{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.599 visninger | Oprettet:

Lak/uden lak? Hvad er at foretrække? {{forumTopicSubject}}

Halløj, jeg kigger på trense til min Monseponse, og har hele tiden ville have en trense med hvid foring.

Har tidligere altid syntes at trense med lak har været rædselsfulde og plasticagtige(i mange tilfælde!), men jeg tror efterhånden at jeg er blevet omvendt! smiley

Hvad er at foretække? Og hvad synes i ville klæde ponyen bedst(Mona Lisa - min profil)?
Det skal siges at det vel at mærke bliver med hvid foring - det er et must for mig!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lak/uden lak? Hvad er at foretrække?
  • #1   6. mar 2015 UDEN UDEN UDEN! Altid uden lak, lad hver med at blive omvendt! smiley
    Jeg har ikke selv erfaring med lak, da jeg syntes det er alt for meget, men for andre jeg kender er lakket flækket ovs. endnu en grund til at vælge uden lak smiley :D


  • #2   6. mar 2015 Haha, ja - okay! Jeg tænker også at det er ret udsat i forhold til ridser etc.

  • #3   6. mar 2015 Uha uden lak og med hvid foring til den ponse der smiley

  • #4   6. mar 2015 Og så skal du lige fortælle mig hvilket mærke du har din nuværende trense med hvid foring fra smiley haha

  • #5   6. mar 2015 Med lak!! Tror ikke jeg ejer en trense uden lak smiley

  • #6   6. mar 2015 altid uden

  • #7   6. mar 2015 Uden.. Det andet ligner virkelig, at man har en fetish..

  • #11   7. mar 2015 Tak for svarene! Jeg tror også det er forskelligt fra trense til trense og hvilken hest den sidder på. Tænker at Mona godt kunne have det nu hvor hun er så mørk og ikke har så meget "spragl" i form af aftegn etc. men måske ville det være "over the edge", også at have hvid foring på.
    Har vedlagt en et billede, hvor jeg synes det er meget fint!

    Jeg synes også at der er meget forskel i kvaliteten af laktrenser, hvor nogle trenser er HELT "plasticshiny" og hvor fx. OS's er mere sofistikeret og lækkert.


    Sofie & Fay - Det er en Döbert classic, men da jeg troede at jeg ikke skulle have Mons mere, solgte jeg det. Det er et virkelig luksus hovedtøj, man skal bare passe godt på det fordi at læderet er så blødt og uforarbejdet som det er smiley
    Jeg tror med fordel at det kan betale sig at købe den billigere version "Döbert stallmeister", da jeg syntes, at den jeg havde(den dyre) var meget sart, men SUPER lækker, hvis man skal have noget luksus til stævne osv. og den billige er ligeså flot i foringen(kan godt lide den er lidt "bamset")

    Rikke Nordqvist - Haha - der kan man bare se! smiley hvordan holder de sig?

    Rosa - Øv, hvor ærgerligt altså smiley .. Det er så træls når de ikke bare sidder som de skal smiley


    profilbillede
  • #14   7. mar 2015 De har ikke én ridse eller noget som helst. De har været udsat for lidt af hvert efterhånden, og fik rigtig mange rulle turer i sommers på ridebanen. Efter en pudsning er de så gode som nye!
    Min billigste lak trense er dækket i slange skind og lak fra top til tå og den gav jeg 250 kr for. Den er lækker blød, og klart min bedste trense, på trods af at det også er den billigste smiley


  • #15   8. mar 2015 Haha jamen altså. Lak på et næsebånd kan da også være fint til en mørk hest, der måske ikke har så meget andet i hovedet, men nogen gange går det simpelthen over grænsen smiley Når det er støvler, sadel osv med lak smiley
    Nu er min egen hest også skimmel og heeeelt hvid i hovedet, så lak ville virkelig se mærkeligt ud, da hovedtøjet jo ville dominere rigtig meget smiley


  • #17   8. mar 2015 Købte selv en brun med lak på næsebåndet (uden hvid foring) for at prøve noget andet, men vil selv mene at man aldrig går galt hvis men vælger uden lak smiley

  • #18   8. mar 2015 Jeg ville vælge med lak, men det er også fordi jeg synes det er utrolig flot til min hest, som er helt sort smiley

    Jeg har også lak på min sadel, dog kun rundt i kanten, eller hvad man skal kalde det, for at det ikke bliver for meget smiley

    Pt rider jeg med hannoransk næsebånd som jeg ikke har lak på og det har jeg heller ikke på min Micklem trense smiley
    Men når jeg skal have bestilt min kandar, så bliver det med lak, ingen tvivl der smiley


Kommentér på:
Lak/uden lak? Hvad er at foretrække?

Annonce