{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.490 visninger | Oprettet:

Bedraget af "sadelmager". {{forumTopicSubject}}

Har haft den sure oplevelse at have betalt for to sadler ved en ikke færdig uddannet sadelmager fra djursland.
Kom i kontakt med denne kvinde i november og betalte for sadlerene med bankoverførsel. Sadlerne skulle komme fra england.... men der gik noget galt i kommunikationen med hele to forskellige sælgere.... fik så at vide at jeg ville få en ny sadel fra et navngivet saddelmageri i england, men det ville tage 6-8 uger.... I onsdags ringede jeg til england og fik desværre min værste bekymring konstateret. De havde hverken hørt om denne kvinde og havde heller ingen bestilling på en sadel til mig.
Kontaktede så sadelmager kvinden igen og hun påstod hun intet havde gjort galt... Nu er hele sagen så meldt til politiet.
Hun var også ude ved mig og omstoppe min sadel, men den endte med at ligge skævt og give min hest gnavsår på ryggen. Så istedet for at rette op på det, kom hun ud med en wintec sadel som jeg kunne låne indtil min sadel kom fra england.....

Nogen som kan anbefale en seriøs sadelmager som gør arbejdet ordentligt og som har sadler til fornuftig pris?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedraget af "sadelmager".
Kommentér på:
Bedraget af "sadelmager".

Annonce