passer på det? smiley

SÅ, kære HG, har i et bud på, hvilken (eller måske hvilke) race hans far kan være? smiley

Og ellers, glædelig 4 advent. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad pokker kan han være en blanding af? xD
Kommentér på:
Hvad pokker kan han være en blanding af? xD

Annonce