{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
450 visninger | Oprettet:

Lise N
Lise N
Tilmeldt:
31. mar 2015
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 6

Spørgeskema {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er studerende, og skal snart i gang med min afsluttende opgave. Jeg har i den forbindelse 2 spørgeskemaer, jeg gerne vil have beavsret af så mange som muligt. Det ene spørgeskema er hurtigt udfyldt, mens det andet tager lidt længere tid. Jeg håber meget du vil bruge tid på at udfylde begge spørgeskemaer. Jo flere besvarelser jo bedre.

Links til spørgeskemaerne:

Hvor lang tid tilbringer din hest i boksen?
https://survey.enalyzer.com/?pid=n2t2k7n3

Hesteskader i forbindelse med boksophold
https://survey.enalyzer.com/?pid=t8bacs8c

Hvis du har nogle kommentarer til spørgeskemaerne, så skriv det endeligt, så jeg kan få dem rettet til og gjort endnu bedre.

Mange tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Lise


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgeskema
  • #1   31. mar 2015 En mulighed for at vælge løsdrift året rundt ville være god smiley

  • #2   31. mar 2015 Skema 2 der det første spørgsmål ved jeg ikke om jeg skal svare ja eller nej på, for min hest står i boks pt og har gjort det i 3uger er først lige for 1-2uger siden begyndt stille og roligt at komme på fold men det er ikke en skade, men pga. sand i tarmene som skulle ud før han måtte komme på fold

    og ja en mulighed for løsdrift i skema 1 ville være rart..


  • #3   31. mar 2015 Done smiley

  • Lise N
    Lise N Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 6
    #4   31. mar 2015 Grunden til jeg ikke har taget løsdrift med, er at jeg synes at den på sin vis godt kan gå ind under 0-3 timer.
    Min opgave handler om hvordan en boks kan gøres mere sikker, for de heste der nu tilbringer tid i boksen. Jeg vil derfor gerne se hvor lang tid heste egentlig tilbringer i boksen og hvilke skader folk har oplevet i forbindelse med boks


Kommentér på:
Spørgeskema

Annonce