{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
393 visninger | Oprettet:

Hestene spiste ikke deres wrap. {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg skriver her, fordi jeg håber der sidder en, med en måske logisk forklaring på dette.
Vi er en mindre stald med 6 heste. De står ude 10-12 timer om dagen med frøgræs ad libitum og står ellers i boks med de kg wrap som de forskellige heste har behov for. De har ALTID spist deres wrap.
I mandags var det tid til at åbne en ny balle, men da vi kommer dagen efter har ingen af de 6 heste rørt det - alle nettene er fulde af wrap. Vi syntes det er ret underligt, tømmer nettene og prøver at fylde dem op igen med det samme wrap, da det dufter super godt og er lækkert at se på. Tirsdag har ingen sf hestene, igen rørt det.
Min veninde og jeg beslutter os for at køre ud og hente en mini wrap balle. Så tirsdag får 2 af hestene en anden slags wrap og resterende 4 bliver igen forsøgt på det andet wrap. Onsdag morgen er min hests net og min venindes hests net tømt, imens de andre 4 endnu ikke har rørt deres? Leverandøren af det "uspiselige" wrap kommer og smider den store Balle wrap ud på folden og giver os noget andet som vi kan bruge i boksene. HELE aftenen står de 6 heste på fold, med den "uspiselige" wrap Balle og æder det.. På folden ??
En af opstalderne herude vælger så, igen, at prøve og fylde hendes net op med dette wrap, men det er igen ikke blevet rørt i boksen til morgen.
Hvad Søren kan der være? Vi har haft modtaget wrap der var fugtigt, mørkt og meget kraftigt, hvor vi har tænkt "gad vide hvad hestene syntes om dette" - men de har som sagt altid spist alt. Så modtager vi denne, som er dejlig tør og dufter lækkert, som de absolut ikke vil røre - bortset fra på folden? Er der nogle der kan have en genial forklaring på det, nu har vi snakket om det i flere timer, uden ar kunne komme til en konklusion ha ha.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hestene spiste ikke deres wrap.
Kommentér på:
Hestene spiste ikke deres wrap.

Annonce