{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.154 visninger | Oprettet:

Stefanie M
Stefanie M
Tilmeldt:
5. jan 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Hvad undrer du dig over? {{forumTopicSubject}}

Hej søde mennesker på HesteGalleri,

Jeg er journaliststuderende og har brug for en hamrende god historie. Det er dog ikke altid lige let at have antennerne ude alle steder. Derfor skal man ikke være for fin til at spørge om hjælp, og det gør jeg så nu.

Så hvis du har noget, du har oplevet, undret dig over eller noget, du ved, kunne være værd at tage fat i, må du meget gerne lade mig vide det. Det kan være alt lige fra små ting til noget større. Jeg vil i hvert fald sætte stor pris på, hvis I vil hjælpe mig. Det kan jo være, at det kommer dig til gavn, hvis lige nøjagtig det du har tænkt på, bliver bragt i medierne.

De bedste påske-hilsner
Stefanie Mather


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad undrer du dig over?
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   1. apr 2015 Hvorfor så mange "tåber" stiller op til fitness konkurrencer - og tror at de er konger fordi at de har trænet i 2 år..
    også undre jeg mig over hvordan det kan lade sig gøre at så mange pludseligt kan vokse så meget, og ekstremt i muskelmasse (og deres kæber) inden for så kort tid ;-p


  • #2   1. apr 2015 Menneskers træng til at dømme alt og alle. Til at blande sig i andres liv osv.
    Det er jo noget ALLE gør smiley


  • #3   1. apr 2015 Undrer mig over hvorfor natholdet endnu ikke har sendt den lovede natholdskop efter jeg vandt bedste natholdsbrillebillede... smiley

  • #4   1. apr 2015 Jeg undrer mig over, hvorfor der laves slim legs i str. 44-48 bukser.. Hvad skal man med SLIM legs i den størrelse.. smiley