{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
401 visninger | Oprettet:

Hest der hoster {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Gossip er begyndt at hoste lidt en i mellem.
Så vidt jeg ved, har det været en uges tid nu (Jeg har været syg, så har ikke kunnet komme ud til hende)
Jeg hørte det selv i dag, og det er "bare" et enkelt host en gang i mellem.
Der er intet snot og hun er frisk som hun plejer.
Men er der noget jeg kan gøre for at hjælpe hende?
Vil selvfølgelig ringe til en dyrlæge i morgen, men det kunne være, at der sad nogle kloge hoveder herinde som kunne hjælpe lidt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest der hoster
  • #1   25. jan 2015 Man kan få noget pulver - min gamle lånepony fik det da han hostede. Kan desværre ikke huske hvad det hed, men det var sådan nogle små breve så de fik 1 brev om dagen. Jeg har også givet dem godbidder med urter. Købte nogle i Horze engang som skulle være gode mod luftvejene/hoste smiley Håber det hjalp lidt.

  • #2   26. jan 2015 Min pony har også hostet den sidste uges tid uden forkølelse eller lign.
    Vi fik Afvide at det går i sig selv og at man skal stoppe ridningen hvis hesten hoster mere en 5 gange under ridningen, da hesten har et meget følsomt (et eller andet i halsen, kan ikke huske det) og kan risikere at få kronisk hoste, og så prøve igen næste dag.
    Nu her en uge efter er hosten gået i sig selv uden special pleje eller ligne. smiley



  • #3   27. jan 2015 Jeg skidtede på hende i går uden der var noget. Og fik hende til at trave lidt rundt for nogle dage siden, og der var ingenting.
    Jeg rider hende let, da jeg selv lige har været syg med lungebetændelse og bihulebetændelse, så jeg skal selv lige i gang smiley


Kommentér på:
Hest der hoster

Annonce