{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

Endelig egen pony! :D {{forumTopicSubject}}

Endelig! smiley
Vi regner stærkt med at jeg har råd til at få egen pony her efter min konfirmation den 3. Maj ! smiley
Og det bedste af det hele er at det er min gamle part Mikado som jeg savner helt vildt smiley

Det kræver at jeg selv skal betale ham og hvad det koster at have ham, men der er regnet på det hele og det ser faktisk ud til at det nemt kan gå op med lidt overskud også smiley

Aarh! Jeg glæder mig så meget! smiley
Jeg måtte lige ud med det xD


Kommentarer på:  Endelig egen pony! :D
  • #1   20. apr 2015 Hvor dejligt! smiley håber for dig at du kan få det til at fungere

  • #2   20. apr 2015 Hvor dejligt! Det er rigtig fedt at kan få sin elskede drømmepony som sin Helt egen smiley smiley

  • #4   20. apr 2015 Ej hvor dejligt smiley Tillykke smiley

  • #5   20. apr 2015 Skønt! Tillykke med det smiley

  • #7   20. apr 2015 Ej, hvor er det dejligt! smiley Super fedt for dig!
    Lige en lille sidebemærkning - blev også konfirmeret d.3 maj, for seks år siden smiley


  • #8   20. apr 2015 Eeeeeej, hvor er du heldig! smiley Ville ønske det var mig! smiley

  • #9   20. apr 2015 Karoline - det kræver så også lige omkring 2500 månedligt som jeg selv skal tjene ind og så er ekstra ting oveni fx udstyr smiley
    Men ja, når forældrene ikke har pengene må man jo selv i gang (både med arbejde og overtalelse - budgetter og det at tage intiativ hjælper rigtig godt! xD )


    Og til jer andre - Gigi tusind tak smiley jeg er så spændt smiley


  • #10   20. apr 2015 Tillykke. Jeg købte også min første hest for mine konfirmationspenge (for 19 år siden smiley ) og knoklede for selv at betale.
    Selvom mine forældre havde pengene til det, er jeg opdraget til at man selv må sørge for at betale de udgifter man påtager sig og arbejde for tingene.


  • #11   20. apr 2015 Mine forældre overvejede det på et tidspunkt for et år tilbage da han skulle sælges fra min rideskole da jeg havde part der - men eftersom jeg ikke på det tidspunkt havde nok at lægge til selv kunne vi ikke købe der ...

    Nu er vores økonomiske situation blevet værre så jeg skal betale alt selv alligevel xD

    Men et job og armbånd jeg sælger og også tjener på hjælper rigtig godt smiley
    - og på armbåndene er der jo også nogen dejlige højsæsoner op til konfirmationer og jul hvor der kommer en del ekstra - det er nu også rart smiley


  • #12   20. apr 2015 Luftkram herfra. Det er bare så magisk og disney film at få sin egen mule. Jeg var i 20'erne inden det lykkedes at,afbetale min første ismule.
    At han havde defekt i nakkehvirvel er en anden historie.

    Idag har jeg vitus, min bedste ven. Også afbetalt. Føler mig i evig gæld til tidligere ejer, at jeg måtte afbetale og købe hendes bedste ven.

    Åh de kære dyr, hvordan formår de at krybe ind under huden på en og finde vej til hjertet.

    Når hesten skider pp uglegården en, går sine egne veje, laver ulykker, så kan man i et splitsekund ønske den langt væk og samle frimærker i stedet for, men frimærker kommer ikke en i møde på folden, måske endda i trav, lægger hovedet på ens skulder, napper en blidt, når man strigler, betragter en med store brune øjne.

    Da ved man at heste er så meget bedre end alt andet smiley smiley

    Kæmpe stort tillykke med at du får din drøm opfyldt


  • #13   21. apr 2015 Ej tillykke ! smiley

  • #14   21. apr 2015 Nøj hvor fedt! Heldige kartoffel smiley

Kommentér på:
Endelig egen pony! :D

Annonce