{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

Hvad har I lavet i weekenden? {{forumTopicSubject}}

Godaften, hvad har i fået weekenden til at gå med?

Jeg har haft lidt en hektisk weekend.. Blev vækket lørdag morgen, af min mor, som sagde at min lillebror var kørt galt på sin crosser på efterskolen (ind i en mur med 45 km i timen) og var blevet slået bevidstløs. Så røg vi ind på skadestuen. Heldigvis er drengen røvheldig og har kun brækket armen. Vi har så ventet på at han kunne blive opereret i den, som han blev her til aften. Så jeg har været ind og ud af sygehuset.. >.<

Var også hjemme ved hypperne og prøvede mit nye underlag på min basse. (Billede) Synes det er SÅ flot til ham hihi. Derefter var vi ned i den største vandpyt vi kunne finde, da han hader at gå i vand. Det gik rigtig godt - hvad man ikke gør for en godbid! O: Idag skridtede jeg en lille tur uden sadel på min hoppe.

Nu sidder jeg og laver matematik aflevering. Yaaay..

Har I haft en god weekend og hvad har I lavet? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad har I lavet i weekenden?
  • #1   19. apr 2015 Jeg har arbejdet.. Først fotografering til konfirmation lørdag og i dag har jeg fotograferet ved stævne i Viborg.

  • #2   19. apr 2015 Fredag var jeg på sygehuset, ude at spise med en skøn veninde og så derefter film med nogen venner. Lørdag slappede jeg af, var på arbejde 18-00.30.. I dag har jeg været sammen med en anden skøn veninde, hvor vi sad udenfor med nogle cidere og nød det lækre vejr.. Stille og rolig weekend smiley

  • #3   19. apr 2015 Været til konfirmation, hvor der var en gammel man der pludselig bare vældede omkuld og fik det dårligt, men heldigvis var der to uddannede syneplejesker tilstede som kunne hjælpe ham. Han kone fik det pludselig også dårligt og kastede op og var tæt på at besvime fordi hun blev så chokeret. Ingen har rigtig fundet ud af hvorfor han bare sådan pludselig faldt om, men de har det begge heldigvis okay nu. Uha sikke en oplevelse og så lige på min veni des store dag smiley

  • #4   19. apr 2015 Fredag: Ude og ordne stalden (gør jeg hver dag) og redet min lille hyp smiley
    Lørdag: Havde min part pige, og veninde med ude, Josse (part pige) fik sprunget på Lala, Line (veninde) fik skridtet min hest, jeg gik lidt med Rocco, Josse sprang osse lidt på min, samt tog jeg et par sidste spring på ham smiley PONY HYGGE på høj plan smiley (billede er af ponyerne, Shetlænder hingsten Rocco, og Knabstrupper vallakken Lala, og mig)
    Søndag: Havde en anden veninde med ude, hun red min lidt, og gjorde jeg osse selv smiley alt i alt, har jeg haft en hyggelig weekend i hestens tegn :3 smiley


    profilbillede
  • #6   20. apr 2015 God bedring med din lillebror TS smiley
    Jeg har bare arbejdet, og så haft en slappe af aften ned kæresten i lørdags. Han havde købt sushi til os da jeg kom hjem fra arbejde, for han havde glemt nøglen til min lejlighed så han kunne ikke nå at lave mad inden jeg kom hjem smiley Og så gav han en omgang massage, hvilket virkelig er tiltrængt efter 9 timers stående arbejde smiley


  • #7   20. apr 2015 Puha, god bedring til din lillebror!

    Jeg har ikke lavet det vilde. Var i byen fredag men tog hjem før 12 fordi jeg fik det psykisk og fysisk dårligt. Stod først op om lørdagen ved 14:20 tiden, slappede af hele dagen med film og hentede så mine ting ved min veninde ved 21 tiden.
    Og i dag har jeg kigget på lidt lektier og afleveringer, været henne og hilse på en super sød hest jeg skal tilride og haft "photoshoot" med min pony og min mor som fotograf :).


  • #8   20. apr 2015 god bedring med din lille bror.
    og super flot underlag

    jeg har bare arbejdet og sovet, og arbejdet noget mere.... jeg har ikke en gang været ved hestene, dem har min mand klaret


  • #9   20. apr 2015 Vi har fået prøvet vores nye pony Bella både Lørdag og Søndag og det gik fint..Så har vi redet på Ras og Zarina 8 km blev det til begge dage og det gik over al forventning da det var første gang siden Ras har været i Ansager.
    Så har jeg gået lange ture med min søde hund hygget mig og lavet en masse andre ting i hus og uden for Vh
    Annette


    profilbillede
  • #12   20. apr 2015 Hevet efter vejret det meste af tiden. Og så ellers været på skovtur med Ida'erne ^^'

  • #13   20. apr 2015 jeg har gjort rent i Gladzoo - vi åbner i næste weekend! smiley

  • #14   20. apr 2015 Sara Emilie
    Du må bo i nærheden af mig vi bor 3-4 km fra gladzoo i Lintrup og rider tit forbi smiley
    VH
    Annette


  • #15   20. apr 2015 Jeg har arbejdet fra 05.00 - 19.00 begge dage, så det er lidt begrænset hvad jeg har nået ud over det..
    I dag skulle jeg så have været ude og ride inden arbejde, men valgte så at besvime i morges, så nu ligger jeg bare i min seng og glor.. smiley


  • #16   20. apr 2015 Fredag startede jeg tölt træning af min islænder hoppe og ellers havde jeg bare en stille og rolig fredag aften. smiley
    Lørdag, var også stille og rolig, om aften havde jeg nogle af mine veninder på besøg. Om aften/natten var vi ude på et islænder stutteri (Hejelte) og se denne lille hoppe blive født. smiley
    Søndag, var bare slap af dag. smiley


    profilbillede
  • #17   20. apr 2015 Har været til stævne i weekenden. Lørdag blev til en anden plads i LA1 min anden og søndag endte ud i en førsteplads i min første LA2 med 77,4% hvilket jeg er ret glad for. :)))

    profilbillede
  • #18   20. apr 2015 Annette H Jeg bor i Askov, men arbejder i Gladzoo smiley

  • #20   20. apr 2015 Jeg har været ovre og besøge min kæreste i Odense. smiley
    Hans forældre kom på besøg, og lørdag tog vi til Neumünster ned til noget "Designer Outlet", hvor de havde en masse lækre, billige ting! smiley Det var rigtig fedt!

    Søndag har jeg slappet af i hans lejlighed indtil eftermiddag, hvor vi gik ned til toget og jeg tog hjem. Da jeg kom hjem, tog jeg lige ned og sagde hej til ponyen ude på folden. Hun var blevet helt hvid! Næsten ingen sorte hår tilbage - det var lige før, at jeg ikke kunne kende hende! smiley


  • #21   20. apr 2015 Fredag slappede jeg af hele dagen indtil om aftenen, hvor jeg kørte hjem til en veninde, som jeg ikke har set længe - vi gik en rigtig hyggelig tur og talte om aaaalt muligt. Så kom hendes kæreste, og så lavede vi pandekager og bare sad og talte og hyggede.
    Lørdag var jeg ude ved den skønneste hyps, vi red dressur uden sadel for min balancetrænings skyld - og det gik SÅ godt smiley
    Om aftenen var jeg hjemme ved min kæreste, og vi hyggede bare, gik en tur og slappede af.
    Søndag fik jeg lavet min engelskaflevering (Den sidste EVER, så bliver jeg STUDENT, WUHU!), og om aftenen grillede jeg med min familie.
    Så jeg har haft en perfekt weekend med SKØNT vejr!! smiley


Kommentér på:
Hvad har I lavet i weekenden?

Annonce