{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

Fremskridt! {{forumTopicSubject}}

Vil bare lige dele min glæde med jer smiley

Jeg købte en hest d 1 marts som havde låsninger i ryg, lænd og hals efter sadeltrykning og han havde store smerter..
Derudover har han ikke fået ordentligt foder, hans tænder var ikke blevet ordnet i lang tid og havde fået store kroge og han gik med for små sko..
Jeg har haft osteopat ude 3 gange og han er nu smertefri, han har fået ordnet tænder og efter en gang bedøvelse kunne smeden også få lov at komme til smiley
Nu er han påbegyndt ridning og allerede efter 3 gange har han bare gjort store fremskridt! Han er blevet en meget gladere og sundere hest og efter lang tids træning og ventetid er vi endelig begyndt på ridningen! smiley

Min anden hest skar sig på benet og blev syet og har stået i boks i 3 uger med små trækture.. For 1 uge siden kom han på sygefold og nu er han kommet ud på den store fold igen og parten red ham første gang i går, så det er bare så dejligt! smiley

Min tredje hest har været i træning siden 1 marts og har gjort kæmpe fremskridt! Han kommer hjem 1 maj og så skal vi bare igang smiley

Så efter lang ventetid, en masse tålmodighed og en hel del udgifter er mine heste endelig klar, allesammen! smiley

Glæder mig så forfærdeligt til sommer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fremskridt!
Kommentér på:
Fremskridt!

Annonce