{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
379 visninger | Oprettet:

Hvordan håndterer i spåner? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen! Jeg er simpelthen nødt til at spørge hvordan i gør med spåner som strøelse? Jeg har to skønne ponyer som ligger deres klatter vidt forskelligt. Hende den lille ligger sine klatter pænt rundt langs to sider af boksen, indimellem gemmer hun dem, men værre er det ikke. Problemet hos hende er at hun er en rigtig bokspony og ruller sig midt i boksen, så når jeg kommer for at muge ud, ligger der to bunker med spåner i hver side og ikke ret mange i bunden, så man kan se gulvet. Ham den store er en gris og ligger sit midt i boksen/ude ved en bestemt væg (han har også, mere end en gang, præsteret at ligge en stablet klat på bokskanten ind til hende den lille), for at jokke det hele sammen til en stor klam plamage, som jeg selvfølgelig fjerner hver dag. Det jeg ville med det her var egentlig at høre hvordan i gjorde med bund og spåner? Jeg har prøvet og opgivet, hos ham den store var alting lynhurtigt klamt, men jeg kan jo have angrebet det forkert smiley Forslag til anden strøelse er jeg ikke interesseret i smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan håndterer i spåner?
  • #2   22. dec 2014 hej.
    jeg har i min boks inde foran lagt gummi måtter , og så bruger jeg easy strå som strøgelse , hvor de andre i stalden også har gummi måtter i , og bruger træ piller . Og vi lægger et godt lag i boksen , og godt op af siderne ,
    Så jeg syntes ikke du gør noget forkert , men prøv og lægge lidt mere i midten samt ud på siderne , alle heste er jo sin egen , også hvor de vil lægge deres klatter . smiley


Kommentér på:
Hvordan håndterer i spåner?

Annonce