{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

hjælp heste salg haster {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at der søndag var en og kigge på min hest som ville tænke over det hun har endnu Ik besluttet sig i mellem tiden er der en anden der gerne vil se den som bor i Tyskland og da hesten alligevel skal til tysk salgs stald spørger de om jeg Ik kan køre den der ned i morgen tidlig hvilket jeg godt kan men er det Ik forkert i forhold til dem der så den først. Dog har de Ik sagt Ja eller nej til hesten og fristen for svar udløber kl 00 da jeg pga tid og økonomi Ik kan ha hesten længere. Hvad ville i gøre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp heste salg haster
  • #1   26. jan 2015 Tja, dem der har kigget på den er vel klar over, at hesten jo altså ikke er taget af markedet, mens de beslutter sig, og så synes jeg egentligt godt du kan lade andre kigge på den - omend den så skal til Tyskland - for er der ikke aftalt noget om at den er "reserveret" til dem der overvejer det, jamen så er det "frit slag" vil jeg mene smiley

  • #3   26. jan 2015 Den er Ik reserveret til dem det har hele tiden været først til mølle og de har været klar over den ville komme til Tyskland den 28 dog bliver det jo så en dag før pga evt køber. Men tænker at hesten jo forsat er til salg og den kan hentes hjem hvis den Ik er solgt når de færdig med at tænke over det

  • #4   26. jan 2015 Det har jeg skam gjort har informeret om at hvis Ik jeg høre noget inden kl 00 vil jeg lade de andre se på den og den derefter vil befinde sig i Tyskland til den er solgt

  • #6   26. jan 2015 Market for konkurrence heste er bedre og prisen er noget Højer dernede og os hurtigere salg derfor står i en trist situation pga skilsmisse og har der for Ik mulighed for og ha hesten længere. Sendte dem en på mindelse kl 18 i dag ??

  • #7   27. jan 2015 Du er under pres og de kender "reglerne" omkring hesten.
    Så jeg ville køre den af sted, de har haft mulighed for at svare.
    Hellere få solgt, end stå med hesten fordi det hele glipper.


  • #9   27. jan 2015 Hvis de ikke har skrevet eller andet og de ved at hesten bliver solgt kørt til Tyskland så er de nok intresseret i hesten:)

  • #10   27. jan 2015 Det kommer an på hvilken aftale man har lavet - og hvilken slags sælger man er.

    Skriv til de interesseret om de har besluttet sig, da du har fået mulighed for at afsætte hesten til anden side - og at du er lidt presset smiley

    Hold en pæn tone - det klæder altid alle!


Kommentér på:
hjælp heste salg haster

Annonce