{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RBH gamacher
  • #2   6. mar 2015 Indtil videre er jeg glad for dem jeg har.. og selvom de er købt brugt, fremstår de stadig som nye..

    min brune hest har rødt udstyr i RBH og ellers har han mørkeblåt, og mørkegrønt er os pænt til en brun hest smiley


    profilbillede
  • #3   6. mar 2015 Jeg er meget glad for RBH's gamacher.
    De sidder godt og yder en god beskyttelse, når hesten stryger sig.

    Jeg er glad for mørkeblåt til min. smiley


  • #4   6. mar 2015 Jeg har ikke ret gode erfaringer med mine til bagbenene.. De glider ned, lige meget hvordan jeg sætter dem på og spænder dem smiley rigtig træls. Forbenene sidder fint.. smiley
    Jeg køber i hvert fald ikke flere gamacher fra RBH. Tænker jeg vil prøve BR, HG eller eskadron næste gang smiley


  • #5   6. mar 2015 Jeg elsker mine! Beauty rider meget bedre når jeg har dem på smiley Beauty er rød og jeg har dem i Blue Wing min veninde prøvede dem på sin mørkebrune pony og det så så smukt ud smiley kvaliteten er god synes jeg og når de bliver beskidte kan man bare bruge en strigle eller en våd klud...
    De sidder rigtig godt på Beauty men det er jo forskelligt fra hest til hest men jeg vil klart anbefale dem smiley


  • #6   6. mar 2015 Ofte vil jeg sige at næsten alle farver passer til mørkebrun. Men at mere afslappede farver nok er bedst smiley Men det er smag og behag jo.

    Ang om de er gode eller ej så kommer det nok lige så meget an på hvilke ben de sidder på.
    Jeg har ingen problemer med mine, men har også en meget robust dame smiley
    Men kvaliteten er god, ofte nemme at rengøre. Hvis man ikke vælger dem af stof.
    Men kan jo være at BR, HG, Catago eller Eskadron passer bedre til nogle der ikke kan gå med RBH smiley


  • #7   6. mar 2015 Jeg er rigtig glade for mine smiley dog er bliver de hurtigt beskidte, så vil anbefale dem i kunstlæder da de er lette at gøre rene smiley

  • #8   6. mar 2015 jeg har ikke gode erfaringer med dem, på den ene hest gled de ned uanset hvordan jeg satte dem og på den anden gnavede de på trods af jeg havde flere par i både cob og Full. syntes os hurtigt de kommer til at se nusset og brugte ud..

  • #9   6. mar 2015 Jeg er ikke så imponeret over RBH. Jeg synes personligt (med fare for blive misforstået af RBH-elskere) at man snart mere køber navnet/logoet end produktet. Jeg synes ikke kvaliteten er så god på deres gamacher. Underlag kan jeg ikke udtale mig om.
    Men jeg synes til gengæld, at det er flot design og fedt med matchende sæt.

    Jeg er til gengæld helt tosset med Catago gamacher smiley
    Det siger perfekt på min hest, samt jeg synes de holder utrolig godt. Jeg er fan! smiley

    Ang. hvilke farver der passer en brun hest, så er man så heldig, at når man ejer en brun hest, så er der næsten frit valg på alle hylder smiley
    Jeg har en vallak og jeg har lidt svært ved at putte ham i "pige farver" (rød, lyserød, lilla osv.) Men det er min egen personlig særhed det gør dette smiley


  • #10   6. mar 2015 Jeg købte nogle i ocean blue i Herning 2014 og et underlag matchende og de holdte knap et halvt år så var bagbenene lige til at smide ud, så gider ikke give 600 kr for er par gamacher der ikke en gang holder et halvt år men de er vildt flotte syntes jeg:D

  • #11   6. mar 2015 Amalie, hvordan holde andre lign gmacher på din hest smiley Ren nysgerrighed, om du har nogle mere holdbare smiley

  • #12   6. mar 2015 Og ang farve er navy blå vildt lækker til min smiley du kan se billede på hendes profil smiley

  • #13   6. mar 2015 Har desværre ikke nogle lign. Fordi jeg er gået over til bandager i stedet og så fik jeg nogle lammeskinds gamacher i julegave 2014 og har brugt dem hver dag lige siden. Og det er bare de bedste;-D

    (link fjernet)


  • #14   6. mar 2015 Nå okay smiley

  • #15   1. apr 2015 Jeg har også nogle men de sidder perfekt på min pony og de er rigtig gode i kvaliteten jeg anbefaler helt klart RBH. Lyseblå eller light purple til en mørkebrun det ser rigtig flot ud

Kommentér på:
RBH gamacher

Annonce