{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrepoliti?
  • #1   15. jan 2015 Med dyrepoliti, mener du så ligesom de udsendelser, man f.eks. kan finde på Animal planet?
    Det er nok svært at finde et konkret svar, men bud på et svar kunne være, at det ikke kan køre rundt, og at der måske ikke er så mange sager af grov dyremishandling i Danmark, som er der i USA f.eks. smiley


  • #2   15. jan 2015 Ja. .:)

  • #3   15. jan 2015 Det kan også være fordi politiet selv varetager alle arbejdsopgaverne. Der er måske generelt ikke lige så meget kriminalitet i DK som der er i USA - og måske gør det danske politi også tingene hurtigere? Så derfor behøves der ikke være et "dyrepoliti"... Der er nok rigtig mange svarmuligheder, men mit bud ville være en blanding af de ting, jeg har skrevet nu og i svar 1. smiley

  • #4   15. jan 2015 Hvis du skriver projekt, kan du ikke bruge folks kommentarer herinde..
    Søg på Google smiley


  • #5   15. jan 2015 Der findes dyreværn der tager ud til sager og jeg tænker at de har et godt samarbejde med politiet. Det kan du evt. søge om

  • #6   15. jan 2015 har du evt prøvet og google dyrpoliti i danmark? ved det spørgsmål er blevet stilt før..
    der har jo været en del debat om dyrpoliti i dk


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #7   15. jan 2015 Fordi der ikke er penge til det

  • #8   15. jan 2015 Tænker også ridende politi er nedlagt da det var for dyrt. Politiet skal varetage dyremishandlinger, men ja Hvem skulle betale hvis vi havde et politi der kun varetager opgaver omkring misrøgt sager. Tror vores dyreværn som køre økonomisk selv har et samarbejde med politiet, men køre stadig sit eget løb. Hvis vi ikke havde haft disse centre så ville der opstå et andet behov, og de ville være nødt til at løse dette. Men når vi har falck dyrenes beskyttelse kattens værn er sikkert flere hjælpe organisationer. Dérfor Er der et andet behov i dk end i usa. Omvendt reglerne kan man jo i dette land diskutere om der beskyttelse nok til vores kæledyr. Og det syntes jeg ikke. Dyr er ikke ting, selv om hvis folk afliver dit kæledyr får de en bøde som var det din cykel. Det syntes jeg er krænkende da dyr i mit liv er en del af familien. Så ja der er klart ting som kunne forbedres rent retsmæssigt, men om der skal decideret dyrepolti. Ville nu gerne have styr på voldssager indbrud osv. Og er folk onde ved dyr, skal det klart straffes og de skal fratages retten til at holde dyr. Men ja det et meget bredt emne. Prøv at finde en måde at gå i dybden. Ellers blir det svært ikke at komme til at få et flyve hen over det hele uden at blive konkret. Held og lykke med opgaven.

  • #9   15. jan 2015 Hvorfor kan jeg ikke bruge svarene herinde til noget hvis jeg har projekt?

Kommentér på:
Dyrepoliti?

Annonce