{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

EFTERLYSNING {{forumTopicSubject}}

hej
Dette er vel ikke den rette side, men ved ikke helt hvor jeg ellers skal skrive, jeg leter efter 2 hingste begge er mine, men de er stjålet? av oppstaller? og videresolgt til slakter? hestehandler eller privat, det ved jeg ikke.
De har stået oppstallet i Sønderjylland i 4 år, selv bor jeg i Norge, så på foråret 2014 får jeg telefon at min ponnihingst Flashlightning er død, og hentet av Daka, så rejser jeg ned en tur til Danmark i september med 2 hester mer og leter da efter min varmblodstraverhingst Reczing, finner ham ikke i stallen, da oppstaller kommer hjem spør jeg efter min hingst og får da vide at den også er død og hentet av Daka.
Da jeg kommer ned til Danmark en tur i desember spør jeg efter de 2 hesters pass så jeg kan sende dem inn i Norge og få de 2 erklært død, får da vide at de pass er sendt med til Daka, når jeg så kommer til Norge sjekker jeg med Norsk ponniavl om de har fået bekreftelse på at ponnien er død, det har de ikke og heller ikke DNT har fået besked, så da jeg igjen reiser til Danmark så er oppstaller blevet syg så jeg kan ikke få ham i tale så jeg kontakter Daka og de kan fortelle meg at de ikke har hentet noen døde hester/ponnier på den adresse siden 2012, så nå ber jeg alle dere om hjelp til å finne mine 2 hingste, den ene Heter Reczing er født 1999 er brun hingst og registrert i DNT, den annen er en welsh sec. C født 2003 heter Flashlightning registrert i NPA Norge , har full stamme og pass, alle opplysninger mottas med takk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EFTERLYSNING
  • #1   13. feb 2015 bildet er av Flashlightning før han ble sendt til Danmark, hans farfar er Synod Rembrandt

  • #3   13. feb 2015 ingen av de 2 heste er registrert i Danmark, det er bare registrert at de kom ned til Danmark, de er kun registrert i Norge

  • #5   13. feb 2015 Det var da en grim oplevelse smiley kan du skrive lidt Info om dem alder navn højde osv så kan man evt holde øje med dem smiley syntes den der er billede ser bekendt ud smiley

  • #6   14. feb 2015 welsh sec.C født 2003 heter Flashlightning er efter Storhaugs Rembrandt og Brynoffa Helen, jeg Ejer faren og ejde moren hun er død, han har full stamme og rødt pass er registrert i NPA i Norge, kom til Danmark i 2011 er rundt 135 høy og er hingst, Traverhingsten Heter Reczing er brun og født 1999, er registrert i DNT i Norge, har full stamme og pass kom også ned til Danmark i 2011, kan måske være rundt 150/155, de er begge mine, vet ikke om de lever da både pass og hester er sporløst forsvunnet, og jeg fikk vide de er døde, og hentet av Daka i 2014, i går fikk jeg bekreftet fra Daka, de er ikke hentet. der har ikke vært hentet hest på den adresse efter 2012, jeg vet ikke om de er levende og døde, men en eller annen plass er der noen som vet, oppstaller ligger meget syg på et sygehus i Danmark, han ble akutt syg for 3 uger siden så ham kan jeg ikke få i tale og de andre på den stall ved ikke noe, bare at den ene dag var hestene der og dagen efter var de vekk, den ene på foråret og den annen på sommer, tidlig forår, det var det jeg fikk vide i 2014, det var da jeg ringed Daka og de fortalte de ikke hadde passene (det fikk jeg vide i går), da Daka nektet å utlevere informasjon, men den har jeg nå fått på mail

  • #7   14. feb 2015 Alt dette om at hestene døde var i fjor (2014) og bare så det er sagt det har ikke vært noen uoverstemmelse mellom meg og stallejer så det trenges ikke å spekulere i det, jeg er bare blitt svindlet og har nå hørt om en annen som var ute for det samme i det samme distrikt men ikke hos samme oppstaller hun hadde hesten sin hos en annen, hun fant sin hest igjen så håper jeg finner mine, hennes hest var blitt solgt og hun ble fortalt at hesten hennes var slaktet noe som da var løgn, så vet noe noe vær så snill og la meg få vide.


  • #8   14. feb 2015 Så ser det ut for at ponnien er funnet men han er ikke hingst lenger, han konkurer i Sverige så nå blir det politianmeldelse takk for all hjelp, han ble funnet via facebook, så nok en ponni er oppstået fra de døde, men traveren er ikke funnet

  • #9   14. feb 2015 Kan du måske fremskaffelse et billede af din traver smiley er han fryse mærket ? Og har du måske det nummer ?

  • #10   14. feb 2015 han er ikke frysmerket og heller ikke chippet, han er brun og veldig forsiktig av seg, kommer bilde senere da jeg ikke har må få fra ham der var medejer, men passet fulgte nok med hesten

  • #11   14. feb 2015 Har du søgt under de oprette traver her inde om han skulle ha en profil måske bare med andet navn ?

  • #12   14. feb 2015 jeg har forsøkt det, men nå har jeg fået tak i et bilde og jeg legger du en efterlysning på ham

Kommentér på:
EFTERLYSNING

Annonce