{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.515 visninger | Oprettet:

EFTERLYSNING EFTER MIN TRAVER HINGST RECZING {{forumTopicSubject}}

nå har jeg efterlyst en ponni som blev funnet, den var solgt til Sverige fra en hestehandler i Danmark, om ham har købt den fra stallejeren ved jeg ikke, men den ponnihingst og denne traverhingst er begge mine og stod oppstallet på samme stall i Sønderjylland og begge ble oppgitt fra stallejer som døde i 2014 og hentet av Daka sammen med sine pass, bare at da jeg kontaktet Daka og ville ha passene så hadde ikke Daka hentet noen døde hester på den adresse siden 2012, da efterlyste jeg begge heste, men hadde kun bilde av ponnien, og i går natt fikk jeg vide at ponnihingsten lever, men er blitt vallakk og solgt til Sverige men det er bare det at ponnien aldri er blitt satt til salgs av meg og heller ikke traverhingsten, så er det derfor stallejer sa de var døde for å så selge dem, jeg ved ikke og får ikke svar da stallejer er meget syg, han ble akutt syg for 3 uger siden, så jeg håper noen kan hjelpe meg å finne ut om Reczing også er i live, han er født i 1999, er registrert i DNT i Norge, har full stamme og har norsk pass, jeg har ejet ham siden han blev født og han skulle ikke selges, så er det noen som ved hvor han er eller som har sett hesten vær så snill og la meg få vide, alt jeg vet er at hingsten forlot stallen i Sønderjylland i live likså den ponnihingsten min, han har ikke så mange kjennetegn men en hvit rand på høyre fot rett over hoven


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EFTERLYSNING EFTER MIN TRAVER HINGST RECZING
Kommentér på:
EFTERLYSNING EFTER MIN TRAVER HINGST RECZING

Annonce