{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
932 visninger | Oprettet:

En tur i sandet! {{forumTopicSubject}}

Chagall griner af mig fordi jeg faldt af idag!
Vi kom i en stille og rolig trav i hallen, men ligepludselig blev han forskrækket og sætter i vild galop, og fordi jeg ikke var forberedt klemte jeg mig fast om ham MED sporer (uheldigt nok!), hvilket får ham til at løbe endnu hurtigere samtidig med han bukker xD selvom jeg stadigvæk sidder fast, stopper han op lige foran barrieren i enden af langsiden og jeg ryger ud over halsen på ham. Jeg slog mig heldigvis ikke, men blev fandme forskrækket. Den har han aldrig lavet før, men er ret sikker på det var pga. sporerne han ikke stoppede. Så en forårskulleret hest der får en forskrækkelse er ikke en god kombi xD.
Normalt når han bliver forskrækket, hvilket sker ret tit, hopper han frem/til siden, men stopper igen. Men ikke idag smiley
Kom dog op igen og skridtede lidt, hvorefter han fik lidt galop i longen..
Er I også faldet af idag? smiley
(billede fra endt ridetur)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En tur i sandet!
  • #2   5. mar 2015 Omg Thomine! Det lyder voldsomt!
    Bliver du også ekstremt forskrækket og ryster bagefter? Jeg får altid et kæmpe adrenalinchok og er lige ved at græde når jeg falder af. Men det er mest pga. forskrækkelsen. Det er ikke særlig sjovt, men man bliver bare nød til at grine af det, for det sker jo engang imellem... smiley


  • #4   5. mar 2015 Puha D:
    Kender det godt.. Tror lige jeg skal træne lidt let træning de næste par gange, for at kunne slappe af igen. Tossede dyr altså smiley


  • #6   5. mar 2015 Haha! Kan huske hvordan jeg utallinge gange har faldt af i mudder også, det er godt nok mange år siden sidst, men sh*t det er nederen altså!! D:

  • #8   5. mar 2015 Jeg bliver på hesten pt smiley

  • #9   6. mar 2015 Faldt af mandag sidste uge. Ponyen blev bange, satte i galop og min bomløse gled rundt så jeg landede foran hende i galop = jeg fik en hov i hovedet og lå hjemme resten af ugen med stærke smerter i krop, hovedet og kvalme :3

  • #10   6. mar 2015 Det lyder uheldigt! Men godt der ikke skete noget smiley

    Jeg rider ikke, men jeg havde en sær hest igår. Jeg er kun for nylig begyndt at træne hende igen, så der er tale om meget let longering med fokus på at slappe heeeeelt af. Igår travede hun en runde, og vendte sig med fronten mod mig, og valgte at rejse sig på bagbenene o.O Hun gentog endnu en gang, og jeg stod egentlig bare og kiggede forvirret på hende x) Hun så hverken anspændt eller frustreret ud. Hun havde ørene helt fremme, og var meget rolig i hendes bevægelser. Så jeg skylder også skylden på noget forårskulder smiley


  • #11   6. mar 2015 Åh ja, forårskuller er fantastisk! Eller ...
    Jeg blev tromlet ned, af min store IC, for snart 4 uger siden, der havde jeg lige en uge, hvor jeg ikke kunne gå, ugen efter kunne jeg gå med krykker, og fra tredje uge, er det så begyndt at gå rigtig godt fremad, og kan nu gå helt normalt, men helt OK er det ikke endnu. Jeg var så ude at ride, for første gang, i tirsdags, hvilket gik fint, til trods for (endnu) en forårskulret pony, og kunne ikke have sadel på, pga. mine ben. Skal så ud at ride igen på søndag, og der kommer sadlen altså på, for der skal vi på længere tur, og er hesten i samme humør, så skulle det helst ikke gå galt. smiley


Kommentér på:
En tur i sandet!

Annonce