{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

Vallakker hviner {{forumTopicSubject}}

Hej HG'er

Jeg har lige fået en shetlænder vallak ind i min flok.
Det er første dag på marken alle sammen sammen. Hopperne er ligeglade med ham smiley
Vores fell vallak vil lege, men ind imellem snuser og slikker han på shetlænderens private del og hviner. Hvorfor? Jeg har søgt på nettet og kan ikke finde svar på det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vallakker hviner
  • #2   2. mar 2015 Jeg ved det ikke med sikkerhed men tænker det har noget at gøre med at når de er kastreret så dufter de ikke af hingst mere og nogle dufter mindre af hankøn end andre.. Så din Fell forsøger at finde ud af hvad det er for en og om han er en trussel... Han hviner nok for at komme højere i hierarkiet end shetteren..
    Mvh TT


  • #3   2. mar 2015 Shetlænderen har vist "kun" været kastreret i 3 år. Kan han dufte anderledes end andre vallakker min fell har mødt.?
    Jeg har aldrig set eller hørt om det før..


  • #4   2. mar 2015 Men det lyder som en fornuftig forklaring TT smiley

  • #5   2. mar 2015 Det kan han godt. Tror ikke det har noget med hvor længe de har været kastreret men mere om deres duft og fremtoning. Tindur kastreret jeg som 8 mdr. Hoppene er rigtig glade for ham til trods for at han er over 4 år i dag smiley han kan også hvine over nye hopper da han er meget dominerende og højt oppe i hierarkiet smiley
    Mvh TT


Kommentér på:
Vallakker hviner

Annonce