{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cortaflex HA
  • Emka
    Emka Tilmeldt:
    jul 2011

    Følgere: 4 Svar: 298
    #1   30. jan 2015 Vælg helt klart med HA. Jeg bruger dog Cortavet HA i pulverform som blandes i lidt mash. Cortavet er 4-5 gange så koncentreret som Cortaflex, og virker derfor hurtigere og er mere effektiv, dog også dyrere

  • #2   30. jan 2015 Jeg har kun haft gode erfaringer med det - Men jeg havde det dog i pulver som jeg blandede i muesli smiley

  • #3   30. jan 2015 Jeg brugte også cortaflex ha pulver med succes. ?? ku mærke forskel efter 14 dage på min hest. Købte også på den hjemmeside du linker til, og der er altid hurtig levering. ??

  • #4   30. jan 2015 Jeg prøvede kun Cortaflex HA, ikke Cortavet. Ville foretrække den knap så stærke(cortaflex HA) men hvis den ikke er tilstrækkelig, så køb Cortavet HA
    næste gang.

    Foretrak i flydende form, da det bliver lidt lettere "tvunget", fordi de kan sortere pulveret fra. Men ved ikke om pulveret dufter & smager lige så godt som det flydende smiley Min var bare prof til at sortere pulver fra foderet smiley

    Det virkede fantastisk på min pony som jeg fik afvide aldrig blev ridehest igen, han kom ud og gå P klasser på A-bane igen. Så det er noget jeg helt bestemt ville satse pengene på smiley


  • #5   30. jan 2015 Tak for alle svarene. Nu har bestilt den jeg linkede til, og så håber jeg på det bedste.

Kommentér på:
Cortaflex HA

Annonce