{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp hestene og udfyld dette spørgeskema
  • #1   25. apr 2015 Så er det udfyldt med mail smiley

  • kenni N
    kenni N Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #2   25. apr 2015 Mange tak.. smiley Fedt du lige skriver det smiley

  • kenni N
    kenni N Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #4   25. apr 2015 Super smiley Kan tilføje at det er til min projektopgave som Produktionsteknolog og kreerer et stykke legetøj, som kan hjælpe mod kedsomhed og stress og virke som et mineraltilskud, mens hesten er i boksen! Håber hele hestefolket kan være med til at hjælpe mig mod at finde den rigtige løsning, på det perfekte hjælpemiddel til at gøre hestene sundere og gladere smiley
    På forhånd tak


  • #5   25. apr 2015 Er udfyldt og med mail smiley

  • #6   25. apr 2015 har svaret på skemaet og i er velkommen til at sende mig en mail for mere uddybende spørgsmål.

  • kenni N
    kenni N Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #7   25. apr 2015 Hvor er i bare gode. Forhåbentligt kan min gruppe og jeg + alle jeres svar, finde i fællesskab noget, som forbedre hestes oplevelse mens de er i boks!
    smiley


  • #8   25. apr 2015
    Jeg synes spørgeskemaet er svært at svare på, hvis man ikke har oplevet hesten kede sig i boksen og ikke mener, at et stykke legetøj skulle være løsningen hvis hesten keder sig eller er stresset.


  • kenni N
    kenni N Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #9   25. apr 2015 For det første tak fordi du har givet dig tid til at se på det!
    Hvis du har oplevet det, at den ikke keder sig, så skriver du bare det i feltet andet, hvor du evt kan uddybe det!
    Og du har helt ret i at der som regel er mange løsninger på en udfordring! smiley


  • #10   26. apr 2015 Har osse svaret, og har da haft en enkelt hest der gnavede træ. Men for det første opfatter jeg det ikke som et problem, for det andet har jeg endnu aldrig haft eller set et stykke legetøj nogen af vores heste har gidet.
    Det nærmeste man kan komme er de der slikkedimser der kan hænges op, og sådan en havde osse MEGET begrænset interesse.

    Så her er "løsningen" (på det jeg ikke opfatter som et problem) mere tid udenfor boksen -.hestevenligt og gratis smiley


  • kenni N
    kenni N Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #11   26. apr 2015 Tak for det udfyldte spørgeskema smiley
    Men det er ikke alle heste som kommer ud af boksen som dine desværre, så det er nok denne målgruppe vi vil skabe noget spændende til. M


Kommentér på:
Hjælp hestene og udfyld dette spørgeskema

Annonce