{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.926 visninger | Oprettet:

HesteGalleri.dk
VIP
HesteGalleri.dk Administrator

Tilmeldt:
28. nov 2003
Følger: 1 Følgere: 159215 Emner: 80 Svar: 459

Opdatering af HesteGalleri! {{forumTopicSubject}}

Vi har i dag lavet en stor opdatering af HesteGalleri. Over halvdelen af alle besøg på HesteGalleri kommer fra en smartphone/tablet, og derfor har vi brugt tid på at lave siden brugervenlig til små skærme.

I vil opleve at HesteGalleri ligner sig selv, når I besøger os fra en computer, mens et besøg fra en smartphone/tablet er blevet optimeret.
Åhh nej, nu et redesign igen? Bare rolig, tingene ligner mere eller mindre sig selv! Der er dog lavet nogle forbedringer på følgende områder:

- Nemt at oprette indhold fra smartphone
- Din offentlige profil er blevet gjort mere brugervenlig og lækker.
- Min konto er blevet gjort mere overskuelig
- Anbefalede gallerier på forsiden, så du nu kan se hvad der sker

...og så er der lige det med hastigheden. HesteGalleri er blevet hurtigere. Det har længe været et ønske, at siden blev hurtigere og i stedet for at lave den lidt hurtigere, har vi lavet den markant hurtigere. Bum!

Vi ved, det kan være svært at vænne sig til en ny mobiludgave - men giv det en chance Ønsker du ikke den optimerede version, kan du i stedet bruge desktop-versionen ved at vælge "Gå til desktop" i bunden af mobilsitet.

Vi vil gerne have feedback, så finder I fejl, eller har ønsker til forbedringer, så smid os en kommentar.

Med venlig hilsen
Rikke/HesteGalleri


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering af HesteGalleri!
  • #1   26. feb 2015 Fedt! smiley
    Så at GnaverGalleri var opdateret - dejligt at HG følger trop!


  • #2   26. feb 2015 Åh nej.. Hvorfoooor.
    Kunne ikke lide det på GG og kan ikke lide det på HG.. Synes stadig det er alt for uoverskueligt det hele s:.


  • #3   26. feb 2015 Det er da helt forandret på min computer?

  • #4   26. feb 2015 du har fået en fed brugerprofil side: http://www.hestegalleri.dk/bruger/74041-team_cox


  • #6   26. feb 2015 Nu vil jeg ikke være negativ, og jeg er klar over man skal vænne sig til det, men det er ikke særlig overskueligt.
    Jeg kan ikke finde top ti trådene (som jeg som regel altid læser), og der skal ekstratryk til for at se Forum (som jeg bruger mest) og svar derinde.
    Desuden irriterer reklamerne mig virkelig når de er midt i teksten (næsten smiley ).

    Teksten er blevet større, og det er fint smiley
    Vi giver det en chance, og alt nyt vil selvfølgelig tage lidt tid at vænne sig til smiley


  • #8   26. feb 2015 Det er vildt uoverskueligt!!!! smiley

  • #9   26. feb 2015 Så burde I flytte forummet op over markedsannoncerne

  • #10   26. feb 2015 Synes det er lidt øøøv smiley smiley

  • #12   26. feb 2015 Ja men på en alm computer ser det helt åndsvagt ud.
    Hvorfor kan man aldrig beholde noget som man er glad for, hvorfor alle de ændringer hele tiden.


  • #13   26. feb 2015 Helt enig med dig Baronen smiley

  • #14   26. feb 2015 "Ligner sig selv fra en computer" Ja, op i røven med det! Det gør det sku ikke en skid.

  • #15   26. feb 2015 Tak for feedback:) - Vi ved det kan være lidt svært at vænne sig til nyt design, men vi håber at i hurtigt kan se de mange fordele:

    - Ny profilside
    - Overskuelig Min konto
    - Nem at overskue notifikationer
    - Spændende gallerier på forsiden
    osv...

    Til jer der finder designet rodet/uoverskueligt? - kan i uddybe noget mere?


  • #16   26. feb 2015 Jeg får ondt i hovedet af og se på så bred en side med så meget "luft" i siderne. Og i øvrigt finder jeg min brugerprofil meget grim, og notifikationerne endnu mere uoverskuelige end før.

  • #17   26. feb 2015 Jeg kan ikke se hvorhenne det ligner sig selv på computer, for det gør det absolut ikke! Men det er fint for mig, det er vel ligesom alle andre gange, en vanesag.

    Dog syntes jeg kvaliteten af billederne er blevet noget dårligere når man går ind på hestenes gallerier?


  • #18   26. feb 2015 Som svar til #15

    Jeg synes ikke 'Min konto' funktionen er blevet gjort mere overskuelig, nærmere det modsatte.

    - Det hele ligger på en lang lodret linje man skal scrolle ned igennem. Der havde jeg ihvertfald foretrukket af hver enkelt felt var lidt mindre og så man måske havde mere pr. skærmbillede således at man fik et bedre overblik over ens konto.
    - Ved ikke om det er bare mig men kan ikke finde en oversigt over mine venners statusbeskeder?

    - Generelt set på 'Min konto' -funktionen kan jeg godt lide at have det store overblik over min konto. Derved de mest brugte funktioner samlet et sted i stedet for under forskellige faner.
    F.eks. kunne man godt rykke det med forum-emner man har oprettet, synes ikke det er vigtigst at have på den første side.



    Derudover vil jeg eniggøre mig i billedkvaliteten. Synes billederne på gallerierne er blevet mere pixeleret, jeg tænker det er en ting som har været ned prioriteret for at øge hastigheden af sitet. Det er bare ærgerligt nu hvor det er et galleri.


  • #19   26. feb 2015 Jeg elsker den nye opdatering! smiley

    Jeg bruger ipad og synes den nye opdatering er meget bedre når man er på tablet


  • #20   26. feb 2015 Det ligner overhovet ikke sig selv på en computer.
    ØV ØV


  • #21   26. feb 2015 Jeg kan ikke rigtigt bruge siden fra min mobil nu smiley

    Der er en stor blå firkant m. Galleri, marked osv 'knaoperne' i venstre hjørne. Altså kan jeg ikke læse forumemner eller noget som helst andet. Jeg kan heller ikke trykke på de forskellige forum emner... Æv...og jeg bruger endda deskop muligheden når jeg bruger nettet.


  • #22   26. feb 2015 Sådan ser det ud:

    profilbillede
  • #23   26. feb 2015 @Mie - det ser ikke godt ud! Hvilken telefon sidder du med? Så fixer vi det lige...

  • #24   26. feb 2015 Jeg kan vende mig til, at det hele er anderledes at se på, selvom jeg ikke er glad for det.

    En ting jeg overhovedet ikke er tilfreds med, er at billederne på vores gallerier har fået virkelig dårlig kvalitet! Hvordan kan det være vigtigere at det hele er "overskueligt" end at billedkvaliteten er i orden, på et galleri, som hestegalleri.dk jo i sin tid startede ud med at være? Øv, hvor er jeg ærgerlig over det.


  • #25   26. feb 2015 Hvad med computerversionen? Fikser I også den??

  • #26   26. feb 2015 Jeg må indrømme det næsten er pinligt at ligge sine billeder ud herinde i god kvalitet, når det hele alligevel bliver ødelagt.
    Jeg så GG, og tænkte "NEEEJ!! Bare ikke HG også kommer til at se sådan ud!!" og jeg bruger ikke GG, HuG eller KG længere efter deres vildt grimme og uoverskuelige update som der i øvrigt også er alt for mange af!


  • #27   26. feb 2015 Det er en Nokia 920 - Windows Phone (:

  • #28   26. feb 2015 Lækkert med en opdatering - så i følger med de andre gallerier!

    Men det er sjovt at se - det er fuldstændig lige som sidste opdatering, næsten intet andet end brok ... Sidste gang truede folk dog med at smutte fra siden smiley Ligner ikke det er så "slemt" denne gang smiley


  • #30   26. feb 2015 Ja det er lige så grimt som på hundegalleri, og nej det hjælper ikke at brugerene siger : NEJ VI VIL IKKE HAVE DET; LAV DET OM TIL DET DER VAR FØR !!!
    Toppen er kolde i deres bagdele, det bliver som DE ønsker det ikke som VI ønsker det !!

    Admind : første fejl : FJERN den grimme sorte stribe der sidder på profilbilledet hvor der står Vip på. det kan sagtens laves anderledes, og NEJ jeg skal ikke ændre mit billede fordi I har sat en grim sort stribe på det !!
    Hvis ikke det fjernes, smider jeg mit vip ud !!!!


  • #31   26. feb 2015 Fin opdatering af siden. Og fedt at man kan slette flere forumemner ad gangen nu. Dog så synes jeg stadig det er et problem at hvér gang man sletter et, kommer man ind i forummet, og ikke ind på sin egen side med forumemner.

  • #32   26. feb 2015 Ris:
    Billedkvalitet og billedvisning. Der er ikke meget ved at kunne klikke vandrette billeder store, når forskellen alligevel er minimal.

    Pilene i billederne.

    Jeg kan ikke helt se pointen i at der skal være både "Min konto" og "Mit indhold", da det jo egentlig er ét og samme, med undtagelse af, at "Min konto" er alt samlet, hvor "Min konto" er mere overskuelig.

    Tekstboksen er for smal.

    Ros:
    Bazoom logoet er væk - Super. Ved ikke om det har været væk i længere tid. Bruger ikke HG meget længere, efter designet blev skiftet første gang.

    Synes egen side er blevet mere overskuelig. Dejligt.

    Forslag:
    Synes det er lidt øv at man skla trykke "Marker alle som læst", hver eneste gang man skal tjekke notifikationer. Særligt når statusbeskederne går ind under denne funktion. Kunne det ikke tænkes at for hver gang du klikker på notifikationer, så afmarkeres de når du lukker dem ned igen? Ikke beskeder og nyt i grupperne, men flaget i midten?

    Og så kunne jeg rigtig godt tænke mig, at man selv kan enten designe eller i hvert fald arrangere billederne i coveret på sin profil, så det ikke bare er nyeste billeder.

    Pilene i gallerierne bør kun ses når musen holdes over billedet.

    Ville gøre det mere enkelt hvis "Min konto" så ud som "Mit Indhold", med en funktion der hedder "Se alt på én side", ligesom man kan se alle billederne i gallerierne på én side.

    Jeg ville gerne at tekstboksen udvidede sig efter hvor meget man skriver, så man kan se hele ens tekst, istedet for at skulle scrolle hver gang man skal genlæse.

    Ville være rart hvis der kom en forespørgsel om man er sikker på at man vil forlade siden, i tilfælde af, at man kommer til at klikke på et link, mens man er ved at skrive, så det hele ikke bare er tabt.


  • #33   26. feb 2015 Jeg kan ikke overskue det længere smiley

  • #34   26. feb 2015 Mangler når man er logget ind, og går til marked.. At der var annoncer fra dit område..

  • #36   26. feb 2015 Men må indrømme det er frustrerende?
    Den siger min email ikke findes i jeres system. Så jeg kan ikke logge på via computer, men kun her på mobil. Hjælp?


  • #37   26. feb 2015 Kan ikke svare på jeres besked i sendte smiley så svare her.

    Ja det er den. Jeg har prøvet at angive 'glemt kode' men så står der at emailen slet ikke findes. Er lidt små frustreret over det, for her på mobil virker det jo.



  • #38   26. feb 2015 Syntes godt nok det nye mobil design er noget værre &@%#$ !

  • #39   26. feb 2015 @DD - vi har selv lige testet det og vi får ingen fejl. Mystisk. Se lige om du har fået en mail nu?

  • #40   26. feb 2015 Forslag; det kunne være rart selv at kunne sammensætte sin forumliste smiley
    Lige nu skal man ind og se indlæg under offtopic, derpå under generel diskussion og så træning (f.eks). Kan man ikke lave det så man kan vælge hvilke kategorier der skal vises, og så vises de samlet?


  • #42   26. feb 2015 Jeg syntes det ser fint ud, ret overskueligt.

    første gang jeg har tænk, nøøj på den gode måde ved en update smiley

    Det virker på min windowsphone.


  • #43   26. feb 2015 nu virkede det smiley
    Tak for hjælpen smiley


  • #44   26. feb 2015 Frygteligt på computer, som jeg bruger 99% af tiden smiley

  • #45   26. feb 2015 Jeg smider vip ud !!

    Det kan ikke passe at det profilbillede jeg har haft i flere år, skal ødelægges på den måde, hesten mangler halvdelen af mulen smiley og NEJ NEJ NEJ jeg retter IKKE mit billede !!

    Admind : Du skriver : ***I vil opleve at HesteGalleri ligner sig selv, når I besøger os fra en computer****

    Hvordan kan I lyve sådan ? det passer jo slet ikke !!!!


  • #46   26. feb 2015 Er det stadig muligt at framelde bedømmelser på sine heste, som det var muligt før?

  • #47   26. feb 2015 NØJ Hvor jeg dog ærver mig over at i har fjernet "Marker alle som læst" knappen i hændelser-boksen!! når jeg som tit bruger forum men efter et stykke tid ikke gider læse mere. så bliver mine hændelser til sidst altså meget uoverskueligt!! Og nej jeg gider da ikke når jeg har 80 hændelser jeg ikke gider læse mere gå ind på hver enkelt og trykke "følg ikke længere" Det tager sgu for lang tid!!
    Og så er billede kvaliteten dårlig.

    Håber inderligt i fikser de 2 ting. resten kan jeg sgu kan leve med smiley


  • #48   26. feb 2015 Der er intet sket på appen her, men jeg kan godt lide det på computeren smiley
    En af de bedste updates


  • #49   26. feb 2015 jeg kan ikke længere få mine videoer fra min mac over på HG? smiley

    ved ikke lige hvad jeg syntes om den nye opdatering..


  • #50   26. feb 2015 Kan man enlig beskære sit profil billede herinde?

  • #51   26. feb 2015 Jeg kan ikke besvare andre forum emner end dette... Syntes det er træls min først oprettede hest er den der fylder hele toppen når folk klikker ind på min profil.... Frygtelig design til computer, såre simpelt

  • #52   26. feb 2015 Hej;-)
    Jeg synes, at det for det meste er en super god opdatering smiley
    Dog kunne det være fedt, hvis man selv kunne vælge de billeder i toppen af ens offentlige profil. Jeg er nemlig i det tilfælde at jeg har flere heste, og de billeder kun viser nogle billeder af min ene pony - og de billeder blev taget for ret mange år siden.
    Derfor ville jeg synes, at det ville være dejligt at man selv kunne vælge nogle billeder;)

    Kan rigtig godt lide jeres nye design osv. Så glad smily herfra:D!


  • #55   26. feb 2015 Alle der vil have det gamle tilbage tryk på kan lide på denne kommentar

  • #57   26. feb 2015 Billedekvaliteten er virkelig blevet forværret! smiley smiley smiley

  • #58   26. feb 2015 Man skal lige vende sig til det - men jeg synes faktisk det nye design er okay.

    Jeg kan ikke se, at der skal være så meget at brokke sig over. Og lad være at gøre det, bare for at gøre det.

    Jeg kan ikke se, at der er noget der skal ændres - jeg synes det nye design er super godt, og at det er helt fantastisk lækkert, at det hele er blevet så meget hurtigere! Jeg lagde godt mærke til det, da jeg gik ind på siden. Jeg troede lige, det var mit internet det var blevet bedre. smiley

    Elsker profilerne - hvor ser de lækre ud! smiley


  • #59   26. feb 2015 Den opdaterer ikke på forsiden af Forum smiley
    Ifølge den er der intet oprettet siden kl 11:36....


  • #63   26. feb 2015 Kunne vi ikke lige genindføre 'marker som læst'-knappen? Den mangler jeg i høj grad. smiley

  • #64   26. feb 2015 Ja det gør jeg også

  • #65   26. feb 2015 nogen der kan fortælle mig hvordan jeg fravælger bedømmelse på hest? jeg ejer ikke længere hesten og har altid haft den funktion slået fra men ikke mere smiley

  • #66   26. feb 2015 Det mærkeligt - jeg har da "marker alle som set" knappen ?
    Den er bare i bunden nu, i stedet for toppen.


  • #67   27. feb 2015 Elendigt, intet mindre!
    Et galleri med virkelig dårlig billedekvalitet, ka I ik lige forklare det?
    Nu skal man eje, eller ha ejet de heste man opretter, hvorfor må parter, passere osv. ik længere oprette?
    Og nej, det er overhovedet ik normalt på PC, det er fuck't up på min skræm.
    Jeg mangler en bid, af min knap i højre hjørne.
    Intet overskueligt i denne rodebutik, der er plads til en del forbedringer!!!


  • #68   27. feb 2015 #59: tusind tak, HG. Nu viser den de korrekte tider smiley

  • #70   27. feb 2015 Det ser nu også anderledes ud på min computer, men det vænner jeg mig da sikkert til smiley

  • #71   27. feb 2015 Jeg savner at man kunne se hvad man har af beskeder, svar i emner og svar i lukkede grupper hver for sig, nu står der bare 56, og så skal man trykke for at se hvor det er der er sket noget nyt. Det er træls.

    Samt at man kan skrive i svarfeltet uden at være logget ind, upraktisk.

    Men læsemæssigt er det dog blevet godt, har læst på hug og kg noget tid, så har vænnet mig til det nye. Men der er blot de små ting der irriterer mig.


  • #72   27. feb 2015 Nåja, det er mega øv at det er bevægelige reklamer, forstyrrer mine øjne...

    Og den der boks hvor man kan se hvornår sidste svar i forummer er skrevet passer aldrig, hverken her eller på hug og kg...


  • #73   27. feb 2015 @Camilla T #40 - Tak for feedback. Din ide er noteret ned:)

    @Kathrine og Mac #46 #65 - Ligner en fejl - det får vi lige rettet. Tak for den:)

    @Mason #47 - Der er et link i bunden af notifikationsboksen - kan du ikke se den? Se vedhæftet billede.

    @Lousie og Mette - #49 #63 - Det skal du kunne:) Vi kan se der kommer mange videoer ind, så vi tester det lige fra vores mac computere

    @Hende - #50 - Nej, den funktion har vi ikke endnu. Men den kommer på et tidspunkt

    @Jeanette - #51 - det lyder mærkeligt. Hvad sker der når du skriver på andre tråde?

    @Lene - #52 - Det er med i vores overvejelser - tak for feedback:)

    @Morkan - #53 - Kan du uddybe hvorfor du får hovedpine? Farverne er de samme…

    @Surprise - #54 - Alle statusbeskeder er samlet under http://www.hestegalleri.dk/statusbeskeder - Her kan du vælge kun at se dine venner og dem du følger

    @Eva - #56 - Hvis man ikke ønsker mobilversionen, kan man skifte til desktop i bunden af siden. Men giv det en chance - du får: Hurtigere side, skarpe billeder (retina), swipe af billeder, overskuelig hændelsesfunktion osv.

    @Sofie og Sorte Sniger - #57 #67 #69 - Billedkvaliteten er der ikke ændret på. Har du et eksempel på billeder du finder grumset som ikke var det før? Send os gerne et eksempel på hvordan du ser billederne?


    profilbillede
  • #77   27. feb 2015 Okay så prøver jeg når jeg kommer hjem smiley håber det virker!

  • #78   27. feb 2015 Altså, jeg synes bare det er blevet meget mere uoverskueligt...

  • #79   27. feb 2015 Mine billeder er i fin kvalitet smiley Ved ikke om det er fordi det er blevet rettet efter de sidste klager.

    Og tusind tak Kenneth A smiley


  • #80   27. feb 2015 Nej desværre smiley
    Kan scrolle helt ned i bunden af mine hændelser og intet popper op! smiley
    Sidder på en compaq stationær hvis du skal bruge de informationer smiley


    profilbillede
  • #81   27. feb 2015 Min "marker som læst" forsvinder også i skærmen, det er lidt irriterende smiley

    profilbillede
  • #82   27. feb 2015 ih jeg synes det er den bedste opdatering der har været. skønt med flere billeder på profilen og ja jeg synes det er fedt smiley

  • #83   27. feb 2015 min gør det samme, lige meget hvor jegt jeg ruller ned, kommer den ikke.

    profilbillede
  • #84   27. feb 2015 jeg kan stadigvæk ikke få min video ind? jeg får denne besked:
    Vi arbejder konstant på at kunne modtage flere video formater. Her og nu kunne vi desværre ikke konvertere dit videoklip og det er derfor blevet slettet.

    Du er naturligvis velkommen til at prøve igen med et andet format.

    Vores videoserver returnerede følgende fejlbesked:
    Success[mov,mp4,m4a,3gp,3g2,mj2 @ 0347d500] stream 0, error opening alias: path='/Users/', dir='Desktop', filename='spring .mp4', volume='Macintosh HD', nlvl_from=6, nlvl_to=2[mov,mp4,m4a,3gp,3g2,mj2 @ 0347d500] stream 1, error opening alias: path='/Users/', dir='Desktop', filename='spring .mp4', volume='Macintosh HD', nlvl_from=6, nlvl_to=2[mov,mp4,m4a,3gp,3g2,mj2 @ 0347d500] Could not find codec parameters for stream 1 (Video: h264 (avc1 / 0x31637661), 1920x1080, 19439 kb/s): unspecified pixel formatConsider increasing the value for the 'analyzeduration' and 'probesize' options[buffer @ 028276a0] Unable to parse option value "-1" as pixel format Last message repeated 1 times[buffer @ 028276a0] Error setting option pix_fmt to value -1.[graph 0 input from stream 0:1 @ 028275e0] Error applying options to the filter.Error opening filters!

    Med venlig hilsen
    HesteGalleri.dk

    Men på min video som er levet i imovie står der det er en mp4, hvorfor kan den så stadig ikke komme ind??? : smiley


  • FruP
    FruP Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Svar: 5
    #85   27. feb 2015 Jeg har et spørgsmål. Hvor finder jeg alle de annoncer jeg følger.

  • #86   27. feb 2015 Hestegalleri: Et eksempel bliver lidt svært, da jeg ik har billederne fra det gamle.
    Men problemet kommer, når man ser billederne uden du har klikket dem "store".
    De ser ud som om, at de har fået alt for meget skarphed, så de bliver tvært ud.
    Klikker man em store, ser de fine ud, men de 2 ting er en verden til forskel.


  • #87   27. feb 2015
    Marker som læst knappen forsvinder vdr. hændelser og gruppenotifikationer.

    Og formatet er bare elendigt generelt - det er voldsomt bredt og dermed også uoverskueligt.


  • #88   27. feb 2015 Synes den er vildt langsom til at loade når folk man følger har skrevet en statusbesked..

  • #89   28. feb 2015 Dejligt at jeg nu ikke kan bruge min mobil til HG! Jeg kan hverken logge på eller gå ind på noget. Den går bare tilbage til forsiden når jeg vil logge ind eller gå ind på forummet/et emne. Jeg kan kun logge ind via min mail når jeg får en email fra HG og der får heller ikke lang tid før den bare hopper ud af nettet der. Lækkert at jeg nu skal bruge min tablet eller PC hver gang...

  • #91   28. feb 2015 Welsh: Ja lige præcis! smiley Oplevede jeg også! smiley

  • #95   28. feb 2015
    Jeg får seriøst spat af, at jeg ikke kan trykke " marker som læst " smiley smiley


  • #97   1. mar 2015 Det som irriterer mig aller mest ved den nye opdatering er helt sikkert status beskederne. De bliver indlæst super langsomt. Hvis folk kommenterer/svare på en status du har kommenteret på, kan man ikke trykke på notifikationen, så kommer man bare til siden med nye statusser. Det er virkelig frustrerende...

  • #99   1. mar 2015 + når man besøger hjemmesiden via mobil, kan man ikke se de mest populære forrum emner, men man kan på computer

  • #100   1. mar 2015 Åh nej, er denne frygtlige opdatering nu også kommet herind!
    Fatter seriøst ikke hvorfor i vælger at tage en opdatering med så mange fejl og mangler, som i VED er der, eftersom den har været et stykke tid på hundegalleri. Nu vælger i så at tage denne for fejlet opdatering og køre på andre sider, inden i har gjort noget som helts ved alle de MANGE problemer der er gjort opmærksom på, på hundegalleri. Tænker seriøst om i ønsker at miste jeres kunder?


  • #103   1. mar 2015 Astrid: Den er der skam, blot i bunden frem for toppen. og eftersom bunden er uden for billedet, og toppe følger med ned, så kommer du bare aldrig til at kunne bruge den funktion. Noget der er blevet gjort opmærksom på siden opdateringen kom på hundegalleri for ca. 1 måned siden. Men noget som Bazoom vælger ikke at gøre noget ved!

  • #105   1. mar 2015 den der marker som læst knap, savner jeg altså rigtig meget! Får i det ikke snart fikset? smiley

  • #107   1. mar 2015 Undskyld mig men HVOR?

    Jeg ruller og ruller og ruller og der kommer sgu intet frem smiley


    profilbillede
  • #108   1. mar 2015 Mason, prøv at kigge lidt op, på min kommentar.

  • #109   1. mar 2015 Hold kæft man hvor er det da irreterende!!!! smiley

  • #111   1. mar 2015 Det kunne være lækkert hvis man selv kunne bestemme hvilke fotos der skal vises på en's forside smiley Og ikke bare tilfældige fra den første hest på ens liste.

  • #112   1. mar 2015 Jeg kan fint bruge marker som læst både på com og mobil:-) tilgengæld har hg været meget dødt siden opdateringen:-(

  • FruP
    FruP Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Svar: 5
    #113   1. mar 2015 Hej HG jeg stiller lige mit spørgsmål igen. Hvor kan jeg se de annoncer jeg følger. Jeg kan godt trykke følg annonce men jeg kan ikke finde dem jeg følger.

  • #114   1. mar 2015 er også kun herinde for at tjekke min annonce og lidt læsestof. gider sgu ikke bruge forum mere hvis jeg ikke kan markere det som læst i hændelser.

  • #115   2. mar 2015 Hver eneste gang jeg trykker ind på HG står der "Siden blev ikke fundet", i toppen af forsiden, selvom jeg kan se hele forsiden.

  • #116   2. mar 2015 Jeg savner virkelig at man selv kan vælge hvor man vil se forumemner fra under forummet, i stedet for man kun kan se eks off topic eller alle. Personligt vil jeg gerne se flere på én gang, jeg gider bare ikke gruppediskussion for jeg er træt af at halvdelen af emnerne omhandler howrse, hvorfor jeg skal skifte side mange gange for at se, hvad der egentlig interesserer mig.
    Dernæst synes jeg det er træls, at jeg skal gå til forsiden for at skifte fra eks forum til galleri, i stedet for at menubjælken der er for oven på forsiden også er for oven på de andre.
    I forhold til søgfunktion kunne det være rart, hvis bjælken ikke selv lukker sammen hver gang man har udfyldt et kriterie, men at man i stedet selv trykker 'søg' og så man kan udfylde alle for kriterier uden at skal åbne søgfunktion for hver gang.
    Dernæst mangler jeg faktisk et overblik over de billeder der er i et galleri i stedet for at skal bladre for at se, om der kommer noget jeg finder interessant.
    Min primær kritik er til mobilversionen. Ved ikke hvordan disse ting fungerer på computeren, da jeg ikke på tit er på der.


  • FruP
    FruP Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Svar: 5
    #120   2. mar 2015 Katja M............Det virkede......1000000000 tak skal du ha.... smiley smiley smiley smiley smiley smiley

  • #123   2. mar 2015 var fortaler for jeres nye hestegalleri sidste gang... Men må indrømme at dette layout er yderst utiltalende, og meget besværligt.

    Tror desværre min tid på HG er ved at være slut. dette er for svært at overskue. og ja det er fra computeren jeg mener.


  • #124   2. mar 2015 Jeg har aldrig før oplevet at statusopdateringerne var langsomme, men da jeg klikkede på en statusopdatering, så den ud som nedenfor i 5-10 sekunder, før de kom. Før det blev lavet om, gik den direkte ind og åbnede med det samme.

    profilbillede
  • #125   2. mar 2015 @Mason Fall, @LVB @Tine @krikken @Astrid #80 #81 #83 #95 #101- Vi kigger nærmere på den opløsning du sidder med - så du igen kan markere som læst. Det bliver rettet:)

    @Louise #84 - Vi har testet det - det lyder lidt mystisk. Har du prøvet nogle af de andre formater?

    @SorteSniger #86 - Vi har sammenlignet med det “gamle” og der er ikke forskel i kvaliteten.

    @Krikken #87 - hvilken maskine og opløsning på skærm sidder du med?

    @Dancing @SHT #88 #97 - Ja, og det får vi rettet. Beklager…

    @Caroline #89 - Kontakt support via supportmodulet, så kan vi hjælpe dig

    @Welsh #90 - Vi tester efter og retter hvis der er en fejl

    @SHT #99 - Det er korrekt, men det er klart en funktion vi vil tilføje mobilversionen

    @Maja #102 - Det får vi rettet:)

    @LWB - #101 - tak for din ide - det kommer helt sikkert i fremtiden


    @ FruP - #113 Du finder dem her: www.hestegalleri.dk/minkonto/abonnementer - her sorterer du på markedsannoncer

    @Gemstone - #115 - Mystisk, kan du prøve at uddybe hvad du gør? Du kan godt skrive i forum osv...Får du den fejl på forsiden konstant?

    @Jannie - #116 - tak for din feedback:)

    @KF #119 - Det kan du gøre her: http://www.hestegalleri.dk/minkonto/minestatusbeskeder

    @surprise #120 - det er en smutter, det får vi tilføjet igen. Beklager

    @Stald #123 - hvilke områder på siden finder du besværligt?

    @Gemstone #124 - ja, de er lidt langsomme og det får vi kigget på - beklager

    Og igen tak for jeres feedback - vi retter de fejl i finder.


  • #128   2. mar 2015 Den ser sådan her ud hver gang jeg åbner siden. Hvis jeg trykker på logoet i hjørnet, er der intet når jeg rammer forsiden.

    profilbillede
  • #129   2. mar 2015 Admind-Rikke : Har I tænkt jer at fjerne det VIP fra profilbilledet eller ej ??

  • #130   2. mar 2015 Tusind tusind tak Hestegalleri!! Det vil gøre mig så glad! smiley

  • #131   3. mar 2015 Vi har i dag lavet følgende ændringer:

    - Alle kan nu se “Marker alle som set” link i hændelsesdropdown
    - Statusbeskeder loader hurtigt igen
    - Menu fejl i Windows Phone og splitscreen er rettet
    - Fejl i rediger billeder er rettet
    - Bedømmelser - Ønsker man ikke bedømmelser kan dette nu fravælges


  • #133   3. mar 2015 For mig er den stadig langsom, når man skal ind på egen konto. Samme når jeg går ind på statusopdateringer. Den tager ikke ligeså lang tid, men den tænker stadig inden den lukker på. Jeg bruger computer.

    profilbillede
  • #134   3. mar 2015 Skønt. smiley

  • #135   3. mar 2015 Er det ikke muligt at ændre, hvordan teksten står, når man besvarer noget? Som det er pt deler den ordene, når der ikke er mere plads på linjen, så er det altså rare at den flytter hele ordet til næste linje smiley

  • #136   3. mar 2015 - Man kan ikke se om ens beskeder er blevet læst smiley

    - Smileys virker ikke i det oprettede forum emnet smiley

    - Man kan ikke se hvem der har liket ens status beskeder. smiley

    - Man kan ikke se billeder i forum emner i stort format mere smiley

    - Og der mangler en følge knap (følg emnet) smiley

    Nøj hvor har I ikke gjort det ret godt denne gang smiley

    Mvh TT


  • #137   3. mar 2015 TT:
    2 af dine problemer virker fint ved mig?
    - De ulæste beskeder er ved mig markeret med fed og er blå (på computeren er der også et uåbnet brev)
    - Jeg kan godt følge emner? På computeren er den øverst i emnet til højre og på mobilen er den mellem TS emne og første kommentar.


  • #138   3. mar 2015 Tusind tak hestegalleri.dk!! Nu kan jeg bruge forum igen! smiley smiley

  • #139   3. mar 2015 Jeg må indrømme, at jeg ikke er yderligere imponeret over den nye opdatering. Tværtimod..
    Jeg har pt. gang i en privat samtale om at bytte hest, men jeg kan ikke længere skrive videre på en samtale, hvor jeg selv har skrevet sidste besked. Jeg kan godt svare fra indbakken, som man plejer, men tidligere kunne man også skrive fra udbakken. Når man gør det nu, sender den ikke til modtageren, men til en selv. det er super irriterende!


  • #140   3. mar 2015 Jeg kan intet se på min mobil mht beskeder andet end at det er gråt og sort og der er en pil ved de beskeder jeg har svaret på!

    Og det er hellere ikke noget med følg emnet.. smiley

    Vil du tage et billede af hvordan det ser ud på din tlf sådan at jeg kan se hvad du kan se?

    Mvh TT


  • #141   3. mar 2015 Jeg ved ikke hvordan jeg tager screenshot på mobilen smiley

  • #142   3. mar 2015 Hvis du havde nogle sammen med dig kunne du åbne Hg på den tlf. Gå ind på din side og tage billede med din tlf og så uploade det bagefter smiley

  • #143   3. mar 2015 Fandt ud af det

    profilbillede
  • #144   3. mar 2015

    profilbillede
  • #145   3. mar 2015 Andre der stadig har problemer med størrelsen på pc?
    At siden fylder for meget.
    Normalt har jeg aldrig haft side scollbar på HG, men det har jeg så fået nu.
    Min "marker som læst" forsvinder halvt ud af billedet og det andet forsvinder bag ved min til-side scollbar.


  • #146   3. mar 2015 nogen der kan fortælle hvor man slår funktionen med stemmer på ens hest fra?


  • #148   3. mar 2015
    Kan jeg ændre billederne øverst oppe på min profil?


  • #149   3. mar 2015 Jannie - den med blå er ikke læst eller hvad? smiley og jeg kan nu selvfølgelig se følg ikke længere... Osv smiley øjnene er næsten Det første man bliver blind på smiley jeg som rodet rundt oppe i toppen af emnet smiley
    Mange tak for hjælpen smiley
    Og undskyld Hg for de to klager.. smiley

    Mvh TT


  • #150   3. mar 2015 surprice de har gjort så man skal sætte flueben i jeg vil gerne modtage stemmer. hjælper så ikek når jeg kan det i forvejen jeg vil gerne have det fjernet smiley håber du forstår smiley


  • #151   3. mar 2015 Jeg bliver voldsomt generet af reklamerne, de gør at side hopper op og ned, så man skal vente flere sekunder inden man kan gå ind i et indlæg, for ellers ender man i det samme forkerte indlæg 4 gange, skete på hundeg...

  • #152   3. mar 2015 Tt: Jep den blå er ulæst smiley
    Det er godt øjnene er det eneste man kan blive blind på smiley


  • #153   3. mar 2015 Jeg synes altså at det er mega let at finde rundt i.
    Synes også det har givet overskuelighed.
    Det er en fed opdatering! smiley


  • #155   4. mar 2015 Hvad med appen?

  • #157   4. mar 2015 @Surprise #132 - Vi kan se det lykkedes dig at fjerne muligheden

    @Gennemstone #133 - Tak for feedback - Vi er opmærksomme Min Koto hastigheden, det får vi rettet.

    @Jannie #135 - Kan du udbyde hvad du gør - når jeg tester knækker hele ordet ned på næste linie? Hvilken browser sidder du med?

    @Team Tindur #136 Tak for feedback:
    - Det kan du godt, når de er ulæste er de blå og når de er læste forsvinder blå baggrund.
    - Smileys i oprettede emner burde virke - har du et eksempel?
    - Store billeder i forum er på listen over opgaver vi retter
    - Følg knap havde du fundet:)
    - Hvilken mobiltelefon bruger du?

    @Tine #139 - Ja, det kan der være noget om. Det får vi kigget på

    @Sorte Sniger #145- Hvilken maskine, browser og opløsning sidder du med?

    @Krikken #148 - Vi vælger det øverste galleri fra din liste. Dem kan du sortere under Min Gallerier. Vi kommer senere med en funktion hvor du selv bestemmer billederne i toppen

    @Mac #150 - Er ikke helt med på hvad du mener?


  • #159   4. mar 2015 I mangler den der knap hvor man automatisk kan komme videre til næste hest, når man bedømmer dem smiley

  • #160   4. mar 2015 Jannie - nope.. Det er blindtarmen også smiley

  • #161   4. mar 2015 Hg - Sony exsperia compact smiley

  • #162   4. mar 2015 TT: Den er født blind smiley

  • #163   4. mar 2015 Hvis du kigger på mit emne: "Kun det du mangler" kan du se at jeg har brugt mange smileys men de vises kun som prikker og streger og ikke som de gør når nogle svarer på tråden smiley
    Mvh TT


  • #164   4. mar 2015 Ja men den er det første man er blind på smiley smiley

  • #165   4. mar 2015 Fungerer slet ikke på min computer... Designet er for breeedt smiley

  • #166   4. mar 2015 Vi har rettet følgende i dag:
    - Admin og ha-admin kan redigere emneoverskrift i et gruppemne
    - Man får igen medaljer når man vinder en udfordring
    - Man kan ikke bedømme andre, når man ikke selv ønsker bedømmelser


    @surprise #158 det er rettet:)

    @Mimine #159 - det bliver snart rettet

    @Team Tindur #163 - Det får vi fixet, det er er mobilversion fejl.

    @Hippie #165 - Hvilken maskine og opløsning sidder du med? Kan se du har oprettet emner osv. Hvad er det der ikke virker?



  • #167   4. mar 2015 Og jeg får slet ikke svar på mit spørgsmål smiley Jamen tak for det da !!

  • #168   4. mar 2015 Skal vi lave en klub smiley jeg får heller ikke svar smiley

  • #169   4. mar 2015 Tindur, oplever du det samme som jeg? #151. At siden hopper pga reklamer. Jeg er nemlig pp fra samme mobil som dig...

  • #170   4. mar 2015 @Stutteri - Unskyld det var en smutter. Nej vi har ingen planer om at fjerne det

    @TurboHest - Loader bannerne langsomt på din mobil og siden hopper op og ned? Er det aller sider på din mobil, eller få sider?


  • #171   4. mar 2015 Jep smiley den hopper ikke hele tiden men flere gange ugentligt og så går det rigtig langsomt nogle gange og så sker der pludselig ingenting smiley

  • #172   4. mar 2015 Virker til at den loader langsomt, det er mest når jeg har været inde i et indlæg og går ud igen.

  • #173   4. mar 2015 Jeg synes I gør et super godt arbejde, HG!

    Fedt, at I er åbne over for så mange rettelser, og at I tager det hele med ro på, når folk bliver irriterede. Fantastisk at I lytter og er åbne over for tingene der bliver sagt. Super dejligt med så meget tålmodighed og venlighed. smiley


  • #174   4. mar 2015 Hos mig sker det ret tit ved statusbesked siden og nogle gange hvis jeg har svaret på et emne.. smiley

  • #175   4. mar 2015 Jamen fint ! Så går jeg fluks ind og afmelder mit vip, det bør vel udløbe i løbet af en måned eller ?
    I har i lørdags lige trukket for en måned mere i alt fald.

    Jeg gider ikke spilde penge for et vip, jeg ærlig talt ikke for noget ud af, ud over at i vælger at bruge logo for vip, til at knalde hen over mit profilbillede så det bliver ødelagt.
    Tak for det, og I har hermed en vip-kunde mindre !!


  • #176   4. mar 2015 Sådan, den siger der er 26 dage til jeg får mit profilbillede tilbage !

    Så må jeg jo bare holde øje med om I alligevel skulle fjerne den grimme bæ forneden i billederne, så jeg kan blive vip igen !!


  • #177   4. mar 2015 Kunne I ikke lave det sådan at vores billede blinker når vi har beskeder eller emner vi ikke har læst? smiley sådan at vi er opmærksomme på at der er noget smiley

    Et spørgsmål mere smiley hvis en person havde blokeret en på det gamle. Er man stadig blokeret? smiley

    Mvh TT


  • #178   4. mar 2015 Gider heller ikke være vip når de har det der sorte på billedet smiley smiley

  • #179   4. mar 2015 # 177

    Det kan jeg svare på : Jep !!

    Alle dem jeg har på listen sidder der i alt fald stadig ! smiley


  • #180   4. mar 2015 Tænkte jeg nok for hvis ikke så fik vi det nok at høre smiley

  • #181   4. mar 2015 Og så ønsker jeg at man også kan redigere hovedindlægget for så får man rettet stavefejl Osv smiley

  • #182   4. mar 2015 Jeg kunne nu også godt tænke mig at få flyttet VIP logoet ned under billedet, som før i tiden. Det er ikke megen plads man har til profilbillede i forvejen, så det kunne være rart om man kunne se det hele, så mule eller ben ikke bliver dækket.

  • #183   4. mar 2015 Og så undrer jeg mig lidt over denne:

    "...og så er der lige det med hastigheden. HesteGalleri er blevet hurtigere. Det har længe været et ønske, at siden blev hurtigere og i stedet for at lave den lidt hurtigere, har vi lavet den markant hurtigere. Bum!"

    Mit HG har altid været lynhurtigt, på nær med videoer - Nu er det super langsomt. Skal vente på stort set alt jeg går ind på.


  • #184   4. mar 2015 Med det der VIP - betyder billedet virkelig så meget, at I vil afmelde VIP for at man kan se jeres profilbillede? Det synes jeg godt nok er lidt voldsomt..
    Men det er jo jeres penge, jeres konto. smiley
    HG gør det jo ikke for at provokere jer - de vil nok gerne modtage forslag til hvordan det ellers kan se ud, så kan det være de retter det. smiley



  • #185   4. mar 2015 Jeg overvejer at melde af VIP da jeg ikke kan få mine videoer ind efter at HG er blevet opdateret smiley

    Gider ikke bruge penge på ingenting


  • #186   4. mar 2015 Mit profilbillede har jeg haft alt den tid jeg har været her, så ja det betyder en del for mig.
    Nu har Shandie mistet halvdelen af mulen.
    De kan sagtens sætte logoet nedenunder uden noget problem, der stod det også før hen.

    Andres billeder er da lige så grimme, flere har som mit mistet noget af hovedet, eller det nederste af deres ben.

    Gemstones billede er slet ikke så flot som det var førhen, fordi hesten mangler det nederste af sine ben.


  • #187   4. mar 2015 Det ER "bare" et billede, eller "bare" en mule. Det er jo ikke hele hesten.
    Jeg ved ikke om du er det - men du lyder rimelig provokeret over det. - vis ikke en smule vred. Sådan fornemmer jeg det bare.

    HG ville nok blive super lykkelige over for forslag - og så vil de nok rette det. Indtilvidere har de rettet en masse ting, og har haft rigtig travlt, så jeg synes vi skal give dem en chance. Et pænere sprog ville nok også være en god idé. Det er trods alt mennesker, som har gjort en MASSE ting og arbejdet rigtig hårdt på dette nye design, og så er det altså ikke sjovt at blive snakket til i et mindre rart toneleje. smiley

    Jo venligere man er, des mere venlighed modtager man. Så spørger man pænt, i et pænt toneleje med konstruktiv kritik på en ordenlig måde, vil man nok få langt mere ud af det, end at skrive at det nye design er hammer grimt. Det kan de jo ikke gøre ret meget ved. smiley

    Jeg synes virkelig det er flot, alt det arbejde de har gjort sig - og at de også har siddet og rettet alle de ting, som vi har spurgt dem rette.
    Jeg må sige, at jeg er forbløffet over deres tålmodighed og venlige svar for jeg må indrømme at synes, at nogle har en lidt hård tone.
    Jeg synes godt, at man kunne tænke over hvordan man vælger at formulere sig - især til sådan et glædes indlæg som dette nu en gang er.



  • #188   4. mar 2015 Stutteri skov......-
    Jeg synes altså det er lidt dramatisk. Kan godt forstå du blir knotten over det og melder vip fra. men kom lige af tronen. nu har du fået dit svar, så må du jo indfinde dig i det.
    (Måske forstår jeg dine svar forkert og hvis jeg gør så undskylder jeg.)

    Og så synes jeg ikke mit er så slemt smiley


  • #189   4. mar 2015 Lidt ros også
    Fint i gjorde teksten lidt mindre, ved oversigten over indlæg, så man kan se mere af overskriften.
    Og super at 'igår' er udskiftet med et tidspunkt for sidste besvarelse
    Ser også ud til at det der med at siden rykker er stoppet smiley
    Er udemærket tilfreds med det nye, men fik også meget blid overgang, da har læst meget på hundg og medlem af kg efter opdateringen.


  • #190   4. mar 2015 (dog, det ser altså dumt ud med vip klistret på en tredjedel af ens billede. Ville se meget bedre ud hvis det f.eks stod unders ens navn)

  • #191   4. mar 2015 Godt så !
    Ros i bare siden alt det i vil, sjovt nok kommer kritikken fra dem der synes opdateringen er fed.
    Jeg er ikke blandt dem der synes den er fed, ej heller på min mobil.

    Dette fancy markværk, skulle de have undladt at kaste sig ud i.
    Desuden er det hammerende fyldt med håbløse fejl.
    og glæd jer endelig, det kom for 14 dage siden på HUG, og det virker stadig af R** til der.
    Folk klager og klager, for intet af deres smarte design virker !

    Ja, det er mit billede, og nej det er ikke bare et billede. er ligeglad med at nogle mener det er dramatisk. so be it !!


  • #192   4. mar 2015 Håbede st hg ikke ville opdatere, ja der var et par småting der var trælse på mobilen, men ville foretrække at de havde ventet på at de andre gallerier virkede uden problemer.

    Holder dog fast i min ros, uanset hvilket galleri, så var det træls ikke at kunne se hele overskriften på et forumemne smiley


  • #193   4. mar 2015 Jeg vil også godt lidt komme med lidt mere ros - Er rigtig glad for måden gruppenotifikationerne er sat op - Meget bedre end før. Og lige nu mangler jeg en thumbs-up smiley smiley

  • #194   4. mar 2015 Jeg satte "bare" i gåsetegn, netop fordi jeg kunne fornemme at det ikke "bare" er det billede for dit vedkommende. Jeg forstår godt, hvis du synes det er træls. smiley
    Det er bare mere måden du siger det på, tror jeg.. Du kan godt komme til at lyde lidt hård - og ikke at du ikke må det, men det man giver kommer tilbage igen. smiley

    Jeg holder også fast i min ros - jeg synes virkelig det er blevet godt. Og jeg synes det er fedt, at så mange ting er blevet rettet. Da det kom på Kattegalleri, var jeg ret skuffet - men man vender sig hurtigt til det. Da de skiftede designet sidste gang, var folk også helt oppe at køre - men det endte med at vi blev ret glade for det. smiley


  • #195   4. mar 2015 Jeg ved ikke om følgende er nævnt, men jeg har lige et par bemærkninger til den nye opdatering, som jeg ellers synes er rigtig god.

    Jeg oplever, at HG er langsommere end før på computeren. Den er lang tid om at loade hændelser, f.eks.

    Når man skriver en kommentar i forum, der er længere end én sætning, deler den nogle steder ordene op - altså, midt inde i et ord, f.eks. "ord" som så deles mellem o og rd, uden bindestreg og meget usammenhængende.

    Når man går ind under gallerierne, så er kommentarerne ikke længere delt op i sider, men bare én lang køre. Det er med til at gøre det hele meget langsommere, når jeg går ind på et galleri, og hvis der er rigtig mange kommentarer, så vil den bar, man scroller med, være rigtig svær at ramme og placere korrekt....

    Er ovenstående noget, der vil blive lavet om på?


  • #196   5. mar 2015 Jeg læste lige svaret, til en af de andre der spurgte, om man ikke selv kunne vælge billederne i toppen af ens offentlige profil smiley 1000x TAK! Glæder mig til I får lavet den funktion smiley

  • #197   5. mar 2015 Jeg sidder ved en selvbygget stationær. Skærmen er ret stor, men hvis jeg skal kunne sidde og høre musik samtidig, så skal jeg zoome ud til 75%, for at kunne bruge HG optimalt smiley

  • #198   5. mar 2015 Vi har lige lavet en opdatering:
    -Forsiden er blevet markant hurtigere nu
    -Nogle få oplevede en fejl 500 når de oprettede et galleri. Det er rettet:)

    I næste upload kommer følgende:
    - Tekst der knækker i svar
    - En endnu hurtigere Min Konto
    .....plus en del andre småting:)


    @gennemstone #183 - hvilken maskine og browser bruger du?

    @Bidløse #195 - Vi får rettet det med ord der bliver delt. Mht. langsomme galleri, så loader vi først kommentarerne senere, så det påvirker ikke hastighed af siden. Jeg forstår ikke helt hvad du mener med at ramme korrekt?

    @Hippie #197 - Bruger du noget af skærmen til en musicplayer? Hvilken opløsning har din skærm?


  • #199   5. mar 2015 Altså, hvis den der ting, man scroller ned med er helt lille - som følge af de rigtig mange kommentarer, så er den svær at ramme med musen,uden at man flytter med den. Og hvis man bare lige vil rulle lidt ned for at læse teksten, så flyver den rundt omkring, fordi siden bliver langsom at de mange kommentarer. smiley

  • #200   5. mar 2015 Ja det gør jeg. Den ene halvdel er musik, den anden er den website jeg nu er inde på, og det kan jeg ikke med det nye design smiley
    Min skærmopløsning? Pas men det passer til alle andre websites end den her.


  • #201   5. mar 2015 det jeg mener er at jeg ønsker ikek at modtage elelr stemme på andre heste. denne funktion er ikke mulig. under indhold og min hest kommer frem står der under. jeg ønsker at modtage stemmer og så skal man sætte flueben. jeg har ikek flueben i boksen og alligevel kan jeg modtage stemmer og stemme på andre heste. jeg vil gerne have muligheden for at fravælge

  • #202   5. mar 2015 Jeg kunne godt tænke mig at man kunne ændre rækkefølgen af ens gallerier.
    Pt er min afdøde hest øverst, ville hellere have st min nuværende stod øverst


  • #203   5. mar 2015 Det kan man godt ændre, Turbo. Det er da én god ting, vi stadig har. smiley

  • #204   5. mar 2015 kan se den er gået igennem nu med fravælgelse af stemmer smiley

  • #205   5. mar 2015 #203 ja søreme os, fixt smiley

  • #206   5. mar 2015 Dejligt beskedcenteret er lavet, så man kan se, om de har åbnet den sendte besked (y)
    Meget tilfreds


  • #207   5. mar 2015 Jeg har lige et spørgsmål... Var det en del af jeres plan med opdateringen at kvaliteten af billederne her inde er blevet væsenligt forringet?

  • #208   6. mar 2015 Hvordan sletter man sit VIP abonnement. Min tid på hg er desværre slut! Det virker ikke længere, er uoverskueligt og mange funktioner er væk!!

  • #209   6. mar 2015 Ja det er mega irriterende det er vel bare at stoppe med at betale

  • #210   6. mar 2015 @Tjæz - #207 - Vi har tidligere fået samme spørgsmål og vi har ikke lavet om på kvaliteten af billederne. Har du nogle eksempler, som jeg kan se? Du skal vide, at vi har lavet det sådan at billederne bliver hentet “grynet” til at starte med, men ellers bliver skarpe som siden loader. Det gør at siden loader hurtigere. Men det er kun på langsomme internetforbindelser man oplever det.

    @Mutazz - Kan du uddybe hvilke funktioner der er væk og hvad der er uoverskueligt? Jeg har testet de ting du skriver om og kan sagtens slette annoncer mv. Hvilken maskine og browser bruger du? Så kan vi kigge ind i dine problemer


  • #211   6. mar 2015 Hvad med blinkende billede for at vide man har usete ting, smileys i hoved emne og mulighed for at redigere i det? smiley

    Mvh TT


  • #212   6. mar 2015 På com. er skærmen alt for bred nu.. Jeg skal srcolle til siderne, det er ikke vildt fedt. .

  • #213   6. mar 2015 @Tema Tindur #211 - vi har ingen planer om blinkende billeder, men der kommer snart et andet tiltag, hvor du kan se der er sket noget nyt. Vi får rettet de andre ting som kun er et problem på vores mobilversion. Beklager....

  • #214   6. mar 2015 Ok smiley er spændt på hvilket tiltag det er smiley smiley

  • #216   6. mar 2015 Vi har lige kørt et lille upload:

    Følgende er rettet:
    - Min Konto er blevet hurtigere
    - Tekst knækker ikke længere når man skriver et svar
    - Smileys er tilbage på forumemne i mobilversionen (Team Tindur)
    - Man kan igen redigere emne på mobilversionen (Team Tindur)
    - Se billeder i storbilledevisning i forumemner

    Tak for jeres feedback og skriv gerne til os hvis i finder fejl. Vi retter alle fejl...

    God weekend til jer alle:)





  • #217   6. mar 2015 Arbejder i stadig på mit forslag? smiley svar nr 159

  • #218   6. mar 2015 @mimine - Ja, den er ikke glemt og vil blive rettet:)

  • #219   6. mar 2015 Okay smiley

  • #220   6. mar 2015 Min konto er ikke blevet hurtigere. Den er bare ændret fra at hvor der før var en "tænke cirkel", ser den sådan ud indtil det kommer frem.

    profilbillede
  • #221   6. mar 2015 Mange tak smiley

  • #222   7. mar 2015 Når jeg går på fra mobilen, så er der en kæmpe reklame øverst på skærmen, som dækker menuen, og kan derfor ikke bruge den. Når jeg går ind på et forumemne, så springer den tilbage til forsiden.

    På computeren fungerer det fint for mig, men har helt opgivet, at bruge mobilen.


  • #223   7. mar 2015 Jeg går på via iPhone, men bruger safari. Mit er langsomt, går i stå uden at åbne, kan ikke slette annoncerne jeg går ind via kommentarer. Kan ik ændre i annoncer, forlænge????
    Man får heller ik beskeder mere om at forlænge. Forsiden er uoverskuelig fra en iPhone, også via safari, hvor det før var den alm side som på net man så. Det tror jeg ik det er længere. Mangler en hel linje med funktioner istedet for at scrolle videre for at komme videre i funktioner.,


  • #224   7. mar 2015
    Jeg gad viiiiirkelig godt at der var en funktion/det var muligt at når man er inde i en besked, at man så kan slette den uden at ryge ud til beskedcenter igen, men bare røg videre til næste besked.
    Eller at man kunne bladre inde i selve beskederne, altså frem og tilbage - istedet for at skulle tilbage til beskedcenter, for at komme videre til en anden besked.

    Det er lidt det der stopper mig fra at slette mine 117 beskeder.


  • #225   7. mar 2015 Jeg bruger hovedsageligt tablet, når jeg er på HG, og er faktisk ret glad for opdateringen. Jeg synes, at det var irriterende i starten, at skulle scrolle en del, for at komme til forum fra forsiden - jeg er stadig ikke helt pjattet med det, men har vendet mig til det.

    Dog savner jeg, at man kan se de mest aktive forumemner, det synes jeg var en smadder god feature - kunne I ikke overvej at genindføre dette?

    Desuden synes jeg, at featuren som gør, at når jeg går ind på et forumemne fra 'hændelser' så ryger jeg direkte til svar, som jeg ikke før har set er super god og smart - men (og det er et stort 'men') det tager tit lang tid at loade netop dette - på trods af god forbindelse. Det er ikke nyt, så bare mit snit til at påpege det. smiley


  • #226   7. mar 2015 Jeg ved godt i har droppet den med at dele tråde på flere sider når de bliver lange, fordi nogle har ønsket det? Men tror i bør genoverveje det, for siden bliver utrolig langsom, når man kommer ind i tråde som denne, der er meget lang. Jeg bruger meget piltaster til at køre op / ned af sider, og den snegler vitterligt når man gør det i denne tråd.

  • #228   9. mar 2015 @Mutazz #223 - Hvilken model og IOS sidder du med? Jeg kan både slette og genindrykke uden problemer, så jeg vil gerne vide hvilken model og IOS du sidder med. Ønsker du ikke at bruge mobilversionen kan du skifte til desktopudgaven i bunden.

    @Krikken #224 - Tak for din ide:) Men du kan nemt markere mange beskeder og slette alle på en gang - har du prøvet det?

    @Mette #225 - Vi arbejder på at få mest aktive emner ind på mobilversionen:)

    @Belinda #226 - Vi har stadigvæk sideskift på sider med +300 kommentarer. Siden burde ikke blive markant langsommere under det. Under 1% af alle emner har +100 kommentarer.

    @KF #227 - Vi har ikke lavet om i kvaliteten af billeder - har du et eksempel vi kan se?


  • #229   9. mar 2015
    Det ved jeg godt man kan, men ønsker ikke og gøre det på den måde da jeg ikke kan huske hvad der står i de enkelte beskeder. Derfor ville det være rart hvis man kunne slette en besked, når man er inde i den, men uden og ryge ud i indbakken igen.


  • #230   9. mar 2015 Denne tråd er på computer markant langsommere at køre ned i. Men den er jo nok også over de 100.

  • #231   9. mar 2015 Jeg har lige et spørgsmål.

    Når man er VIP har man jo 30 billeder. Når man så er normal bruger igen, usynliggøres de sidste 10.

    Er det evt muligt at man kan udskifte billeder, på trods af det? Altså jeg har f.eks 5 nye billeder jeg gerne vil have ind. Men da jeg har været VIP og pt ikke har råd mere, har jeg 30 inde. Vil jeg have de 5 nye ind, er jeg nød til at slette 15 billeder frem for 5..

    Kan man ikke evt gøre at man kan nøjes med at slette 5 og så er det blot fortsat de 10 der er bagerst, som ikke ses i profilen?


  • #232   9. mar 2015 Hvorfor kan vi ikke gå direkte og skrive vores statusbesked? Er nu nødt til at gå ind under fælles statusbeskeder og så oprette ny. Kunne det ikke bare ligge under vores billede? smiley
    Mvh TT


  • #233   9. mar 2015 En stor krise for mig er at jeg ikke kan se HVEM der har liket ens status beskeder.. For så ved jeg ikke om min underviser får fulgt med i vores gode/dårlige episoder.. smiley
    Kan I være søde at fikse det? smiley
    Mvh TT


  • #235   9. mar 2015 Mobil smiley

  • #237   9. mar 2015 Jeg bruger desktop version via safari på en iPhone 5s.
    Når jeg går ind på mine annoncer og læser en kommentar plejer man kan gå direkte videre derfra ind og redigere, slette osv. Det kan man ikke. Hvor opdaterer man sine annoncer. Og hvordan ser man alle annoncer?? Altså flere sider? Det kan man ik hos andre???


  • #238   9. mar 2015 Har i gået tilbage til gammel side. Har nu fået min gamle forside igen?:-):-):-)

  • #239   10. mar 2015 Er det ikke længere muligt at broadcaste en besked til alle medlemmer af ens grupper? I så fald kan jeg ikke finde det?

  • #240   11. mar 2015 Vi har i dag lavet følgende:

    - Se store billeder i statusbeskeder
    - Nedtælling af antal tegn i statusbeskeder, hvis man bruger Explorer browser
    - Gå til næste galleri når man byder velkommen
    - Brugersøgning virker igen
    - Slet og deaktiver direkte fra ens markedsannoncer

    @DD #231 - det er desværre ikke muligt pt. Men din ide er noteret:)

    @Team Tindur #232 - Jeg er ikke helt med på hvad du mener? Kan du uddybe…
    Man kan godt se hvem der synes godt om på mobilen - det kræver lidt præcision i at ramme linket, så det får vi ligge kigget på.

    @Mutazz #237 - Det er rettet nu. Du opdaterer dine annoncer under Mit indhold under Min Konto

    @Gennemstone #239 - Det er ikke muligt længere. Meget få brugte den funktion. I stedet kan du oprette et emne i gruppen og alle i gruppen vil få besked.


  • #241   11. mar 2015 Hvis jeg trykker på tallet i hvor mange der liker i et emne. Kan jeg godt se det. Men hvis jeg forsøger at gøre det samme på statusbeskeder så kan jeg ikke se det!

    Mvh TT


  • #243   13. mar 2015 Lige en lille ting.
    Men jeg synes det ser dumt ud på ens profil at hestens race og navn står sammen

    Som minimum håber jeg at I i det mindste bytter rundt så hestens navn står først


  • #244   14. mar 2015 TurboHesten
    Det håber jeg også bliver lavet om. Synes ikke at navn skal stå først, for det er jo listet efter race. Men jeg synes at det på en eller anden måde skal deles op.

    Jeg måtte lave en | mellem race og navn, fordi et par stykker der ikke kendte til vores race, havde svært ved at skelne det ad.
    http://www.hestegalleri.dk/galleri/189907-tennessee_walker__pearl_of_justice


  • #245   14. mar 2015 Orv hvor et hun smuk!
    Er det ikke hende som en malede en schleich hest efter??


  • #246   14. mar 2015 TurboHesten
    Mange tak. Jo det er det.


  • #247   15. mar 2015 Kan vi ikne få en 'følg emne'-knap i bunden af emnerne? Det er træls, at skulle scrolle helt op igen for at følge. smiley

  • #248   15. mar 2015 Hvis det er muligt kunne det være rart at trådstarter står øverst i første indlæg, fremfor først efter teksten, da det kan være relevant ift indholdet af spørgsmålet/oplægget hvem der har skrevet det smiley

  • #249   18. mar 2015 Hvornår får I lavet det sådan at jeg kan se hvem der har liket ens status beskeder? smiley

    Mvh TT


  • #250   19. mar 2015
    Kunne det måske gøres lettere, når man smider billeder ind på en profil?
    De havner aller bagerst, når man har 50 billeder og det tager en evighed og hive dem op foran hvis man har smidt 10 billeder ind. Måske noget med at man kunne skrive et nr også bestemte det nr. hvor billedet var placeret i rækkefølgen istedet for man skal rykke dem rundt?


  • #251   19. mar 2015 Vil meget gerne billederne i gallerierne er nummeret, så man kan referere til et bestemt billede. Det er øv at gøre det manuelt som billede tekst, for bytter man så rundt på billederne, skal man til at ændre alle.

  • #252   26. mar 2015 Kan man ikke skrive i sine albums mere ???

  • #253   26. mar 2015 De har glemt os smiley

  • #254   26. mar 2015 smiley

  • #255   26. mar 2015 Jeg ka godt skrive i mine albummer.
    Desværre er tekstboksen bare kommet i bunden.


  • #256   26. mar 2015 Ja det kan jeg da godt se nu du skriver det ? smiley

    Det er da noget RIGTIGT skod !! smiley hvad er ideen lige med at man skal schrolle helt ned i bunden ?
    Må tilstå jeg ikke er vild med det nye look på profilerne ?? synes der er kommet ALT for mange klik, der er ingenting der fanger ens øjne man skal lede efter alt i menuerne smiley rigtigt kedelig. Billederne lokker ikke mere for man kan ikke se dem uden man leder efter dem smiley

    Trist smiley


  • #257   26. mar 2015 Det er da mega skod!!
    Især når man ska svare på noget, så ska man scroll op og ned hele tiden.
    Det er for mig osse blevet en stor gang rod smiley


  • #258   27. mar 2015 Hej alle,
    Kommentarboksen bliver flyttet op i toppen igen - det skal lige rettes, men vil være live på siden først i næste uge.

    Mvh. Rikke/HG smiley


  • #259   27. mar 2015 Hvad med at kunne se likes på statusbeskeder??

  • #260   27. mar 2015 der er jeg så uenig. vil gerne have haft det så ikke-facebook agtigt som overhovedet muligt.

  • #261   27. mar 2015 Jeg synes det er vigtigt så jeg ved om min underviser følger med i vores træning! Men vi kan da bare lade være med at have status og likes.. smiley

    Mvh TT


  • #262   1. apr 2015 Hej HG. Undskyld at jeg lige spørger igen, men opdateringen er ikke kommet endnu. Mit forslag var svar nr. 159 smiley

  • #263   2. apr 2015 Jeg har nogle problemer med at bruge HesteGalleri på telefonen. For ikke at sige, at jeg slet ingenting kan.

    Jeg ved dog ikke, om det er noget I har tænkt jer at prøve at gøre noget ved. Min telefon er gammel og meget træls i følge rigtig mange. Jeg skal nok have sparet mig sammen til en ny. smiley

    Jeg kan ikke downloade jeres app, så jeg kører over hjemmesiden.. Problemet er, at jeg ingenting kan trykke på - heller ikke den knap man ryger over destoppet med.

    Jeg har en Samsung Galaxy S Plus - vil I ikke bruge jeres tid på det, er det helt forståeligt. Jeg har efterhånden fået at vide nogle gange nu, at jeg burde få mig en ny telefon.. smiley


  • #264   2. apr 2015 Jeg har på min iphone 5 (opdateret til nyeste version af iOS) også problemer. Jeg bruger ikke app'en, da jeg har begrænset plads og en del andre apps jeg vægter højere.

    Jeg kan ikke se videoer, på mobilversionen. Jeg kan gå ind på alle videoer, men jeg kan sidde og direkte hamre løs på playknappen uden der sker en disse. Den begynder ikke engang at loade/åbne.
    Så snart jeg skifter til desktop versionen er der intet problem, men det er pænt irriterende at skulle skifte til desktop version hver gang.

    Jeg bruger chrome, og ikke safari.


  • #265   16. apr 2015 Kan vi ikke få ændret blinke smiley?? For den ser ret sur ud og det ødelægger det man skriver.



  • #266   16. apr 2015 Jeg kan ikke se hvem der liker mine ting på min samsung, når jeg bruger jeres app. På min iPhone kan jeg godt.
    Det er ret irriterende.


  • #267   30. apr 2015 Vil der snart blive gjort noget ved det jeg skrev? Svar nr 159

  • #268   1. maj 2015 Det er hamrende irriterende at man kan skrive en annonce på markedet og vedhæfte billeder og så først når man vil indrykke den siger den at man skal være vip...gider i ikke godt gøre noget ved det?? Jeg spildte en del tid i går pga det.

    Og det er stadig træls at man kan skrive i kommentar feltet på gallerier man ikke er medlem på... Før stod der at man skulle logge ind først, det gør der ikke nu


  • #270   1. maj 2015 Jo, men troede det var lavet om netop fordi man aldrig har kunne skrive noget før..

  • #271   2. maj 2015 Jeg synes det er totalt U-logisk at man skal ind under indstillinger for at finde de albums/ann osv man abbonerer på ??? smiley

  • #272   16. maj 2015 Jeg har et par ønsker. To af dem til appen..
    For det første kunne det være rigtig rart, at man kunne se andre brugeres gamle statusbeskeder. Når man trykker på "Statusbeskeder" under en profil, så sker der ingenting.

    For det andet ville det være super rart, hvis man, når man bruger jeres app, kunne se de kommentarer en bruger har skrevet til et billede på sin hests profil. Altså, lige nu kan man kun se noget af den - hvis den går over x antal tegn, kan man ikke se resten.

    Og som det sidste kunne jeg godt tænke mig, at hvis man er inde i noget på appen - f.eks. en video eller kigger billeder på en profil, at man så ikke kommer tilbage til første billede eller bliver smidt tilbage i videoen, fordi der kommer en notifikation fra Bazoom-appen. smiley


  • #273   16. maj 2015 Madsen - ikke for at være andet end realistisk men Administrationen er fuldstændig ligeglad med os... Jeg har haft et ønske jeg har bedt om siden de ændrede det men de har fuldstændig ignoreret det og har ej heller svaret mange andre her inde... smiley smiley
    Men håber da for din skyld at du får dit ønske opfyldt smiley

    Mvh TT


  • #274   16. maj 2015 TT
    Ja, keg har også skrevet herinde flere gange, men synes ikke mine tre ønsker dér er meget at forlange smiley


  • #275   16. maj 2015 De har også ignoreret mine ønsker.. smiley

  • #276   16. maj 2015 Måske fordi vi ikke er vigtige nok smiley vi er jo ikke Vip smiley

    Mvh TT


  • #277   16. maj 2015 Haha, VIP skulle også afskaffes. Eller i hvert fald burde vi herinde uden VIP have samme muligheder som dem på hundegalleri har uden VIP. De kan jo lægge videoer op og annoncere...

  • #278   16. maj 2015 smiley
    Det er jo diskriminering! Hvorfor skal vi betale mere end dem? smiley vi har jo ikke flere penge selv om vi har hest! Snarere tværtimod! smiley


  • #279   16. maj 2015 Vi er flere herinde og mere aktive, så det er da klart at vi skal straffes (i form af færre muligheder uden betaling) fordi vi er mere aktive!

  • #280   16. maj 2015 Måske vi skulle gå til blokade og få alle vores venner her inde til at boykotte så bliver det godt nok dødt smiley smiley

    Mvh TT


  • #281   16. maj 2015 Jamen helt seriøst - det er virkelig ikke i orden! Jeg kunne godt finde på det, hvis andre gjorde! :b

  • #282   17. maj 2015 Vi læser naturligvis med, og selvom der ikke bliver svaret hver gang, så tager vi naturligvis alle input med videre.
    Mht. abonnementer, der er placeret under indstillinger, så bliver det rettet, så det kommer op i menuen på "Min konto" - så burde det være til at finde igen smiley
    Mht. app'en så arbejder vi løbende på at gøre den bedre både til android og til iPhone - på android er det lidt nemmere, at få godkendt ændringer, og derfor kan man nogle gange opleve, at de nye ting kommer her først.
    Hvis I kigger her:
    http://www.hestegalleri.dk/forum/generel-diskussion/1084607-nye_funktioner_i_bazoom_appen
    Så kan I se, hvilke funktioner vi arbejder på lige nu - og hvilke der allerede er kommet i Android app'en. På iPhone er muligheden for at oprette gruppeemner netop blevet tilføjet. Og de øvrige funktioner vil blive rullet ud løbende smiley

    Det har altid været sådan at det koster penge, at oprette annoncer og videoer her på HG bla. pga. administration. Pt. arbejder vi nogle opdateringer til markedet, der kun vil slå igennem her på HG, med mange af de ting I har efterspurgt gennem tiden - blandt andet integration med HesteData.
    Mvh. Rikke/HG smiley


  • #283   17. maj 2015 Jeg har nu ellers oprettet opstil flere videoer herinde, dengang hvor det ikke krævede VIP, så det har man ikke altid skullet smiley

  • #284   17. maj 2015 Bidløse Madsen - det er rigtigt, så det korrigerer vi lige. VIP kom til i 2008 og videoklip er tilføjet til VIP-funktionen herefter. smiley

  • #285   17. maj 2015 Hvorfor har I så gjort nogle funktioner ringere såsom at man ikke kan se hvem der liker ens statusbeskeder? Det burde da ikke være så svært at ordne da vi jo kunne det før I lavet det hele om.

    Mvh TT


  • #286   17. maj 2015 nu har jeg egentlig et spørgsmål jeg har undret mig længe over (ked af hvis det allerede står i emnet men synes det er blevet for uoverskueligt til at jeg gider at læse)

    Men hvorfor skal man egentlig være VIP for at oprette videoer? smiley Hvorfor har i valgt at man skal betale for at kunne vise sine dejlige hest på video? smiley


  • #287   21. maj 2015 Kunne man få den U-lidelige reklame for HG App slettet??? Jeg har hentet appen men den reklame popper op konstant når jeg logger på min profil? Det er godt nok sk.... irriterende smiley

  • #288   21. maj 2015 Det ville også være super rart hvis man både på computer og på appen kunne se, om en hest er part, himmelhest, etc. uden at trykke sig ind på galleriet.

  • #289   22. maj 2015 Kan ikke huske om den har været oppe, men det kunne være rart hvis man, uden VIP, stadig kunne tilføje op til 50 billeder, så man ikke skal til at slette 30 billeder når ens VIP er brugt op. Så må det bare være de første 20 der kan ses, indtil man får VIP igen.

Kommentér på:
Opdatering af HesteGalleri!

Annonce