{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny tegning ris og ros
  • #1   4. mar 2015 Går du efter et tegneseriehest look, eller noget mere realistisk? smiley
    Og har du brugt reference? Ellers ville jeg nok anbefale dig at gøre netop dette smiley


  • #2   4. mar 2015 Ved ikke rigtig hvad jeg går efter jeg tegner bare og så må folk selv forestille sig hvad det skal være smiley hvad tænker du når du siger refærancer :)?

  • #3   5. mar 2015 Billeder smiley
    Altså ikke nødvendigvis at tegne efter et billede, men for eksempel ser ørerne på din tegning lidt mærkelige ud. Så er det en god idé at studere ører, så man nemmere kan tegne dem. Det kræver så selvfølgelig at man tegner dem, og ikke bare kigger på dem smiley

    Hvis jeg var dig, ville jeg kigge nærmere på hove, ben(de er altid svære til man får styr på dem), ører og kropsbygning.

    Som din tegning er nu, ligner den lidt en araber med en trækhest's krop. Den er alt for kraftig i forhold til det lille hoved smiley

    Men er til gengæld vild med de detaljer du har fået med i hovedet smiley


  • #4   5. mar 2015 Forbenene er for korte, og det er ryggen stadigvæk, men synes du har et godt udgangspunkt smiley der er bare små anatomi fejl her og der

  • #5   5. mar 2015 Du ville få rigtig meget ud af at studere hestens hove. Det er en rigtig svær ting at tegne, men det gør meget for tegningerne at de er rigtigt lavet smiley

  • #6   5. mar 2015 du skal passe på at forkroppen ikke kommer til at virke tung og bag parten for let, tror det ville hjælpe hvis du lavede skulderen lidt højere og piberne på forbene er lidt kort men ellers syntes jeg det er en flot tegning, er meget imponeret af halen.

  • #7   5. mar 2015 Den er rigtig fin smiley

  • #8   5. mar 2015 Kun ros herfra. smiley Hvis du lægger nogle flere skygger og detaljer i den den blive rigtig fin, som du selv nævner er der ikke brugt så meget tid i den.
    Så fint arbejde, jeg vil ikke engang kunne tegne hovedet, uden det ligner en dinosaurus smiley


Kommentér på:
Ny tegning ris og ros

Annonce