{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Tillid? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Vil starte med at sige at Galanto er rideskole hest, det vil sige at det skal kunne udføres i boks eller på bane (men med rytter på), det er primært mig og en anden der er ved ham, så det er ikke fordi der er 1000 forskellige mennesker ved ham om ugen...

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at Galanto fik mere tillid til mig altså stoler noget mere på mig... I forvejen kan han nogle tricks (Kysse, Smile, Løfte ben).

Kunne virkelig godt tænke mig at han stolede noget mere på mig, da han er ret nervøs til tider smiley

Kender i nogle gode tillidsøvelser?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tillid?
  • #3   1. feb 2015 Undskyld hvad mener du Afro Ditte?

  • #4   1. feb 2015 Afro Ditte: Troll.....eller ekstremt barnlig og uhøflig kommentar smiley
    TS: Tillid kommer med tid og rutine. Når hesten bliver vant til at du altid giver de samme signaler, opfører dig på samme måde og forventer de samme ting af hesten, så vil den reagere med større ro, da den ved hvad der forventes af den. Vær opmærksom på dit kropssprog, det skal være roligt og tydeligt, og der skal være nogle klare rammer for jeres samarbejde som hesten kender og kan forholde sig til.
    Held og lykke, og ignorer kommentaren ovenover; tydeligvis en person der har det dårligt med sig selv smiley


  • #6   1. feb 2015 Jeg er i gang med at min (rideskole)part at kysse:)

    Det kan man i boksen staldgang, før man stiger op og igså bagefter:)

    kentucky har liidt svært ved at sætte mulen det rigtige sted;) men når han bare rammer så kommer der da lige en godbid smiley



  • #7   1. feb 2015 Galanto kan 100% kysse og elsker det...

Kommentér på:
Tillid?

Annonce