{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

Hvilken af hestene skal jeg vælge {{forumTopicSubject}}

Hej hg'er
Da jeg har fire heste skal jeg igennem denne svære beslutning om hvilken hest jeg vil af med og jeg har valgt at enten at komme af med min plag dixie eller min holstener blanding Johnson. Jeg er rigtig glad for dem begge to og de betyder lige meget for mig. Men jeg er kommet i tvivl om hvilken en af dem jeg skal sælge da Johnson er lidt skør og godt kan finde på at bukke og stejle og gå amok men han er en god dressur og spring hest og har et skønt og unikt sind?? Dixie er jo kun 1 år så der går 2 år inden jeg kan få hende tilredt. Hende har jeg selv avlet med vores egne heste så hun betyder også rigtig meget for mig og jeg tror godt at jeg kan nå langt med hende da hun har et godt sind?? Hvis det var jer der stod med valget mellem de to hvilken en af dem havde i så valgt??
Tak på forhånd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken af hestene skal jeg vælge
  • Matilde Marie C
    Matilde Marie C Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Svar: 5
    #2   27. feb 2015 Jeg ville nok vælge den hest med de bedste fremtidsudsigter. Så kan det godt være der går nogle år inden du rigtigt kan se resultater, men jeg ville nok beholde hoppen. Jeg kender jo ikke hestene og det er derfor meget svært at sige, for hvis du vil have det bedste resultat nu, skal du nok beholde den anden. smiley Det er en meget svært beslutning. øv at du skal af med en af dem

  • #3   27. feb 2015 Hvis det var mig ville jeg vælge den der havde mest potientiale...
    Mente jeg begge heste kunne tage mig lige langt havde jeg valgt den jeg kunne ride på nu.


  • #5   27. feb 2015 jeg ville af med plagen.

  • #6   28. feb 2015 Meget svært at sige. Men fordi jeg elsker plettede heste, ville jeg nok beholde plagen smiley

  • #7   28. feb 2015 Hvis du tror du kan komme længst med Dixie?

  • #9   28. feb 2015 Må give DRAGVIK ret det lyder til du ønsker at starte stævner..
    og om 2 år når den skal tilrides må du slet ikke starte den, der går jo næsten 3 år før den må starte stævner og der er du ovre din tid på pony..


  • #10   28. feb 2015 Har du svært ved at styre vallakken så sælg ham.
    Men det er jo svært når man ikke kender hesten.
    Men som der bliver skrevet længere oppe så set dem begge tilsalg og se hvem der er flest henvendelser på. Og sæt dem til en rimelig pris ikke go dyrt ikke for billigt smiley
    Ps plagens højde skal du også tænke på hvis du er stævne rytter og det samme med den ældre smiley


  • #11   28. feb 2015 Nå ja en hest på et slutmål som cirka er 148 er noger nemmere at sælge da der ikke er helt vildt mange som er i den højde smiley men selvfølgelig kommer også an på prisen og markedet smiley

  • #12   28. feb 2015 Plagen er ca 128 cm. Nu og hendes far er 153 cm. Og hendes mor er 144 cm. Så hun bliver nok en lille hest og jeg er ik rigtig en stævne rytter og det er Johnson altså han er ik en hest man kan lære tricks og ride bidløs ridning og sådan noget som jeg gerne vil så det er rimelig svært

  • #13   28. feb 2015 Jeg ville ikke kunne få mig selv til at sælge en hest med så problematiske unoder som Johnson har. Jeg ville være vildt bange for at han blev kastebold og det kunne jeg ikke have på samvittigheden. Så derfor ville jeg uden tvivl sælge Dixie smiley

    Mvh TT


  • #14   28. feb 2015 Jeg har taget en beslutning og jeg har valgt at sælge... Johnson da jeg ik kan få mig selv til at sælge dixie og endnu en grund til at jeg sælger Johnson er fordi at han er så hård efter min stakkels pony.. Jeg har lige mistet et dækken fordi at han har bidt den i stykker og det er altså ik fedt når min pony er trimmet! Også fordi at jeg ved at jeg vil få så meget mere ud af dixie da kimien er lidt bedre mellem mig og hende men jeg vil indrømme at Johnson er en fantastisk hest og jeg er rigtig glad for ham og jeg elsker ham og det er mega hårdt for mig at sælge da jeg har været igennem så meget med ham men jeg gør det for hans skyld! Da jeg ik har tid eller råd til fire heste og jeg håber at jeg kan få Johnson solgt til et godt og blivende hjem hvor han vil blive passet bedre og blive redet noget mere.

  • #16   2. mar 2015 Hey Johnson er næsten stoppet med det jeg fandt ud af problemet til hvorfor han gjorde og de sidste to gange jeg har redet ham har han redet fantastisk altså sådan virkelig virkelig godt:D

  • #17   3. mar 2015 Sælger du ham så stadig? (:

  • #19   3. mar 2015 Jeg fandt ud af at det var sadelen der klemte!

Kommentér på:
Hvilken af hestene skal jeg vælge

Annonce