{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

Stutteri Skikkild? {{forumTopicSubject}}

Davs mennesker smiley
Er der nogen af jeg som kender til stutteri Skikkild i Vestjylland?
Hvis i gør, så vil jeg meget gerne høre om jeres erfaringer med stedet. Både med henblik på heste samt ridningen af disse, hvor troværdige sælgerne virker til at være osv.
Jeg skal derover i weekenden for at prøve heste, så det er egentlig bare for lige at vide, hvad jeg kan forvente smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stutteri Skikkild?
  • #2   26. feb 2015 Åh det er da dejligt betryggende at høre! smiley
    Er det et stort sted? - altså i antallet af heste. Hvilke heste kiggede du forresten på? smiley


  • #5   27. feb 2015 Han laver nogle rigtig dejlige heste..

    Ved ikke om han stadig har den forkærlighed, men han har lavet UTROLIG mange heste efter Weltjunge og Andiamo.. En gang var det næsten altid røde heste fra Skikkild..
    Men han er en flink man med en del års erfaring med avl af rideheste, og det ses på kvaliteten af hestene..


  • #6   27. feb 2015 Sanne: Han er i hvert fald stadig meget flittig med sit brug af Weltjunge, men nu bruger han også rigtig meget De Niro (skønt valg btw).
    Jeg skal prøve tre heste i alderen 4-5 år. To af dem har De Niro i sig, mindst én har Weltjunge i sig (morfar) og en af dem har Andiamo til far smiley


  • #8   27. feb 2015 Katja: Men har han ikke også mange skimle? Næsten alle dem jeg skal prøve er skimle (da de har Tailormade Lancelot til far) smiley

Kommentér på:
Stutteri Skikkild?

Annonce