{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Ridelejr - hvor, hvornår og hvorfor :-)? {{forumTopicSubject}}

Jaaaa, vi KAN jo altså ikke komme uden om, at sommeren for rigtig mange ridepiger står i RIDELEJRENES TEGN smiley

Nogle skal afsted første gang, andre har været afsted mange gange smiley

SÅ, kunne da godt tænke mig at høre Jer andre herinde om hvor I skal hen, hvornår skal i derhen, har I været der før, skal I have egen hest/pony med (hvilken, så kan vi jo lige kigge lidt profiler smiley ) og hvorfor blev det lige dén ridelejr :-)?

Selv skal jeg på Sindbjerg Ridelejr, i ugerne 27 + 28.
Har været på ridelejren siden 2012, og har i alt været der 4 uger på de tre år, da jeg var afsted en uge i 2012, to uger i 2013 og en uge i 2014 smiley
Jeg skal have min egen pony, Frida fra Toftgård med for første gang, har de to andre år haft Waardhoeve's Ilona (Maggie) med, da Frida ikke var klar smiley Skal evt. også have min shetlænder med, da Frida muligvis skal bruge selskab til køreturene (har en time op til ridelejren), da hun ikke er vant til at køre så langt, og slet ikke vant til at køre alene, så venter svar på om jeg må have min shetlænder deroppe også i de to uger, da jeg nødigt vil byde ham at køre frem og tilbage inden for kort tid, da vi som sagt har en times kørsel hver vej smiley
Ooog det blev Sindbjerg fordi det ganske simpelt er den bedste ridelejr! Har aldrig været på andre, og kommer det helt klart heller ikke smiley Sindbjerg har alt jeg har brug for, og det er ugerne på ridelejr der er med til at give mig de bedste uger i mine sommerferier smiley

Så kom gerne med jeres oplevelser med ridelejr, ville da være så hyggeligt at læse smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridelejr - hvor, hvornår og hvorfor :-)?
  • #1   31. mar 2015 Hæhæ. Skal ingen steder i år. Har (sjovt nok) været på Sindbjerg - og kommer det nok aldrig igen, men er så glad for at have fået lov til at opleve det. Det var/er en uge, jeg aldrig kommer til at glemme! smiley

  • #2   31. mar 2015 Jeg skal op som hjælper på Østerlund ridelejr til sommer, i både 27, 28 og 29 smiley Jeg tager min dejlige helpart med. Det er første gang hun skal med - men mit 5 år deroppe smiley

    En skøn lejr, og jeg glæder mig til at komme derop som "en af de voksne" smiley


  • #4   1. apr 2015 Jeg skal på Rideklubben Tougaards ridelejr smiley min 3 gang :o) De to forrige år var jeg med på den pony jeg havde helpart på smiley I år skal min pony med første gang...

  • #5   1. apr 2015 Jeg skal på Midtjysk Ridelejr for 2. gang i uge 27. Glæder mig rigtigt meget specielt fordi at jeg sidste år kun var der halvdelen af tiden da jeg blev syg, så det bliver fedt med en hel uge deroppe! smiley Har også læst om Sindbjerg ridelejr og den lyder rigtig god, men havde fået en valgfri ridelejr i julegave sammen med et par andre veninder, men de har ikke mulighed for at bringe deres egen pony med (det har jeg) så vi blev nødt til at vælge en hvor man kan låne hest smiley
    Men næste år kunne jeg godt tænke mig sådan en Horsemanship lejr smiley


  • #7   9. maj 2015 Jeg skal på midtjysk ridelejr for 3 gang i 2 uger smiley
    Jeg tager af sted i uge 29 og overnatter så i weekenden og er der så også i uge 30 smiley
    Jeg låner en af deres ponyer og har været så heldig at få den samme de gange jeg har været af sted. Det er en dejlig haflinger hoppe ved navn Codypigen. Hun er så fantastisk smiley Hun er bl.a. en af grundende til at jeg skal af sted igen i år. Man sover enten i hyggelige hytter med en lille terrasse eller på over rytterstuen. Man får sin egen hest hele ugen og der er mulighed for skovtur, springundervisning, dressur, ponygames og stævne om torsdagen. Man kommer i Viborg svømmehal, spiller bingo og rundbold. Der er kage hver aften smiley
    Man for som regel altid en eller flere venner smiley Man kan også tage sin egen hest/pony med smiley
    I skal bare søge på midtjysk ridecenter og så kommer deres hjemmeside smiley

    Billedet er af Codypigen og mig fra sommeren 2014 til stævnet smiley


    profilbillede
Kommentér på:
Ridelejr - hvor, hvornår og hvorfor :-)?

Annonce