{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

Når man ikke får sin vare fra privat {{forumTopicSubject}}

Aftalt byttehandel men har ikke min vare. Pgl svarer ikke på mine beskeder og jeg kan ikke skrive på hendes øvrige annoncer, så jeg er i tvivl om jeg er blevet blokeret. Er der et sted på hestegalleriet , hvor man kan få hjælp til at komme igennem til modpart, som man kan på Gul & Gratis og Hestenettet ? Kan ikke finde en adresse at henvende mig til


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man ikke får sin vare fra privat
  • #2   3. mar 2015 Kan man ikke få hjælp af admin der har hestegalleri? De vil vel ikke have snyd på deres side!!
    Eller kan du ik anmelde hende så hun ihvertfald ikke får lov til at snyde andre!


  • #3   3. mar 2015 Jeg ville møde op på hendes adresse - Så snyder hun aldrig nogen igen x)

  • #4   3. mar 2015 Det handler om at få fat i personen og få vedkommende ti at TRO at du kan melde ham / hende.. For egentlig er det en tabt sag, men hvis du virker overbevisende nok kan det være de blir bange nok til at sende tingene eller overføre pengene tilbage

  • #6   3. mar 2015 Jeg har lige haft en møg sag med en sælger, som ikke svarede når jeg skrev til hende. Fik ikke andet et beskidt svar da jeg skrev jeg ville politi anmelde hende. Har dog fået mine vare i dag, 8 dage efter betaling. Men den oplevelse får mig virkelig til, at holde mig fra at købe privat!! Du må anmelde det til politiet!!

  • #7   3. mar 2015 Jeg har også prøvet nogen lignende, dog fik jeg en vare der var hullet og helt ubrugelig, og ikke det som var i annoncen smiley
    Jeg kom igennem på telefonen til hende, og hun fik en kæmpe balle.... Hun fik at vide at hvis ikke hun sendte mit tilbage, så troppede jeg op på hendes adressen!!! Hun endte dog med at sende det tilbage, da hun ikke ville have besøg smiley
    Men uden tvivl så var jeg kørt op til hende, trods den lange vej, for det er princippet i at man bevidst snyder andre, jeg bare stjerner helt af over smiley


  • #8   3. mar 2015 Du kan henvende dig til support (klik på "kontakt i bunden af siden og scroll ned til step 3, som er en kontaktformular til support). De kan bede brugeren om at få styr på handlen, og hvis der er flere klager over hende, kan de ekskludere hende fra HG... Jeg fik ekskluderet en bruger i efteråret, som havde snydt mig (og flere andre). Mine penge fik jeg igen ved at true med politianmeldelse!

  • #9   3. mar 2015 Vil ikke lægge navn ud på brugere herinde, heller ikke via PB. Hvis man hænger folk ud skal det virkelig være godt begrundet, og for mit vedkommende vil det først være, når man efter en retssag ikke får held med at få vare eller penge og efter vejledning fra hestegalleriet.
    Så desværre.....


Kommentér på:
Når man ikke får sin vare fra privat

Annonce