{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemmelavet insektspray?
  • #1   6. mar 2015 Jeg kogte 20 knuste hvidløg fed sammen med ca en liter vand. Efter det er kogt og opblødt, så sier du hvidløget fra, og hælder vandet i en spray. Det virker rigtig godt, men det lugter fælt! Så overvej om det er det værd, køkkenet lugter i flere uger efter!!!

    Efter den episode, bruger jeg hjortetaksolie på spray dåse. Det virker enormt godt!!! (sørg for ikke at spray'e i modvind) smiley


  • #2   6. mar 2015 Jeg lavede en ud af eddike, massere af hvidløg, lidt løg, mener også jeg kom saften fra en citron i. smiley
    Det stinker grumt (endda så meget, at jeg blev påbudt, enten at gå udenfor, eller kun gøre det i stalden, når jeg var alene smiley ), men det virker! smiley
    Tror jeg gav 1-2 gange i ugen, alt efter hvor mange insekter der var, og de fløj pænt videre. smiley

    Jeg lader hele blandingen trække et døgn eller 2, og kommer det så igennem en si, for at få hvidløg, løg og citronkerner ud, og så bare i en sprayflaske. smiley


  • #3   6. mar 2015 Sidste sommer lavede jeg en med eddike og hvidløg. Den stinker FORFÆRDELIGT, men det virker! smiley

Kommentér på:
Hjemmelavet insektspray?

Annonce